Siis ikeeni nyt ottakaa
ja ristiänne kantakaa
te nöyrin mielin aina.
On sovelias ikeeni
ja keveä on kuormani,
ei näännyksiin se paina.
RISTIÄNNE KANTAKAA!
Anonyymi
7
140
Vastaukset
- Anonyymi
Siis rauhaa omantuntomme
kaikessa varjelkaamme
ja puhtautta mielemme,
parhainta, kalleintamme.
Jumalan Henki johdattaa,
hän pyhittää ja uudistaa
rehellisyyteen meitä.- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
” Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.”
Luuk 14:27- Anonyymi
Siinäpä hyvä keino ja oiva mahdollisuus.
Päästää meidät pahasta.
- Anonyymi
Pilkan vastaanottaminen Jeesuksen tähden on osa ristin kantamista. 😁
- Anonyymi
Jeesus, kalliin veresi
anna olla aarteenamme,
että lunastuksesi
luottavasti omistamme.
Anna vuosi vuodelta
meidän kasvaa armossa.
- Anonyymi
Jeesuksen antama risti on hyvä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5384518Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183641Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842322Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762189Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881535Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1081401- 1571393
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641311- 651244
- 841154