Miten bakteerista tulee ihminen ja mänty?

Anonyymi

Annetaan sille 3,5 miljardia vuotta aikaa kehittyä ja awot: ihminen ja mänty ovat kehittyneet bakteerista, mutta bakteerit ovat silti edelleen bakteereja. Se kehitys on vain siihen uskovien mielisairaassa päässä - ei missään muualla, olematon kun on.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainut mielisairas tässä olet sinä, jeebuksella aivosi sairastuttanut. Jos ei ymmärrä edes alkeita asiasta mitä yrittää olkiukkoilla, niin pitäisikö keskittyä vain siihen uskomiseen. Jätä nämä sinulle selvästi liian vaikeat asiat muille, ja keskity nuolemaan taivaallisen Kimisi hanuria. Siihen sinulla on oikein hyvät edellytykset.

• Anonyymi

En usko Jumalaan enkä Jeesukseen.

Mistä sait moista päähäsi?

Oletko luulosairas?

Taidat olla.

• Anonyymi

Huvittavaa tässä on se, että kehityttyään ihmiseksi ja männyksi, bakteerit jäivät asumaan niiden sisälle ja pinnalle.

On ne vekkuleita otuksia nuo bakteerit... :)

• Anonyymi

Kerro ihmeessä miten biodiversiteetti on sinusta tullut sellaiseksi kuin me se havaitaan?

Tämä kreationismipalsta on kyllä jännä, kun täällä ei ikinä puhuta siitä luomisesta. Nyt sinulla on mahdollisuus avata se oma näkemys asiasta, joka ei ole mielisairaan päässä.

• Anonyymi

En minä tiedä mitään mistään luomisesta, enkä tiedä sitäkään, miten lajit ovat sellaisia kuin ovat, ja mistä elämän monimuotoisuus johtuu.

Minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten tämä on mahdollista. Onko sinulla?

Ai niin, uskot evoluutioteorian. Pakkohan se on uskoa, jos sitä totena pitää, sillä sen todistaminen oikeaksi oletukseksi, on mahdoton tehtävä ihmiselle.

• Anonyymi

Miten niin täällä ei puhuta luomisesta?

Olen lukenut palstaa jo vuosikausia ja havainnut monien kirjoittavan luomisesta. Näkyvin ja laajin vaikuttaja nykyään lienee tämä ROT eli Raamattuontotuus hemmo, jota yksi palstan surkea älykääpiö ateisti matkii plagioidessaan hänen nikkiään ja kirjoittaessaan tällä plagiaatilla päättömiä argumenttejaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tiedä mitään mistään luomisesta, enkä tiedä sitäkään, miten lajit ovat sellaisia kuin ovat, ja mistä elämän monimuotoisuus johtuu.

Minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten tämä on mahdollista. Onko sinulla?

Ai niin, uskot evoluutioteorian. Pakkohan se on uskoa, jos sitä totena pitää, sillä sen todistaminen oikeaksi oletukseksi, on mahdoton tehtävä ihmiselle.

Miksi sitten sekoilet kreationismi ja älykäs suunnittelu palstalla, jos et tiedä mistään mitään?

Jos haluat tietää jotain asiasta, niin sitä kannattaa mennä tutkimaan ennenkuin tekee yhtään mitään päättelyitä. Nykyään on tietoa mielettömästi netti täynnä. Suosittelen kyllä ihan tieteentekijöiden tutkimuksia käydä läpi, ettet eksy kaikenmaailman salaliittohumpuukin kaninkoloon.

Mukavia tutkimuksia.

• Anonyymi

Onkohan tämä vanhan maan kreationismia, koska tuossa viitataan miljardeihin vuosiin? Eikös nämä nuoren maan kreationistit sovita kaiken todellisuuden myyttiinsä 6000 vuotta sitten tapahtuneeseen luomisihmeeseen, joka rikkoo kaikki tunnetut fysiikan lait.

• Anonyymi

Bakteereita ei ole olemassa, koska niitä ei mainita luomistarussa. Aivan kuten ei mainita sieniä tai kremavolaattejakaan.

• Anonyymi

Onko tässä nyt jokin luomisen mekanismeistä, joita tälläkin palstalla on yritetty kaivaa esiin? Palstan otsikon mukaan näin on pakko päätellä, koska tuollaista prosessia ei ainakaan mikään luonnontieteellinen ala tunne.

Voitko tarkentaa, tunteeko kreationismitiede tarkemmin, miten esimerkiksi muutos bakteerista männyksi olisi tapahtunut. Löytyykö jostain kreationismitutkimuksen julkaisuista lisää kreationistien vertaisarvioinnin läpäisseitä julkaisuja asiasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135