Rukoilijat, voisitteko odottaa, että itse valitsen, että kuka puolestani saa rukoilla

Anonyymi

Voisitteko ystävällisesti välttää liian päällekäyvää tyyliä

Minulla on yksi evankelista, joka tuntuu vängällä tunkevan mukaan elämääni. En haluaisi olla missään tekemisissä hänen kanssaan enää. Koen tämän epämiellyttävänä ja painostavana haluaisin, että hän jättäisi minut rauhaan myös ajatusten ja rukousten tasolla. Olen joskus aiemmin elämässäni pyytänyt häneltä esirukouksia, mutta olen saanut runsaasti erittäin suuria ongelmia tämän yhteyden vuoksi.

Tuntuu, että hän oikein voimallisesti juntturoi, koska hän on katkeroitunut sen vuoksi, että en lähetä hänelle rahaa. En viitsi enkä uskalla itse sanoa hänelle suoraan, että voisitko jo lopettaa, en tarvitse enkä halua sinun tukeasi enkä rukouksiasi enää. Tällä kyseisellä henkilöllä on tapana uhkailla ja saada heikot uhrinsa tuntemaan pelkoa, ja lisäksi hän suurentelee omilla teoillaan valehtemalla ihmisille kuinka kaikkivoiva hän on. Hän on todellisuudessa raateleva susi lampaan vaatteissa. Henkisesti ja hengellisesti erittäin raaka. Olen joutunut hakemaan terapiaa sen vuoksi, koska yhteys hänen kanssaan on ollut niin vahingollinen.

Minulla on rukoilija / rukoilijoita, joiden puoleen haluan kääntyä.

12

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntuu olevan kova paikka itsetunnolle, jos rukoiltava itse sanoo suoraan, että kenen kanssa haluaa olla yhteydessä ja kenen kanssa ei. Tuntuu, että se on melkein sama, kuin jos mies hakee naista tanssimaan, ja nainen kieltäytyy. Heti tulee kirouksia lisää. Onko se niin hirveän vaikea ymmärtää, jos toinen ei halua, tai pitäisi antaa toiselle vapaus elämään ja omiin valintoihin ihmissuhteissa ja uskonnoissa. Kenen kanssa haluaa olla yhteydessä.

    • Anonyymi

      Olet eksyksissä. Kun PH toimii, ei ole merkitystä kuka puolestasi rukoilee. Kun on 50-300 ihmistä rukousjonoissa, et takuulla pysty valitsemaan rukoilijaa. Naurettava ajatus.

      • Anonyymi

        Kyllä sillä vaan on aika paljon merkitystä kenen kanssa on tekemisissä elämässä muutenkin. Tuntuu, että se on joillekin itsetunto ongelma, jollei ole suuret rukousjonot. Ja asiakkaista tavallaan kilpaillaan samallatavalla kuin bisneksessä. Rahakaan ei merkitse siinä taustalla mitään, kun evankelista ajattelee, että ” Minä haluan olla niin hyvä, että kaikki valitsee minut, ja haluan olla se number one. ” Sitten, jos et valitse jotain tiettyä ”rukous Bossia” niin hän alkaa ikäänkuin tunkea elämääsi niin, että hän vain rukoilee tunkeilevasti, vaikka et ole edes pyytänyt häneltä rukousta esim. kahteen vuoteen. Bossi alkaa miettiä, että missä mun asiakkaat on, kun ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Bisneksessäkin yritetään pitää kiinni asiakkaista. Diipabaa…!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä vaan on aika paljon merkitystä kenen kanssa on tekemisissä elämässä muutenkin. Tuntuu, että se on joillekin itsetunto ongelma, jollei ole suuret rukousjonot. Ja asiakkaista tavallaan kilpaillaan samallatavalla kuin bisneksessä. Rahakaan ei merkitse siinä taustalla mitään, kun evankelista ajattelee, että ” Minä haluan olla niin hyvä, että kaikki valitsee minut, ja haluan olla se number one. ” Sitten, jos et valitse jotain tiettyä ”rukous Bossia” niin hän alkaa ikäänkuin tunkea elämääsi niin, että hän vain rukoilee tunkeilevasti, vaikka et ole edes pyytänyt häneltä rukousta esim. kahteen vuoteen. Bossi alkaa miettiä, että missä mun asiakkaat on, kun ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Bisneksessäkin yritetään pitää kiinni asiakkaista. Diipabaa…!

        Jos nyt on vaikka sata ihmistä pyytämässä vapaiden suuntien tilaisuudessa esirukousta, sinun on aivan mahdotonta puikkelehtia määrätyn työntekijän rukoiltavaksi. Tilakin käy ahtaaksi. Kyllä katsotaan mikä tunkeilija olet. Ei vaan onnistu, olen itse virallinen jv. Siis luotat ihmisiin.


    • Anonyymi

      Ja yksi keino on tietenkin kirous. Toiset rukousbossit kiroavat ongelmia ihmisille, että he kääntäisivät uudelleen heidän puoleensa rukoilemaan apua. Siinäkin vaikuttaa taustalla huono itsetunto. Toisille on vaikea hyväksyä sitä, että kaikki ei halua olla heidän vaikutuspiirissä mukana.

    • Rakas aloittelija !

      Tieysti sinulla on oikeus päättää kuka rukoilee sinun puolesta. Ja minä en kyllä myöskään ottaisi vastaan rukouksia sellisista jotka pyytävät raha siitä että saavat rukoilla ja myydä sinulle heidän rukousta. Olisko kyse jonkinlainen anekauppa ???

      • Anonyymi

        Et ole muualla kuin mielikuvituksissasi ja ylläolevassa sepustuksessa tuollaista tavannut. Onko pyhäaamuisin kirkossa rukousjonoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole muualla kuin mielikuvituksissasi ja ylläolevassa sepustuksessa tuollaista tavannut. Onko pyhäaamuisin kirkossa rukousjonoja?

        Rakas Anonyymi !!!

        Pyhäaamuisin kun polvistun mun sänkyni viereen,, on minun Jumala mukana ja saan rukoilla Jeesusta ...


    • Anonyymi

      Vapaa-ajallasi voit valita vaikka Mikkelin piispan rukoilemaan puolestasi. Mikä sekasorto tulisi jos 150 ihmistä helluntailaisten tilaisuudessa valitsisi rukoilijan. Ei vaan onnistu.

    • Anonyymi

      Juokset ihmisten perässä, et luota Jumalaan.

      • Anonyymi

        Olen er kirjoittaja kui tuo tuolla, mutta oikeaan osuit minunkin kohdalla, Niin, näinhän se on, en tunne Jumalaa, joten miten voin luottaa tuntemattomaan. Luotatko itse siihen, jota et tunne ja josta sinulla ei ole mitään havaintoa?, että onko se,johon pitäisi luottaa edes olemassa?Ihmiset taas katsos ovat olemassa, ne voi nähdä ja niihin saa yhteyden. Jumala on mykkä ja hiljaa ja piilossa, joten missä hän on ja miten sellaiseen voi luottaa? K.


    • Anonyymi

      Tuntuu, että joku rukouspastori luulee, että nämä viestitkin oli juuri hänelle kohdistettu. Sattumalta ajattelin ihan eri henkilöä. Joskus ” minä minä” ajattelu tekee tepposet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2154
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      219
      1908
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1542
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1521
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1283
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1241
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1227
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1082
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1036
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe