Miksi se on niin vaikea antaa edes sitä pientä apua oman maan kansalasissa niille jotka siitä hyötyisivät niin, että se estäisi lisäkustannuksia.
En ole saanut yhtään mitään, jos olisin saanut jotain olisin taatusti pidemmällä kuin moni muu. Se lieneekin syy miksi ei kukaan anna mitään...Siinä ei ole mitään järkeä koska kyllä se tumpelo elämässä eteenpäin pääsi ja siirtyikin ryssimään kaiken niin..
En ole apua usein pyytänyt. muutaman kerran erehdyin. Tällöin näin, että se on niiin vaikea auttaa juuri minua. Samaan aikaan koomisesti näin kuinka rahaa oikein heitettiin kaikille pummeille. heille riittää muutenkin kavereita jotka lainaavat rahaa.
Verovaroinkin kustannetaan kaikenlaista, mutta kun se on niiin vaikea auttaa ja antaa mitään. Työntekijällä on itsellä pienipalkka ja olisi niin kiva vain päteä ja keskustella. On täysin mahdotonta tehdä mitään konkreettista.
en käsitä, en ymmärrä...
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tässä maassa arvosteta lapsiperheitä.
- Anonyymi
Älyän vasta tämän myöhemmin.
- Anonyymi
En saa yhtään mitään koskaan ja teen aiana kaiken itse!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Yhteiskunnan tukiverkkoa ei ole olemassa enää.
- Anonyymi
Koska yhteiskunta ei enää turvaa ketään, miksi maksaa valtavasti palkkaa lukusille virkailijoille?
- Anonyymi
Virkailijat taitavat olla ainoita jotka hyötyvät.
- Anonyymi
Osa virastoista voisi lopettaa ja laitaa vain ruokajakelu lapsiperheille. Nämä ruuat voisivat olla vain lapsiperheitä varten jotta ei huijari tule ahnehtimaan lasten ruokia.
- Anonyymi
Ei tämä tietenkään minua koske sillä MINÄ en koskaan saa saada yhtään mitään. Siinä tapahtuu joku lusmuri joka lusmuttelullaan pilaan koko jutun.
- Anonyymi
Joku mielenterveysongelmainen pelastaa kaiken tulemalla vaatimalla lisää itselleen. Ei pahalla, mutta hänellä on jo apua vaikka ei välttämättä parasta.
Kyllä se ruokajakelu jotenkin pilataan niin, että lapsiperheille napsaistaan ls. ilmoitu jos sinne eksyy. Sen sijaan takaanpa, että huijari saa syödä kaiken.
Eräskin muutaman talon omistava käy leipäjonoissa nuukuuttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793