Operaatiokeskuksen Klasu on vähän tyhmä ?

Hän on kova palloteorian lobbari ja tarinoi kuinka läheltä päiväntasaajaa ammutut raketit ovat hyvä jutska.
Kyselin perusteita moiselle ja vastaus tulikin:

"Vastaushan on fysiikan lakien mukaan seuraava: päiväntasaajalla maapallon pyörimisliike on 1670 km/h kun se on pohjoisessa tai eteläisessä osassa on vain 1180 km/h. Joten raketti liikkuu avaruuteen nähden jopa 500 km/h nopeammin."

Vastasin siihen huutonaurulla ja kehotin tutustumaan pakonopeuteen.

Äijä raivostui ja on poistanut kommentointioikeuteni. Nyt riemuitsee kuinka saa Arto Laurin vieraakseen. He tulevat lähetyksessä pyörittämään pientä karttapalloa ja siten todistavat Maan pyöreyden......

35

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On teillä siellä erikoista draamaa. Ihan yhtä höpsöiltä ne sinunkin juttusi näyttävät täältä ulkopuolelta katsottuna, vaikka vastustatkin jostain syystä näitä toisia salaliittoteorioita. :)

• Heh heh...., kiitoksia huomiostasi.

Moni ei ole uskonut kuinka meitä flättäreitä potkitaan päähän ja sensuroidaan joka alustalla.
        Voimme toki kysyä että miksi olemme niin vaarallisia ?

Kukaan täällä ei varmaankaan naura Klasun lapselliselle väitteelle tuosta raketin ampumispaikan paremmuudesta mutta sen oikeutettua kritiikkiä kylläkin....

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Heh heh...., kiitoksia huomiostasi.

Moni ei ole uskonut kuinka meitä flättäreitä potkitaan päähän ja sensuroidaan joka alustalla.

Kukaan täällä ei varmaankaan naura Klasun lapselliselle väitteelle tuosta raketin ampumispaikan paremmuudesta mutta sen oikeutettua kritiikkiä kylläkin....

Ette te ole millään mittarilla vaarallisia, kouluja käymättömiä ja sivistymättömiä.
        Sinähän luulet että Australiassa kävellään pää alaspäin kun et ymmärrä kosmologiasta.
        Ala opiskella, tosin varmaan sinulle vaikeaa koska olet selvästi älyllisesti vajavaisen.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Klasuhan on tasan oikeassa. Et kai kuvittele olevasi fiksumpi kuin Klasu?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

No kun te nyt sattumalta olette juuri sitä kansaa jolla on tapana koittaa uskotella kaikille mahdollisille ihmisille juttuja, jotka ensinnäkään ei ole totta ja sitten jotkut jutut, kuten hopeavesi, tai oman virtsan juominen (jota yksi flättäri myös on mainostanut) ovat peräti vaarallisia.

Lisäksi kukaan järkevä firma ei halua mainoksiaan jollekin ihmeen epävakaalle huijausvideolle. Paitsi jos on sattumalta huijausfirma itse, joiden tavoite on ottaa rahat pois hyväuskoisilta salaliittoteoreetikoilta. Sellaisiakin firmoja toki löytyy. Ties mitä kaikkia taikakristalleja sinullekin on jo ehditty myydä.

• Onhan tuo Klasu ihan fiksu mies mutta kuinka puolustelette avauksessani mainittua sanatarkaa kommenttiiaan?

Älykästäkö?

• Anonyymi

Miksi ihmeessä puutut asioihin, joista et käsitä yhtään mitään?

• Anonyymi

Kun raketit ammutaan päiväntasaajalta niin ne kulkevat sitten kovempaa sinne avaruuteen.
        On se Klasu viisas... oooohhh oohhhh. kumarran abradadabra.

• Anonyymi

Toi Klasun täytyy olla aika höhlä jos tuollaisia laukoo.
        Hölöttäähän se kyllä kaikkea pask Jumalistakin ja ties mistä ihmeotuksista ja niihin uskoo. Ihme ukkeli ja jeesustelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun raketit ammutaan päiväntasaajalta niin ne kulkevat sitten kovempaa sinne avaruuteen.
        On se Klasu viisas... oooohhh oohhhh. kumarran abradadabra.

Palstan taso tuli näin tunnetuksi..

• Anonyymi

Onko sinun kommentit koskaan olleet älykkäitä? Eivät ole..

• Anonyymi

Vajakki asuu Kelan tuilla kun ei muuhun pysty.

• Anonyymi

Mä oon huomannu että toi Klasu vaikuttaa järkevältä mutta on pipi päästään noin niinku muuten. Pitää kaikenmoisia hartauksia ja lukee ääneen Raamattua niinku ei sitä osaisi kukaan itse lukea. Ihme taukki ja Suomi- Thaimaan suurin pallopää vielä kaiken lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon huomannu että toi Klasu vaikuttaa järkevältä mutta on pipi päästään noin niinku muuten. Pitää kaikenmoisia hartauksia ja lukee ääneen Raamattua niinku ei sitä osaisi kukaan itse lukea. Ihme taukki ja Suomi- Thaimaan suurin pallopää vielä kaiken lisäksi.

Tän päivän saunalähetyksessään ilakoivat höhlän Arto Laurin kaa kuinka vesi kiertää meillä täällä vastapäivään lavuaarissa ja se todistaa että maa on pallo.

• Anonyymi kirjoitti:

Tän päivän saunalähetyksessään ilakoivat höhlän Arto Laurin kaa kuinka vesi kiertää meillä täällä vastapäivään lavuaarissa ja se todistaa että maa on pallo.

Toki jäimme kaipaamaan Satakunnan Ollin jämerää olemusta.

Hän tuo aina esiin sen oikean ja ainoan isänmaallisuuden mitä tuo sitten tarkoittaneekaan?
        Olen ymmärtänyt että se tarkoittaa ahkeraa ja nöyrää Jeremiaan kirjan lukua tai sen kuuntelua äänikirjasta.
        Jotka sen ovat tehneet niin sanovat siitä että sehän on täyttä sontaa näin kauniisti ilmaistuna.

Olli oli nyt kuitenkin saanut tehdä tilaa muille vähemmän tunnetuille panelisteille vaikka meille luvattiin Tajukangasta.

• Anonyymi

Kumpi on parempi?

Vähän tyhmä, vai paljon tyhmä?

Klasu on siis vain "vähän tyhmä" sinun todistuskesi mukaan.

Sinä lienet "paljon tyhmä" jos kysytään palstan kirjoittajilta, tai Klasulta.

• Tänään Raamattu- lähetyksessään Klasu unohti Jeesuksen ja Jumalan kokonaan ja ryhtyikin paasaaman Maan muodosta.

Kertoi että laskuvarjohypyillään 4:stä kilometristä näkee selvästi kuinka Maa on pallo.
        Sanoi että hypyn vapaapudotus kestää useamman minuutin.

Minäpä kerron että laskuvarjohypyilläni 4:stä kilometristä olen nähnyt että horisontti on viivasuora ja vapaapudotus kestää maksimissaan 55 sec. jos aikoo varjon ajoissa avata.

Valitkaa noista vaihtoehdoista mieleisenne mutta vain minun väitteeni on Jumalan tosi.

• Anonyymi

Emme keskustele mistään muusta kuin sinun uskostasi coriolis-hölynpölyyn.

• Anonyymi

Pallopää-Klasu voisi haastaa Thaimaan tunnetuimman flättärin Phuket Word:n väittelyyn aiheesta.

• Anonyymi

Tänään Klasu kertoi meille että Thaimaassa aikaero meihin on 5 tuntia mikä on totta.
      Höpötteli sitten että se johtuu siitä että maa on pallo.
      Hölmö äijä.

• Anonyymi

Klasun usko pallomaahan on huvittavaa seurattavaa.

• Anonyymi

Mistäs muusta se muka voisi johtua, vastaa hölmö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klasun usko pallomaahan on huvittavaa seurattavaa.

Eikö muka ole muita maatietoisia kuin Klasu? Mielestäni on ylivoimaisesti suurin osa maapallon asukkaista.
        Tuo teidän littu-uskovaisten horina olisi huvittavaa seurattavaa, ellette olisi niin säälittäviä!

• Anonyymi

Teet aloituksen ja vastailet siihen sitten itse.

• Anonyymi

Onhan tuo Klasu aivan mukavan tuntuinen mies mutta kyllä nuo perustelunsa pallomaasta ovat kuin keitetystä lampaan päästä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2139
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      426
      2030
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1402
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1400
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1293
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1035
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1002
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      990
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      987
    10. 131
      888
    Aihe