Oli se raaka tuo kirkkon ihailtu Martta ja Marttayhdistys.
Martta meinas viedä taivasosuus Marialta. !!
Luuk. 10
41 Herra vastasi ja sanoi hänelle: "Martta, Martta, moninaisista sinä huolehdit ja hätäilet,
42 mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."
Rakaat Luteilaiset !!!!
10
74
Vastaukset
- Anonyymi
Muista lääkkeet!
Anteeksi !!
Piti olla Rakkaat Luterilaiset !
Mutta kaikki tietää että minulla tulee pajon kirjoitusvirheitä !!- Anonyymi
Mikä on Martta ja Martta-yhdistys!??
Tässä meinaa Martta riistä Pelastus Marialta.
40 Mutta Martta puuhasi monissa palvelustoimissa; ja hän tuli ja sanoi: "Herra, etkö sinä välitä mitään siitä, että sisareni on jättänyt minut yksinäni palvelemaan? Sano siis hänelle, että hän minua auttaisi."
41 Herra vastasi ja sanoi hänelle: "Martta, Martta, moninaisista sinä huolehdit ja hätäilet,
42 mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tässä meinaa Martta riistä Pelastus Marialta.
40 Mutta Martta puuhasi monissa palvelustoimissa; ja hän tuli ja sanoi: "Herra, etkö sinä välitä mitään siitä, että sisareni on jättänyt minut yksinäni palvelemaan? Sano siis hänelle, että hän minua auttaisi."
42 mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."Luulenpa, että Herra vain kusetti Marttaa?
Tuossa taas voit lukea uskonnollisesta Martta-yhdistyksistä >>
https://www.google.fi/search?q=mikä on marttayhdistys&sxsrf=AOaemvKq4AbUYdD83S5fJFmaPDi3N61fpg:1637191180899&source=hp&ei=DI6VYdyHNOOxrgSin4v4DQ&iflsig=ALs-wAMAAAAAYZWcHLw59qBRaAjHBiU3zw5mEZjkCjzU&oq=Martta yhdistys&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYATIFCAAQgAQyCAgAEBYQChAeOgQIIxAnOg4ILhCABBCxAxDHARCjAjoICAAQgAQQsQM6CwgAEIAEELEDEIMBOg4ILhCABBCxAxDHARDRAzoICC4QsQMQgwE6CwguEIAEELEDEIMBOggILhCABBCxAzoFCC4QgAQ6CAgAELEDEIMBOgsILhCABBDHARDRAzoLCC4QgAQQxwEQrwE6BggAEBYQHlAAWPR5YPClAWgBcAB4AIABngKIAYoOkgEFOS40LjKYAQCgAQE&sclient=gws-wiz- Anonyymi
Martta saattoi olla hieman yksinkertainen ja jopa hieman jälkeenjäänyt, jota Herra hieman koitteli, kuten Saaraakin taannoin?
Rakas anonyymi !
Ei Pyhä Raamattu puhu mistään,, hieman yksinkertainen ja jopa hieman jälkeenjäänyt,
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413123- 823094
- 2062579
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362235- 311569
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411426Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231423- 101284
- 131279
- 221251