”Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.”
Ilm 21:27
EI KETÄÄN VALEHTELIJAA!
8
260
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjästä hän, Mestarimme,
meihinkin loi elämän.
Armon valoon heräsimme,
ruumiin, hengen antoi hän.
Kristus meidät verellään
osti uuteen elämään. - Anonyymi
Niinpä niin. Asia on hyvin yksinkertainen. Selkeä. Puhdas.
Mitä ketään voi muuta sanoa. Tuo on hyvä asia sillä taivaassa ei tarvitse pelätä valehtelijaa tai väärin tekijää. - Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Vihdoinkin totuutta.
Koska myös Paavali ja hänen peräänsä lähteneet opetuslapset olivat valehtelijoita ja väärämielisiä:
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?
Viha kohtasi heidät Roomassa vuonna 64.- Anonyymi
Voi sinua TeuvoSuni!
- Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua TeuvoSuni!
Onko Teuvo itse eksynyt vai onko Teuvo eksytetty?
- Anonyymi00027
Juuri niin!
- Anonyymi00028
Jos Raamatussa valehdellaan, niin sittenhän on raamatullista valehdella.
Kaikki tiedotusvälineet siten valheineen ovat Herran asialla.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122162Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois861546Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016