Lisätään hoitopaikkoja

Anonyymi

Rokotteet ei näytä tehoavan.
Jopa 80% rokote kattavuus ei riitä koronaa nujertamaan, vaikka pm lupasi että rajoitukset poistuu kun 80% täyttyy.
Nyt on lyöty haskat tiskiin ja seuraavaa rokote kattavuus etappia ei ole päätetty, että rajoitukset voitaisi poistaa.
Eu on varannut 9 piikkiä jokaiselle eu:n kansalaiselle.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ölise mitä lystäät, sairaalat ja täyttyy rokottamattomista eikä juuri muista.

      • Anonyymi

        Eikö sairaaloissa ole enää muita potilaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sairaaloissa ole enää muita potilaita?

        Joo sä et mahdu enää suljetulle 🤪🤣🤪


    • Anonyymi

      Ei tullut massaryntäystä katteettomalla lupauksella tehottoman rokotteen hakuun. Nyt sitten pitää alkaa joukkovainon, kiristyksen ja pakottamisen kautta saada piikkiä kaikille. Vasta sitten voidaan myöntää ettei rokotekattavuudella ole merkitystä nykyisillä rokotteilla, koska nykyiset viruskannat kiertää ne jo erittäin tehokkaasti.

      Pitäisi vaan nyt viimein myöntää tehdyt virhearviot ja toiveet. Sen myötä voi alkaa kehittelemään uutta strategiaa tai jopa arvioida riskit uudelleen koko tilanteen suhteen (näinhän tulisi tilanteiden oleellisesti muuttuessa muutenkin toimia).

      Olisi korkea aika jo ruveta hakemaan toista keinoa lääkitä tätä virusta niillä joita vakava tauti kohtaa. Käsittääkseni kuitenkin alkushokin jälkeen on taudin hoitaminenkin kehittynyt huomattavasti ja vahvoja teorioita oikeanlaisesta lääkityksestä olemassa. Nyt vain halutaan tätä yhtä kaikki pelastavaa tuotetta edes harkita. Egon tulee antaa myöten jos epäonnistuminen sattuu, hetken kirpaisee ja sitten päästään eteenpäin siimä tärkeimmässä, eli ratkaisun löytämisessä.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ala myöntämään että virhe olis tapahtunut. Eipä niitä virheitä muutenkaan myönnetä,etsitään uusi syyllinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe