Turhauttavaa katsoa, kun koronaluvut nousuhdanteessa, niin osa kansasta uhkarohkeasti jättää maskin naamalta ja käsidesin käyttämättä. Vaikka onkin vain suositus.
Maskipakko takaisin
9
67
Vastaukset
- Anonyymi
Omaa harkintaa voi maskin suhteen käyttää. Eli en laita maskia, jos minulla ei ole oireita ja myös toisinpäin laitan maskin väärinpäin jos minulla on oireita.
Tämä on hyvä linjaus! - Anonyymi
Ainakin Helsingin seudulla kun VR ja liikennelaitos ilmoitti maskipakon loppuneen julkisessa liikenteessä, porulla lopetti maskin käytön kaupoissakin. Siihen ei enää auttanut mitkään suosittelut, loppu mikä loppu.
- Anonyymi
En ole muuta kun sairaana pitänyt maskia, käsidesiä en kertaakaan.
- Anonyymi
Siksipä sairastuit! Olen pitänyt koko ajan maskia ja käyttänyt ahkerasti käsidesiä, enkä ole sairastunut koronaan.
- Anonyymi
Pitäis jo tajuta, että maskeista ei ole mitään hyötyä. Paremminkin haittaa ku co kertyy kehoon eikä pääse pois kun on tukko edessä. Terveys niillä menee.
- Anonyymi
Maskit luovat turvan tunnetta, ei muuta hyötyä. Psykologinen juttu. Ihan sama, jos joku haluaa käyttää, niin sitte käyttää. Ongelma on se, että mitä olen seurannut, rokotettujen joukossa se tauti enimmäkseen hyrrää. Tämä oli jo odotettavissa. Mitä voi tehdä, en tiedä. Rokotetta en ottanut. Toivottavasti löytyy hoitokeino.
- Anonyymi
aivan, rokotettujen joukossa ne tartunnat nykyään on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan, rokotettujen joukossa ne tartunnat nykyään on.
Mutta miten sitten on mahdollista että ylivoimaisesti suurin joukko sairaalahoidossa olevista koronasairaista on rokottamattomia.
- Anonyymi
En pidä maskia...en ole ottanut koevedospiikkiä...dairastin covid nuhan
...eipä tässä muuta..ihmettelen miksi ihmiset tykkää pitää paperirättejä naamalla..ehkä suojaa viimalta ja jos nousee maasta esim hiekkaa ni ei mee suuhun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769