Olivat liikkeellä 6.11 hakemassa "flunssarokotusta" autokaistalla, pitkä jono ylettyi uimalaan asti. Kuka vielä sanoo, että hyvinkääläisiä ei saa liikkeelle mikään, (paitsi jos on tarjolla ilmaisia ämpäreitä) ? Homma hoitui hyvin vaikka sakkia oli kuin meren mutaa., hyvin organisoitu, kävi joutuisasti. Nyt on rokotus saatu, ei tarvitse kytätä takaisinsoittoa päivä tolkulla. Jossain asioissa on sentään edistytty...
Kaikki hyvinkääläiset ,, melkein....
Anonyymi
3
63
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä saivat rokotteen myös jalankulkijat ja pyörällä tulleet. Näin rivakasti ja joutuisasti toimien voitaisiin vastaisuudessakin hoitaa rokotukset. Jos mahdollista niin myös Keusoten toimintaan lääkärille tai hoitajalle pääsyn organisointi voitaisiin järjestää ajanvarauksia varten. Jäisi toimimattomat puhelinajanvaraukset minimiin ja tällöin niidenkin systeemi lähtisi toimimaan. Kyllä keinoja löytyy jos halua on.
- Anonyymi
Olin siellä minäkin..nopeaa toimintaa.
- Anonyymi
Kyllä täällä osataan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273129- 563084
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622456Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132