Luotatko "lääkäreihin", jotka saavat (lahjus) rahaa lääketehtailta, määrätessään näiden lääkkeitä

Anonyymi

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no, asiaton kysymys, seuraava kysymys

    • Anonyymi

      Parempi, etteivät heikommalla älyllä varustetut eivät vie yhteiskunnan resursseja.

    • Anonyymi

      Ei pidä mennä lääkäriin, jos tietää jo joutuvansa lääketehtään armoille. Paras kärsiä tautinsa kotona ja naukkailla omia kotirohtoja.

    • Luotan lääkäreihin ja oikeisiin ammattilaisiin enemmän kuin sinuun, netin muihin höpöttäjiin tai MV-julkaisun isänmaan pettureihin.

      • Anonyymi

        Tai Kesärannan Tuksuun tai tyttöhupakkohallitukseen tai Eurostoliittoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai Kesärannan Tuksuun tai tyttöhupakkohallitukseen tai Eurostoliittoon.

        Ilmeisesti et osaa lukea mitä sanoin.


    • Anonyymi

      Arvauskeskus

    • Anonyymi

      Aloitus on hyvä huomio. Katsoin itse tämän saman ohjelman ja ihan heti nousi karvat pystyyn kun kuuntelin Pälveä. ompahan tyhmä äijä.

      Kertoo olevansa erittäin koulutettu nukutuslääkäri ja pitkä työkokemus myös, silti tietää viruksista yhtä vähän kuin kuka muu tahansa ei-virulogi tai viruksiin perehtynyt.

      Pälven mielestä on idioottimaista kyseenalaistaa pätevien ammattilaisten toimintaa? Siis vaikka pian rokotuksien alkamisen jälkeen rokotehaittoja alkoi ilmetä, niin olisi vaan kiltisti pitänyt kävellä teuraalle.

      Entä Juutalaiset ja holokausti, nekin totteli sokeesti ja käveli itse omin jaloin kaasukammioon.

      Pälve, kyseenalaistaminen on älykkäiden ihmisten tärkein ominaisuus, ei ole mitään syytä sokeasti uskoa mihinkään.

    • Anonyymi

      Rokotetuille tietoisku

      Jacques Attali 1981: ”Tulevaisuudessa löydämme keinon väestön vähentämiseksi – Aiheutamme esim. pandemian, joka kohdistuu mm. vanhuksiin”

      https://suomentulevaisuus.net/jacques-attali-1981-tulevaisuudessa-loydamme-keinon-vaeston-vahentamiseksi-aiheutamme-esim-pandemian-joka-kohdistuu-mm-vanhuksiin/

      Keväällä 2020 huhtikuun 9. päivä suunnittelija itse antoi lausunnon

      https://asia.nikkei.com/Editor-s-Picks/Interview/Technology-to-reign-supreme-after-the-coronavirus-Jacques-Attali

      Jacques Attali is a member of the Masonic Bilderberg Club

      Vieläkö jäi rokotetuille jotain epäselvää siitä mistä on kyse?

      • Anonyymi

        Tiedän muutaman lääkärin, jotka
        käyttäytyvät juuri tuolla muotilla.


        Ne ei edes yritä peitellä pahuuttaan.


    • Anonyymi

      Attali: Pääsemme heistä eroon saamalla heidät uskomaan, että se on heidän omaksi parhaakseen. Heikot, pelokkaat ja tyhmät uskovat väitteemme ja pyytävät hoitoa.

    • Anonyymi

      Ennen ainakin työterveyslääkäriin pystyi luottamaan, mutta eipä enää. Oma työpaikkalääkärini muutti lääkitystäni siten, että kirjoitti vanhan hyväksi koetun tuotteen tilalle kolme korvaavaa tuotetta, joista jokainen oli jo yksistään saman hintainen kuin vanha. Yhden kauden koitin noilla kitkutella ja annostellakin piti monesti päivässä kun entistä tarvitsi ottaa vain kerran aamulla. Lisäksi näistä kolmesta tuotteesta oli yhdessä vähemmän apua kuin kolmenneksen hintaisella entisellä lääkityksellä. Sain sentään kirjoittamaan sittemmin samaa vanhaa ja toimivaa tuotetta jatkoon.
      Sitten tämä tuttu lääkäri vaihtoi toimipaikkaa ja uusi oikein suuttui siitä etten syö enemmän lääkkeitä. Oikein vaivalla yritti keksiä mitä voisi määrätä minulle lisää. Mutta ei kai ihmisen pitäisi lääkkeitä niiden itsensä takia syödä vaan ainoastaan päästä vaivoista.

      • Anonyymi

        ja se ylimielisyys, jolla ne nostattaa omaa arvovaltaa
        ja sillä ne pelottelee ja syyllistää.

        Ja ne ovat itse siinä tilanteessa pahantekijöitä.

        Olen monesti miettinyt, ajatuuko lääkäreiksi sosiopaatit
        vai vetäänkö ne itse jotain paholaispillereitä?

        Millaisia ne ovat kotioloissa? Yhtä ylimielisiä ja pahansuopia?


    • Anonyymi

      Turhaa vouhkaamista rokotevastaiset! Koronapassiin oli pakko mennä, muuten mm. kapakoissa viruslingot meuhtovat ja tartuttavat muita asiakkaita koronalla.
      Ei ihmisten suojaaminen ole syrjintää. Ei teidän ole pakko tuppautua, jos paperit (passi) ei ole kunnossa! Eikös vaan niin mennä. Nyt pääsee pitämään taas ravintolahauskaa! Jes jes....ihanaaaaaa.....

      Kyllä lääkärit ja muu hoitohenkilökunta jaksaa, kunhan rokotepinnarit tekevät osansa. Eli painuvat rokotusjonoon, koska sellainen on. On aivan tyhjän päiväistä pumpata näitä rokotekielteisiä tehohoidossa, kun henkilö itse ei halua suojata itseään, vaan ajautuu kalliisti hoidettavaksi tahallaan!
      Kaiken lisäksi tällainen rokotepelle vie hoitopaikan toiselta potilaalta.

      • Anonyymi

        rokotepinnarit? Voi hyvää päivää näitä vouhkaajia.


    • Anonyymi

      Kun rokotusvastainen joutuu teholle käy näin. Hesari kertoo 20.10. " HS vieraili Turun kuormittuneella teho-osastolla – lääkärin mukaan teho­hoidossa olleen potilaan rokote­kriittisyys VAIMENEE, kun puhekyky vihdoin palaa!!!

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Influenssakuolleisuus 10 kertaistunut parissa vuodessa. 🤔
        Miksiköhän?
        Jokavuotiset ”flunssapiikitykset”?

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/influenssakuolleisuus-lahes-kymmenkertaistui-neljassa-vuodessa-mista-se-voi-johtua-todellisuudessa-huomattavasti-enemman-kuin-tilastokeskuksen-luvut-kertovat/7751500#gs.9ig5kk

        Sopii valepandemiaan kuin nyrkki silmään!
        Influenssa HÄVISI maailmasta kun korona tuli! 😁
        Umpisurkea PCR-testi ei erottele influenssaa koronasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii valepandemiaan kuin nyrkki silmään!
        Influenssa HÄVISI maailmasta kun korona tuli! 😁
        Umpisurkea PCR-testi ei erottele influenssaa koronasta!

        Niin, ei virukset maailmasta tule häviämään, tekivät mitä tahansa ja sen ne tietävät itsekin.

        On kokonaan toinen juttu yrittää tehdä ihmisistä "teräsmiehiä" joihin ei pöpöt pysty. Ilmeisesti globalistit yrittävät nyt juuri tätä, että voisivat tuoda maahan matuja vapaasti.

        Ja voihan olla, että nyt yrittävät vain taistella tuota influenssan LISÄÄNTYNYTTÄ tappavuutta vastaan, minkä poppikonekin tunnusti.
        Toisaalta, ei ole epäillystäkään siitä, etteikö lääkärikunta juoksisi puhtaasti vain RAHAN perässä. Te hölmöläiset olette siinä niiden välineitä !


    • Anonyymi

      En luota, kun tietää mitä ne ovat oikeasti.
      Eikä tuossa ohjelmassa ollut mukana
      lääkäreitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe