Salkut on ihqu suosikkisarja! Et voi sille mitään!
Hei boomeri, jäitä hattuun!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan sannat ja ilmarit kuvittelee elävänsäkin jossain surkeassa viihdeohjelmassa, vaikka pitäisi hoitaa ihan oikeita asioita.
- Anonyymi
Siellähän heiluttelevat Kesärannassa pyllyjään veronmaksajien rahoilla. Rysselin meininkiä!
- Anonyymi
Koukkuun jäänyt toivoo, että tämä Joonatan menisi puheopetukseen, koska boomerit Alli ja Irmeli eivät saa mitään selvää sen arvoisan näyttelijän sanomisesta. :(((((((((
- Anonyymi
Mikä on boomeri, voisitteko kirjoittaa ihan Suomeksi näitä kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on boomeri, voisitteko kirjoittaa ihan Suomeksi näitä kommentteja.
Viaton lanthalainen hahmo jota stadilaiset pyllynheiluttajat kiusaa muka-nokkelilla sutkautukisllaan ja liikkumisrajoituksien lietsonnalla.
- Anonyymi
Sama täällä, ei mitään selvää Joonatanin puheesta. Aivan, kun jotain ulkomaankieltä vai oisko siansaksaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892