Olen Valtaoja fani koska hän pitää kristinuskon jumalaa mahdottomana. Valtaoja uskoo että maailmankaikkeus on yhtä jumalaa.
Onko sinun uskosi viisaampi kuin Valtaojan ?
Esko Valtaoja
9
89
Vastaukset
Tuskin Eskokaan uskonnollisessa mielessä aivan noin uskoo. Hän ei varmaankaan palvo maailmankaikkeutta, joka jakaa rangaistuksia ja palkintoja.
- Anonyymi
Ei jumalaa tarvii palvoa, ei Eskokaan palvoa maailmankaikkeutta. Hän tutkii sitä ja ja kunnioittaa. Mahtava Jumala jonka rinnalla kristinuskon mielikuvitus Jumalaan uskovat joutuvat häpeään .
- Anonyymi
Einstein piti myös kristinuskon jumalaa lapsellisena ajatuksena.
Valtaoja on okkultisti, huomaat jos katson sen ja lastenkirjailia kaverin koruja ja tarinoita, noitia jotka palvoo riivaajahenkien villitsemiä oppeja.
- Anonyymi
Olet vain kateellinen moukka ja harhaanjohdettu uskovainen. Sinulla ei ole oikeutta arvostella niin hienoa miestä kuin Esko Valtaoja
- Anonyymi
En pidä Eskoa kaikkitietävänä Jumalana vaikka kuuntelenkin mielelläni hänen luentojaan.
ST - Anonyymi
Pärjäisikö maailmankaikkeuden Jumala ilman kirkollisverojamme?
- Anonyymi
Moni menee kadotukseen luottamalla ihmisviisauteen
erilaisia "valtaojia" pitkin. Ihminen luulee olevansa niin ylen viisas.
Mutta Herra lausuu seuraavat sanat:
"Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne" (Jesaja 55:8-9)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj452812Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet772069KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.1021860Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381658Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r781419- 901277
- 1171264
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31264Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2731238Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1111186