Minulla on on Concertat testissä tällä hetkellä kun koitetaan löytää sopivaa annosta itselle. Olen tässä nyt kolme kertaa käynyt aina yhden purkin ostamassa sen vahvuista Concertaa kuin sillä hetkellä käytän.
Olen ymmärtänyt että noissa PKV-lääkkeissä on jotain rajoituksia siihen koska niitä voi ostaa ja paljonko niitä saa mukaan. En jaksaisi jatkuvasti rampata apteekissa käymässä, joten onko noita mahdollista ostaa isompi määrä kerralla pidemmäksi aikaa/ennakkoon? Tällä hetkellä minulla on lääkkeitä vielä 2-3 viikoksi jäljellä.
PKV-lääkkeiden ostaminen kerralla (Concerta)
Anonyymi
0
525
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264091
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563559
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203445- 793427
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633280- 812856
- 542775
- 202524
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142264