Joskus saan miesten taholta osakseni mielestäni asiatonta käytöstä. He eivät tunnu ymmärtävän esimerkiksi, että voin tuntea romanttisia tunteita heitä kohtaan.
Tänään aloin ihan kauhuissani miettiä, että eivätkö he tiedä, että olen heteroseksuaalinen nainen. Luulevatko he, että olen ehkä lesbo? Vai näytänkö niin rumalta, että näytän ihan mieheltä?! Mutta ainakaan kukaan ei ole erehtynyt pitämään minua miehenä. Vai pitäisikö minun yrittää saada kaikki kauneusvirheeni pois? Eikö minuun voi tutustua naisena, jos näytän joltain kantilta katsottuna "rumalta"?
Oletan olevani seksuaalisuudeltani ihan tavallinen. Muuten saatan pohjimmiltani olla hyvin erikoinenkin ihminen.
Mutta eivätkö ihmiset tiedä, että naisen haukkuminen mieheksi on kidutusta ja ettei heteroa voi "muuntaa" homoksi?
Saanko olla se, joka olen? Onko minulla ihmisoikeuksia?
(Tällä en todellakaan tarkoita sitä, että miesten pitäisi aina olla silittämässä ja saatavilla. Tarkoitan ihan omaa oikeuttani elää vaikka yksin naisena jollaiseksi olen syntynyt.)
Kohtelua, please!
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076