Katselen vuokra-asuntoa Ylöjärveltä ja näyttää kas-asunnoilla olevan monta kohdetta Ylöjärvellä. Onko kaikki saman tasoisia vai onko vaihtelua.
KAS-ASUNNOT Ylöjärvellä, millanen fiilis
32
3112
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän talossa asuu ainakin sellainen vanhempi juoppo eläkeläismies, jonka luona käy läski juopponainen sotekyydeillä pitämässä elämää. En tiedä onko nuo yhteiskunnan maksamat sotekyydit tarkoitettu ihan siihen ryyppyreissujen ajoon. Ylöjärvellä nämä Sosiaali tantat ei katsele tippaakaan missä sotekyydeillä ajetaan ja taksikuskit ei välitä kuhan vaan rahaa tuloo.
- Anonyymi
Yleensä juopot käy baarissa jossain kesällä rannalla ja kalastaa. Mökeillä. Vuokramökkejä siinä paljon.Huoötamolla syö samaan hintaan kuin yksityiset palvelutalot 9-10€.
- Anonyymi
Taidan tietää ton pariskunnan. Ajeliko sellasella punasella autolla.
- Anonyymi
Ei kun invamopolla
- Anonyymi
Ainakin lindlin nurkilla sellanen henkilö juopotteli kaljaa ja lähti sitten invataksilla jatkaan vanhemman miehen kanssa matkaa. Kaljakassit mukana.
- Anonyymi
Ei hyvää päivää. Olihan tuo hatusta vedetty eli trolli. Olihan?
- Anonyymi
Yhdellä vanhalla eläkeläismiehellä käy sellainen läski juoppo nainen huoraamassa ja juomassa kaljaa, invataksilla ja pyörätuolilla tietenkin
- Anonyymi
Ai käy vai, älä? Eikö teillä ylöläisillä vieläkään ole omaa elämää!
- Anonyymi
Läskitantor on niin painava et lattia tömähtelee
- Anonyymi
Aivan ylihintaisia kuntoon nähden. Kannattaa kiertää kaukaa. Huollotkaan ei pelaa kunnolla. Home luukkuja. Ittensä saa sairaaksi niissä.
- Anonyymi
"Härskiä ja hiljaista" toimintaa yhdessä kämpässä. Mies kantaa kaljaa kassit pullollaan ja kyläilijä nainen lipittää.
- Anonyymi
Läskiämmä tuli pesulle, kais siellä kaljaa vedetään tänään pussitolkulla.
- Anonyymi
Kivoja asuntoja. Ylöjärvellä kummittelee vanha venäläinen puutalo sieltä löytyi mm.arabien käyrä veitsi.
- Anonyymi
Asukas valinnat on alkanut meneen päin vittua, kun valinta siirtyi Ylöjärveltä Helsinkiin.
- Anonyymi
KAS-asunnoilla ainakin täysin paska isännöinti taktiikka.
- Anonyymi
tälläinen siellä viestittää
Ystävällisin terveisin,
Carmen
Asiakaspalvelu
Oiva Isännöinti Oy
Atomitie 2b
00370, Helsinki- Anonyymi00027
Vittumaisen tuntuinen
- Anonyymi00028
Kannattaa vältellä tätä isännöintiä.
- Anonyymi
Muutin jokuaika sitten Mikkolantie 46 osoitteeseen ja todennut että rakennetekniikka on ainakin hyvin kaikuvaa eli naapurin äänet rakenteiden läpi melko helposti. Lattiat ja seinät kumahtelee todella pahasti.
- Anonyymi00024
Asukasvalinnat mennyt todella huonoksi. Asukkaat kärsii kun Helsingistä käsin hoidetaan asukasvalinnat. Ei ole paikallista tietämystä ketä valitaan asukkaaksi ja sit kun tulee häirikkö perhe joka ei sopeudu niin muut asukkaat sitten kärsii ja maksaa kovan hinnan.
- Anonyymi00026
Todella vittumainen isännöinti
- Anonyymi00029
Kas on slummiasunnot ainakin ylöjärvellä
- Anonyymi00030
Ainakin aseman seudulla meno kuin villissä lännessä ja isännöinti ei saa järkitasolla asioita hoidettua.
- Anonyymi00031
KAS-asunnot on ylöjärven kaupungin osittain omistama vuokrataloyhtiö ja todella slummiksi mennyt toiminta asukasviihtyvyydestä ei pidetä millään tapaa huolta eli kuri ja järjestys puuttuu asukkaat saa tehdä mitä tykkää. Naapurit riitelee keskenään, varastellaan tavaraa ja sitten vielä sosiaalisessa alaluokassa olevat tekee mikä tuntuu hyvälle.
- Anonyymi00034
Niin kyllä itse kanssa olen huomannut että osalla asukkailla eli niillä jotka todellakin ovat alhaalla tasolla sosiaalisessa asemassa niin he noudattaa omia sääntöjä
- Anonyymi00035
sitten kun asukkaan yksinkertaisuus vielä pulkahtaa esille toiminnassa niin a vot siinä se sitten asumisviihtyvyys olikin.
- Anonyymi00036
No eihän sellaiset jotka on jo puoliksi haudassa tai muuten todella heikossa hapessa niin välitä enään mistään ja just näitä pidetään väkisin kotonaan asumassa kyllä tälle porukalle saisi oma kohde jossain, saisivat siellä omia sääntöjänsä noudattaa. Kun ei vuokra-asunnot joissa asuu myös työssä käyvää porukkaa ole mitään saattohoitopaikkoja. No KAS-asunnoilla näitä nimenomaan ilmeisesti pidetään ihmisten saattohoitoasuntoina kun niihin porukkaa otetaan.
- Anonyymi00037
Juorunaiset se on joka asumisyhteisön pilaa ainakin Mikkolantie 46 taloissa.
- Anonyymi00040
Antaa juorunaisten juoruta. Ei kannata kiinnittää huomiota. Vai häiritsevätkö sinua henkilökohtaisesti jotenkin?
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Antaa juorunaisten juoruta. Ei kannata kiinnittää huomiota. Vai häiritsevätkö sinua henkilökohtaisesti jotenkin?
Ei enään on nääs sen verran eroo heihin.
- Anonyymi00038
Ihmeelliset periaatteet tällä KAS-asunoilla.
- Anonyymi00039
Vaarallista asustaa näissä kämpissä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459