Miten käy Ähtärin nuohoustoimen kun KL lopettaa?
Onko Ähtärissä enään "kunnon" nuohoojaa?
35
6325
Vastaukset
- Anonyymi
No joku alkaa vaan tekemään sitä! Hyvä tuottoinen bisnes. Nykyään ei tarvita enää lupia siihen hommaan. Tekee vaan työt kunnolla niin rahaa tulee, koska nuohous on velvoite piipun omistaville.
- Anonyymi
Eikökän tuohon hommaan tutkinto vaadita. Ja aloittaja kysyi nimen omaan kunnon tekijää. Onhan noita suhareita, rahat pois ja jälkien siivous muille.
- Anonyymi
Miksei muka tarvita lupaa? Eikö vaadita koulutus ja lupa, molemmat?
- Anonyymi
Hyvä tuottoinen?itsensä sillä kyllä työllistää, mutta kerroopa , montako hyvätuloista nuohooja Suomessa on? Voin kertoa, ettei yhtään
- Anonyymi
Kyllä tuo joutaakin jo eläkkeelle.... P. S. Teki hyvän työn kun kävi meillä 👍👍👍jo kolmatta kertaa
- Anonyymi
oha ollut jo vuosia....
- Anonyymi
Meillä kävi Petri Suopelto ja osaa asiansa! Antoi vinkin,mitä ei ole näinä 28 asumisvuotena vielä tiedetty puunpoltossa.
- Anonyymi
Osaa asiansa,jos sattuu olemaan selvinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa asiansa,jos sattuu olemaan selvinpäin.
Tai jos yleensä saapuu sovittuun aikaan. Perui kuukautta aiemmin sovitun tuloajan vain paria tuntia aikaasemmin ja tarjosi uutta aikaa taas kuukauden päästä.
- Anonyymi
Enään vai enää ?
😁😁😁- Anonyymi
Etkö tosiaan tiedä?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Veikkaan,että nuohooja tulee alavudelta ja samalla nuohoaa muutkin röörit jos tiedät mitä tarkoitan.
Ei kannata jättää vaimoa yksin kotiin😉- Anonyymi
Eikä miestä näin viikolla.....
- Anonyymi
Kenenkähän on vastuu jos nuohoojaa ei saa ja mökki palaa sen takia.. Nyt on kyllä epäluotettavuutta tässä nykyisessä nuohoojassa🙄
- Anonyymi
Kuvitteletko että vakuutusyhtiö maksaa, epäilen, on sitten nuohooja käynyt tai ei?
- Anonyymi
En oo nuohooja,mutta mua jos haukutte tällä palstalla tällä tavoin.Nii käräjille mennään.
- Anonyymi
Jos puhutaan vain totta, niin kyllä haastaja häviää käräjillä.
- Anonyymi
Pelle
- Anonyymi
Ei oo
- Anonyymi
Eikös Suopelto siellä Ähtärin suunnalla ole vanha ammattilainen?
Eihän hänen ammattipätevyys minnekkään ole kadonnut, ellei mies teidän paikkakunnaltanne?- Anonyymi
Eräs yrittää mustamaalata häntä.Ja omaa sukulaistaan ylistää maasta taivaisiin.
- Anonyymi
Joo.
Soittakaa Suopellolle.
Homma hoituu ja ohjeistus myös.
Ainakin omasta kokemuksestani.- Anonyymi
Olen samaa mieltä, Hyvä ammattimies.
- Anonyymi
Ylimielinen kaveri.....
- Anonyymi
Mitä Kunto tykkää, kun häntä aletaan nuohoamaan? Entä onko Kunnon isä kunnollinen?
- Anonyymi
Pitäs asiakaspalveluammatissa osata käyttäytyä. Onneksi on muitakin vaihtoehtoja
- Anonyymi
Ompa erikoinen keskustelu taas täällä turhaakin turhemmalla palstalla..erikoista ettei pandoja eikä mummua sekä valittajaveljeksiä ole juurikaan sotkettu tähän keskusteluun🤔päätelyn lopputulos on siis tämä.. Mummu on aikoinaan hyvin nuohuttu ja valittajat eivät taas asiasta mitään ymmärrä.. No nuohoo kuka nuohoo mutta meidän nuohooja ei tule ähtäristä ainakaan tuo nykyinen marisia👎👎
- Anonyymi
kyl pantalla vois nuohita!
- Anonyymi
Mistä tilataan nuohous
- Anonyymi
Suopelto osaa asiansa, hyvin hoitaa työnsä.
Älkää toisia täällä parjatko.
- Anonyymi
Mummu voisi kyllä esittää arvostelut nuohoojistaan. Siinä listssa olisi varmasti huomattaviakin eroja eri nuohoojien välillä. Väliähän siis on nuohottu niin, että ei ole päässyt rööri karstoittumaan.
- Anonyymi
Suopelto on meillä käynyt ja hyvin asiat hoitaa.
Lopettakaa p jauhanta,kun sille ei tässä aiheessa ole tarvetta. - Anonyymi
Otitteko kuppia samalla
- Anonyymi
Talouden monitoimiosaaja ihmemies jarmo varmaan osaa nuohotakin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241