Israel luvattu maa

Anonyymi

Jer. 3:
18 Niinä päivinä on Juudan heimo kulkeva Israelin heimon kanssa, ja he tulevat yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka minä annoin teidän isillenne perinnöksi.
Ps. 13:
6 Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.
2. Tim. 2:
3 Kärsi vaivaa niinkuin ainakin jalo Kristuksen Jeesuksen sotamies.
Ilm. 4:
11 "Sinä, meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan ylistyksen ja kunnian ja voiman, sillä sinä olet luonut kaikki, ja sinun tahdostasi ne ovat olemassa ja ovat luodut".

Israel, joka hajotettiin neljään ilman suuntaan. Herramme pakotti heidät pakanoiden sekaan. Miksi Hän näin teki, että he ovat turvassa, kunnes lopun ajalla heidät armahdettiin Israelin uskottomuuden tähden.
Tämä jäännös on armahdettu Jaakob. Jaakobin jälkeläiset ovat Herralle rakkaat. Heidät Herra on merkinnyt Jeesuksen nimessä ja veressä. Herra itse ilmoittaa jokaiselle henkilökohtaisesti, koska he ovat Herramme Jeesuksen Kristuksen silmäterä kansa.
Kadonnut Israel tulee näkyviin ja se on Herran edessä erityis asemassa, koska näin on, joka suurin tahtoo olla, olkoon hän kaikkien palvelija.

(Herran profeetta, psta)

33

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ON MIELEN KIINTOISTA LUETTAVAA. .

    • Anonyymi

      Jaak. 3:
      9 Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja;
      10 samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni.
      11 Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?
      1. Moos. 16:
      5 Silloin Saarai sanoi Abramille: "Minun kärsimäni vääryys kohdatkoon sinua; minä annoin orjattareni sinun syliisi, mutta kun hän huomasi olevansa raskaana, tulin minä halvaksi hänen silmissään. Herra tuomitkoon meidän välillämme, minun ja sinun."
      15 Ja Haagar synnytti Abramille pojan, ja Abram antoi pojallensa, jonka Haagar oli hänelle synnyttänyt, nimen Ismael.
      1. Moos. 17:
      6 Minä teen sinut sangen hedelmälliseksi ja annan sinusta tulla kansoja, ja sinusta on polveutuva kuninkaita.
      7 Ja minä teen liiton sinun kanssasi ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta sukupolveen, iankaikkisen liiton, ollakseni sinun ja sinun jälkeläistesi Jumala,
      19 Niin Jumala sanoi: "Totisesti, sinun vaimosi Saara synnyttää sinulle pojan, ja sinun on pantava hänen nimekseen Iisak, ja minä teen liittoni hänen kanssaan iankaikkiseksi liitoksi hänen jälkeläisillensä.

      Jo aikojen alussa paha ja hyvä erottautuivat toisistaan. Ismael, josta syntyi suuria kansoja erottautui ja Ismaelista lähti sellaiset uskon järjestöt, jotka ovat omien jumaliensa ja koltti jumaliensa palvelijoita.
      Heille Jumala sanoo: on vain yksi Jumala, yksi Jeesus Kristus, joka on tie Jumalan valtakuntaan.
      Pahuus on sellainen, joka johdattaa ihmisen ajattelu maailman vääryyden tielle. Kun annat pahalle pikku sormen, se vie koko käden ja lopulta koko ihmisen ja paaduttaa hänet. Miten käy ihmisille, jotka vääriä jumalia palvelevat., eivätkä seuraa Jeesusta. He ovat ihmisiä, jotka ovat pahuuden vallassa ja ovat väärentäneet raamatun sanan omien aivoitusten mukaan. Mutta me emme voi ketään tuomita, sillä tuomio on Herran. Ne ihmiset, jotka menivät vieraisiin jumaliin, ovat lopulta Herran tuomion edessä.
      Jokainen vastaa henkilökohtaisesti omasta valinnastaan. Paha kunnioittaa meidän omaa tahtoa, jos ihminen käy omaa yhteisöään vastaan tekemällä oikein ja tekee täys käännöksen oman ajatuksen mukaan ja tulee elävän Jumalan ja Jeesuksen mukaan, täyttää käskyjä ja rakkauden lakia. Uskoo raamatun sanaan, tekee parannuksen synneistään. Hän on silloin Jumalan valtakunnan perillinen.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      Kuka tahansa meistä voi olla alkuperältään israelilainen. Ihminen ei itsekään tiedä olevansa kadonneen Israelin kadonnut jäsen, mutta lopulta Herra paljastaa sen.

    • Anonyymi

      Uskonto on siis kansallisen identiteetin kasaava voima ja vallankäytön väline. Eipä juuri muuta.
      Vastaava myytti löytyi melkein joka heimolta, mikä samalla oikeutti tappamaan naapurit. Uskonto on loputon brutalismin lähde.

      • Et "Anonyymi 07.11.2021 07:13" tiedä mistä kirjoitat.
        Katolisilla, islamisteilla ja kommonisteilla on noin, kuin kirjoitit, huomioiden, että myös kommonismi on uskonto.

        Ainoastaan aito Jeesukseen turvautuva ja Hänen todellisessa opetuslapseudessaan kasvava on aito kristitty. Aidossa kristinuskossa ei ole juttusi kanssa mitään tekemistä.


      • Anonyymi

        "Uskonto on siis kansallisen identiteetin kasaava voima ja vallankäytön väline."

        Uskonto on ulkonaisia seremonioita, oppeja jne.
        Mutta usko on sydämen uskoa ja elävää Jla-suhdetta.

        Näin uskonto ja usko ovat kaksi täysin eri asiaa.


    • Anonyymi

      Juud. 1:
      5 Vaikka jo kerran olette saaneet tietää kaiken, tahdon kuitenkin muistuttaa teitä siitä, että Herra, joka oli pelastanut kansan Egyptistä, toisella kertaa hukutti ne, jotka eivät uskoneet;
      7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
      Matt. 8:
      12 mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
      Ilm. 9:
      2 ja se avasi syvyyden kaivon, ja kaivosta nousi savu, niinkuin savu suuresta pätsistä, ja kaivon savu pimitti auringon ja ilman.
      6 Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.
      Ilm. 12:
      10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.

      Maan päällä kaiken aikaa itse saatana etsii heitä, jotka ovat valmiita horjumaan uskon tiellä. Kaksi mielisiä, sielullisia, jotka tahtovat kieltää jopa Jeesuksen nimenkin.
      Heille taivaassa sanotaan voi ja kun voi loppuu, silloin on tuomio, jonka Jeesus Kristus itse asettaa. Hän jokaista ihmistä kolme kertaa kutsuu. Sellaiset, jotka eivät ota vastaan kutsua, vaan kulkevat maailman avaraa tietä. He eivät ole otollisia Herralle.
      Pahuus on keskellämme, siksi jokainen tehköön henkilökohtaisen valinnan, tahtooko hän seurata Jeesusta, Jumalan antamia käskyjä ja Jeesuksen kapeaa itsensä kieltämisen tietä.
      Kuka haluaa syntinsä tunnustaa ja tehdä parannusta raamatun mukaan, hän pelastuu. Pahuuden palkka on iankaikkinen itku ja hammasten kiristys ja tuli ei koskaan lopu, se on sammumaton.
      Tämän te nyt tiedätte, eikä ole muuta tietä kuin oikeus, rakkaus, hyvyys, kaikkinainen rakkaus ja anteeksi anto itselle ja heille, jotka teitä vastaan käyvät. Rakkaus voi paljon. Siinä on Jumalan voima. Vanhurskauden perusta, jonka sinä itse valitset.
      Ei kukaan sinua pakota, sillä Herramme Jeesus Kristus kunnioittaa sinun omaa valintaasi. Rakkaudelle rakennettu ihminen on vastavoimalle myrkkyä, koska hän pakenee totuutta.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      2. Moos 16:
      2 Ja koko Israelin kansa napisi Moosesta ja Aaronia vastaan erämaassa;
      6 Ja Mooses ja Aaron sanoivat kaikille israelilaisille: "Tänä iltana te tulette tietämään, että Herra on vienyt teidät pois Egyptin maasta,
      5. Moos. 3:
      28 Ja anna määräyksiä Joosualle, vahvista ja rohkaise häntä. Sillä hän menee sinne tämän kansan edellä, ja hän jakaa heille perinnöksi sen maan, jonka sinä näet.'
      Tuom. 3:
      2 hän jätti ne ainoastaan sitä varten, että israelilaisten sukupolvet saisivat kokea sotaa, hänen opettaessaan heitä sotimaan, kuitenkin ainoastaan niitä, jotka eivät ennen olleet sotaa kokeneet-:
      Tuom. 2:
      20 Niin Herran viha syttyi Israelia kohtaan, ja hän sanoi: "Koska tämä kansa on rikkonut minun liittoni, jonka minä sääsin heidän isillensä, eivätkä he ole kuulleet minun ääntäni,
      Joel 2:
      27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

      Israelin kansa, joka napisi. Jumala kielsi heitä, älkää ottako vieraita naisia, älkääkä vieraita miehiä muista sukukunnista, ettei Israelin kansa sekoittuisi muihin jumaliin. Mutta Israel oli uskoton koko ajan ja Jumala näki sen ja vihastui Israelin kansaan, joka oli tehnyt liiton Hänen kanssaan.
      Kautta aikain Israel on ollut sodassa ja joutunut puolustamaan omaa maataan, koska Jumala oli näin säätänyt, että tämä maa on keskiö. Kaiken alku ja loppu. Viha on ollut juutalaisia kohtaan, jotka ovat ympäri maailmaa siroteltuina pakanain sekaan.
      Israel on Jumalan silmäterä kansa ja siksi saatana vihaa Israelia ja on tehnyt kovasti työtä sen eteen, että kaikki Israelin jälkeläisetkin hävitettäisiin maan päältä. Mutta Jumala armahtaa jäännöksen. Hän ei pidä vihaa loputtomiin.
      Israelin kansan taival on ollut Herrasta luopumisen tie, mutta kaiken sen piti tapahtuman. Pakkosiirtolaisuus ja hajoitus neljään ilman suuntaan, joihin Herra heidät piilotti ja he ovat siellä ja he saavat tietää oman identiteettinsä ja josta Herra heidät kerää.
      Jeesuksen sovitustyö on armahtanut heidät ja ajallansa näin tapahtuu. Jaakobin jälkeläiset ovat sanan kautta pelastuvat.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      Jer. 12:
      1 Sinä, Herra, olet vanhurskas; voisinko minä riidellä sinua vastaan? Kuitenkin minä kysyn sinulta, mikä oikeus on. Miksi jumalattomain tie menestyy? Miksi kaikki uskottomat saavat elää rauhassa?
      2 Sinä heidät istutat, he myös juurtuvat; he kasvavat, kantavat myös hedelmää. Heidän suussansa sinä olet lähellä, mutta kaukana heidän sisimmästään.
      14 Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.
      15 Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa.

      Jumala näki kansansa, kuinka uskottomia he olivat ja niin Hän Juudankin tempasi pakkosiirtolaisiksi, koska he saastuttivat Israelin. Hän puhdisti Juudan kansan, niinpä Juuda, Leevi ja heidän kanssaan Benjamin saivat asettua omalle varatulle maalleen.
      Ne, jotka eivät nöyrtyneet, Herra heidät hävitti pois maan päältä. Näin Herra aurasi tietä, että Hän saattoi lähettää Poikansa Juudan sukuun. Siksi kaikki he, jotka nöyrtyivät sukupolvesta toiseen saivat nähdä Kristuksen ja tulla Hänen opettamiksi.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      Matt. 5:
      15 eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.
      16 Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.
      Ilm. 16:
      15 -Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! -
      Juud. 1:
      2 Lisääntyköön teille laupeus ja rauha ja rakkaus.
      Jer. 6:
      9 Näin sanoo Herra Sebaot: Israelin jäännöksestä pidetään jälkikorjuu niinkuin viinipuusta; ojenna kätesi köynnöksiä kohti niinkuin viininkorjaaja.

      Herra Jumala on sama eilen ja tänään. Herramme Jeesus on pitkämielinen jokaista kohtaan. Onko sinun tilivälit lyhyet Jeesuksen edessä. Jeesuksen kautta vain käy tie taivaan valtakuntaan. Ei riitä, että hoet Herra Jumalani, Mutta et tee parannusta omista synneistäsi.
      Vieraita jumalia on monta, siksi vain Jeesus on tie, totuus ja armo. Vain Hänen kauttaan voimme pelastua. Siksi tee itsesi kanssa tutkinta ja silloin voit nähdä mikä on esteenä sinun kasvullesi.
      Raamatun sana on opas. Raamattu on Pyhän Hengen tuote ja siinä on totuus, joka vapauttaa sinut Herran edessä.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      Jer. 7:
      1 Tämä on sana, joka tuli Jeremialle Herralta:
      2 "Asetu Herran huoneen portille ja julista siellä tämä sana ja sano: Kuulkaa Herran sana, koko Juuda, te jotka tulette näistä porteista kumartaen rukoilemaan Herraa.
      9 Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, poltatte uhreja Baalille ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne.
      10 Ja te tulette ja astutte minun eteeni tähän huoneeseen, joka on otettu minun nimiini, ja sanotte: 'Me kyllä pelastumme' -tehdäksenne yhä kaikkia näitä kauhistuksia!
      11 Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra.

      Herramme Jeesus Kristus on syntynyt, opettanut ja kuollut ja noussut taivaisiin kaikkien ihmisten syntien tähden. Vanhan testamentin aikana polttouhreja poltettiin Jumalalle, että Hän kuulisi heidän katumuksen.
      Mitä ihmiset Israelissa tekivät. He polttivat poltto uhreja vieraille jumalille, eivätkä tehneet parannusta siitä, minkä Jumala oli kieltänyt. Menivät vieraisiin kansoihin ja alkoivat vaimojen ja miehien kanssa risteytyen. Herra Jumala kun oli antanut käskyt. He eivät niitä noudattaneet. he kuitenkin astuivat Jumalan temppeliin uskottomina Hänen sanalleen.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      Jer. 13:
      19 Etelämaan kaupungit ovat suljetut, eikä ole avaajaa; koko Juuda on viety pakkosiirtolaisuuteen, pakkosiirtolaisuuteen kaikki kansa.
      Jer. 30:
      3 Sillä katso, tulee aika, sanoo Herra, jolloin minä käännän kansani Israelin ja Juudan kohtalon, sanoo Herra, ja palautan heidät maahan, jonka olen antanut heidän isillensä, ja he saavat periä sen."
      4 Ja nämä ovat ne sanat, jotka Herra on puhunut Israelista ja Juudasta.
      10 Mutta sinä, minun palvelijani Jaakob, älä pelkää, sanoo Herra, älä säiky, Israel. Sillä katso, minä pelastan sinut kaukaisesta maasta, sinun jälkeläisesi heidän vankeutensa maasta. Ja Jaakob on palajava, elävä rauhassa ja turvassa, kenenkään peljättämättä.

      Juuda, joka armahdettiin odottamaan Jeesusta, josta tuli Jumalan kuningasten Kuningas, herrojen Herra, joka on pelastanut ihmiskunnan synneistä. Hän antaa terveyden. Lopun ajalla Jaakobin jäännös on pelastuva Kristuksen kautta.
      Sinä olet siinä. Sinä valitset tahdotko olla Kristuksen seuraaja. Raamattu on sinun kasvusi ymmärrykseen. Kasvun kautta uudesti syntyy ylhäältä ja pääsee taivastielle.
      Taivastie on itsensä kieltämisen tie. Näet syntisi ja teet parannusta. Ihminen ei tule täydelliseksi, koska vain Kristus on täydellinen. Hänen kautta voimme päästä taivaan valtakuntaan.

      (Herran profeetta, psta)

      • Anonyymi

        (Herran profeetta, psta)
        Olet eksyttäjä ja väärä proteetta, omassa erinomaisuudessa rypevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Herran profeetta, psta)
        Olet eksyttäjä ja väärä proteetta, omassa erinomaisuudessa rypevä.

        En ole löytänyt mitään väärää noista Herran profeetan kirjoituksista.

        Sinä, joka tuomioita täällä luet, taidat olla jo pahasti eksynyt.


    • Anonyymi

      RK:le käännöksen mukaan:
      Jer. 3:18 Niinä päivinä Juudan heimon liittyy (siirtyy) Israelin heimoon, ja ne tulevat yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka minä annoin teidän isillenne perinnöksi.

    • Anonyymi

      KIITOS HERRAN PROFEETALLE KIRJOITUKSISTA .

    • Anonyymi

      Jer. 2:
      4 Kuulkaa Herran sana, Jaakobin heimo ja kaikki Israelin heimon sukukunnat.
      9 Sentähden minä vielä käyn oikeutta teidän kanssanne, sanoo Herra, ja teidän lastenne lasten kanssa minä käyn oikeutta.
      2. Piet. 2:
      1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
      2 Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi;

      Kuulkaa tai olkaa kuulematta, mitä Jeesus Kristus sanoo sinulle: jos ette tunne sanaa, te eksytte. Ettekö näe, ettekö kuule. Harha tulee keskuuteenne hiuksen hienoine eksytyksineen.
      Hän, joka raamattu edessään puhuu. Onko hän Herran opettama, Herran kasvattama tehtävään? Et tiedä, ellet tunne sanaa. Jos olet sanan edessä laiska, etkä suostu tekemään itsessäsi ryhtiliikettä.
      Sinä voit eksyä, ellet tee omakohtaista parannusta. Herramme Jeesus Kristus ja Hänen tiensä on oikeus ja totuus.

      (Herran profeetta, psta)

      • Anonyymi

        (Herran profeetta, psta), olet eksyttäjä ja pahuuden oma. Se, joka kopio palstalle Raamatun lauseitten rimpsuja, on mitä todennäköisemmin susi lammasten vaatteissa ja pettää suloisilla sanoilla vilpittömät. Eksyttävät sanat on piilotettu Raamatun jakeitten lomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Herran profeetta, psta), olet eksyttäjä ja pahuuden oma. Se, joka kopio palstalle Raamatun lauseitten rimpsuja, on mitä todennäköisemmin susi lammasten vaatteissa ja pettää suloisilla sanoilla vilpittömät. Eksyttävät sanat on piilotettu Raamatun jakeitten lomaan.

        Oletko huomannut, että sinä taidat olla täällä ainoa, joka käy Herran profeetan kirjoituksia vastaan?

        Herran profeetan opetukset ovat oikeita.


    • Anonyymi

      1 Piet. 3:
      4 vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis.
      Ilm. 13:
      4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
      7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
      8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

      Sinä, joka olet Herraamme Jeesukseen uskova. Pysy tiellä, jonka valitsit. Pidä lyhyet tilivälit tunnistaen ja tunnustaen syntisi. Pahan palkka on helvetin tuli. Sellaiset ihmiset, jotka ovat hamasta maailman alusta tiedetty käyvän tähän tuomioon.

      Sinä valitsit oikein. Olet siinä Herran edessä. Herra näkee sydämesi tilan. Hän tuntee hyvät tekosi ja ajatuksesi niin, että sinun ajatuksesikin on Herran tiedossa. Nimesi on kirjoitettuna elämän kirjaan ja sinä saat tulla valkaistuissa vaatteissa taivaan kartanoihin.

      (Herran profeetta, psta)

      • Anonyymi

        (Herran profeetta, psta) olet raateleva susi ja pimeyden lähettiläs.


    • Pysyn silti katolisena.

      • Anonyymi

        Katoliset eivät ole Jeesuksen opetuslapsia, vaan ova tehneet keisari Konstantinuksen kanssa väärennöksen, jossa paavista on tehty heidän epäjumalansa. Keisari Konstantinus oli käytännössä ensimmäinen paavi.


    • Anonyymi

      Mark. 7:
      6 Mutta hän sanoi heille: "Oikein Esaias on ennustanut teistä, ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;
      7 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'.
      8 Te hylkäätte Jumalan käskyn ja noudatatte ihmisten perinnäissääntöä."
      Matt. 6:
      1 "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
      6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
      8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.

      Herra näkee sydämesi tilan. Et voi mitään peittää. Sinä ole rehellinen itsestäsi. Ulkokultainen ihminen haluaa näyttää muille, kuinka hyvä on, mutta hän ei ole todellisuudessa sitä, miltä näyttää.
      Hän hokee pitkiä rukouksia luullen olevansa parempi kuin hän, joka lyö rintaansa ja sanoo, armahda minua syntistä.
      Rukoile Isä meidän rukous Jeesuksen nimessä aamuin illoin ja lisää ihmisiä esirukoukseen. Ei sinun tarvitse luetella heitä hokemalla, vaan he ovat koko ajan rukouksessa. Herra tuntee sinut ja tietää, mitä tahdot ja se on Hänen mielensä mukaista.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      Mal. 2:
      1 Ja nyt teille tämä käsky, te papit!
      2 Jos ette kuule ja paina sydämeenne, niin että annatte kunnian minun nimelleni, sanoo Herra Sebaot, lähetän minä teitä vastaan kirouksen ja kiroan teille suodut siunaukset. Minä olenkin ne jo kironnut, sillä te ette ole painaneet tätä sydämeenne.
      4 Ja te tulette tietämään, että minä olen lähettänyt teille tämän käskyn, jotta minun liittoni Leevin kanssa pysyisi, sanoo Herra Sebaot.
      6 Oikea opetus oli hänen suussansa, eikä vääryyttä tavattu hänen huuliltansa. Rauhassa ja vakaasti hän vaelsi minun kanssani, ja monet hän käänsi pois pahoista töistä.
      7 Sillä papin huulten pitää tallettaman tieto, ja hänen suustansa etsitään opetus; sillä hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.

      Sinä, joka teet Herran työtä. Valvo itseäsi, ettet tulkitse raamattua omilla opeillasi, ettet hairahdu raamatun sanan opetuksesta ihmisoppeihin, jotka vääristävät raamatun sanoman, joka on tullut Pyhän Hengen vaikutuksesta.
      Käskyt ovat voimassa ja Jeesuksen Kristuksen opettama rakkauden laki. Kun opetamme oikein, olemme oikeudenmukaisia. Kun rakkaus on vaikuttimena, silloin teemme oikein.
      Kuinka suuri onkaan rakkauden ja anteeksi antamuksen voima. Se rikkoo pahan muurit ja tekee tasaiseksi kaikki tiet. Auta heitä, jotka apua huutavat, siunaten heitä.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      2 Piet. 3:
      7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
      8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".
      9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
      Ilm. 8:
      4 Ja suitsukkeiden savu nousi pyhien rukousten kanssa enkelin kädestä Jumalan eteen.
      Ilm. 15:
      1 Ja minä näin toisen tunnusmerkin taivaassa, suuren ja ihmeellisen: seitsemän enkeliä, joilla oli seitsemän viimeistä vitsausta, sillä niissä Jumalan viha täyttyy.
      2 Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.

      Oletko valveilla itsesi kanssa? Oletko ottanut vaarin Jumalan sanasta? Oletko Jeesuksen edessä tunnustanut omat syntisi?
      Jokaisella on määrätty aika. Herra on pitkämielinen ja kärsivällinen. Hän näkee oletko täyttänyt Hänen tahtoaan raamatun mukaan. Mutta, koska sinulla on oma vapaa tahto, sinun tahtoasi Herra kunnioittaa.
      Helvetti on totta. Ei se ole valhetta, koska jos et tahtonut tehdä parannusta. Hänen täytyy antaa sinun paatua. Silloin joudut niittämään omat tekosi. Mutta jollet silloinkaan käänny. Sinut tuomitaan kadotukseen.
      Pahalla on pahan palkka. Joka eksyttää yhdenkään, hän vastaa tuomiolla hänestä Herran edessä. Joka pilkkaa Pyhää Henkeä, sitä ei Herra anteeksi anna.
      Voi ymmärrätkö, ellet parannusta tee, et ole taivaan valtakuntaan sovelias.
      Sinun nimeäsi ei löydy kirjoista Jeesuksen edessä viimeisellä tuomiolla. Ei enää portilla voi tehdä parannusta. Se on tehtävä maan päällä. Käskyt ja rakkauden laki ovat sinun oikea valintasi. Ne vanhurskauttavat sinut taivas kelpoiseksi ja sinä tulet näkemään taivaan, Jeesuksen, Isän kirkkauden, enkelit ja voit olla onnellinen, koska sinulla on täydellinen rakkaus. Sillä voitto on tullut ja loppu on tullut taistelusta.
      Aamen.

      (Herran profeetta, psta)

      • Anonyymi

        Taas (Herran profeetta, psta) kirjoitit tyhjää lässytystä. Mistä tiedät, kenen nimi on elämän kirjassa? Kirjoitit: "Sinun nimeäsi ei löydy kirjoista Jeesuksen edessä viimeisellä tuomiolla. " Luuletko ylpeydessäsi olevasi Jumala?


    • >>Valvo itseäsi, ettet tulkitse raamattua omilla opeillasi, ettet hairahdu raamatun sanan opetuksesta ihmisoppeihin, jotka vääristävät raamatun sanoman, joka on tullut Pyhän Hengen vaikutuksesta.>>

      Uskon geosentriseen malliin, kuten katolinen kirkko aikoinaan. Galileon malli on ihmisoppia.

    • Anonyymi

      KYLLÄ KANNATTAA OTTAA TOSISSAAN HERRAN PROFEETAN KIRJOITUKSET.

      ON USKALIASTA TUOMITA HÄNET. KOSKA NÄMÄ OVAT TOTTA ..

      AIKANAAN KAIKKI SELVIÄÄ JOKAISELLE.

      OLETTE SIUNATTUJA

    • Anonyymi

      Jokainen osaa kopioija jakeita, Ei siihen mitään profeettaa tarvita.

    • Anonyymi

      MYÖSKIN PITÄÄ LUKEA JUMALAN SANAA.. JOKU VOI TARVITA NÄITÄ KIRJOITUKSIA.. SIUNAUSTA

    • >>Katoliset eivät ole Jeesuksen opetuslapsia, vaan ova tehneet keisari Konstantinuksen kanssa väärennöksen, jossa paavista on tehty heidän epäjumalansa. Keisari Konstantinus oli käytännössä ensimmäinen paavi.>>

      Onko se sinulle ongelma?

    • Anonyymi

      AIVAN MAHTAVA KIRJOITUS HERRAN PROFEETALLA.
      KUNNIA KOLMIYHTEISELLE JUMALALLE.
      OTTAKAA VAARI NÄISTÄ JUMALAN SANOISTA..VIELÄ KERKIÄTTE. SITÄ RUKOILEN. SIUNAUSTA

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe