Luuk.5
30 Niin fariseukset ja heidän kirjanoppineensa napisivat hänen opetuslapsiansa vastaan ja sanoivat: "Miksi te syötte ja juotte publikaanien ja syntisten kanssa?"
31 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.
Siis synneistä sinun tulis tehdä Parannusta että pääset Taivaaseen. Mistä saat Voima siihen niinkuin Paavali sai ???
Helluntailainen Puhdistus. Mistä löytyy ???
2
62
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä Savis TAAS sekoilet ?
Ikäänkuin pelastus olisi yhdestä tai tietystä parannuksen teosta kiinni.
ITSE et ole synneistäsi tehnyt parannusta kaikkina näinä jo kymmeninä vuosina vaan yhä jatkat TUOMARINA tuomarointiasi eli toimit Jumalan saappaissa eli asemassa määrittäen sen, kun SINUN mukaasi pelastuu ja kuka taas ei !
MILLOIN TÄMÄ LOPPUU ???
Lisäksi:
Itse tuomitset esim. menestysteologian pahaksi harhaopiksi !
Mutta samalla SINÄ ITSE julistat heidän oppejaan !!!
Julistat siis kadotusta menestysteologeille, muitta samalla tajuamattasi julistat kadotustuomion myös itsellesi !
Näin se kanssasi menee Savis !
VOI VOI VOI !Jaa? Rakas anonyymi.
Et osannut vastata mistä sä saat voiman Parannuksentekoihin niinkuin Paavali sai ja julisti kaikki minä voin Hänessä joka minua vahvistaa !!
Muistatko kohdan Pyhältä Raamatusta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433733- 362454
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?331993- 211745
- 171689
- 231598
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001582- 241447
- 221409
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko961408