Kauanko teillä on kestänyt saada vastaus viestiin s-pankissa? Itsellä nyt mennyt 6 arkipäivää. Tuntuu jotenkin niin uskomattomalta tämä s-pankin törkeä käytös. Ymmärrän että kyseessä on ilmainen pankki mutta rajansa nyt kaikella.
S-pankki Asiakspalvelu vastausaika?
29
2939
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy jotain helpompaa
- Anonyymi
Ei istään pankista vastailla.
- Anonyymi
"Kauanko teillä on kestänyt saada vastaus viestiin s-pankissa? Itsellä nyt mennyt 6 arkipäivää. Tuntuu jotenkin niin uskomattomalta tämä s-pankin törkeä käytös. Ymmärrän että kyseessä on ilmainen pankki mutta rajansa nyt kaikella."
S-Pankilta kestää yleensä 1 - 3 pannkipäivää. Parhaiten verkkopankin avulla saa oikeita vastauksia, toiseksi parhaita S-Pankin akvaariossa.- Anonyymi
Ropotti vastailee asian vierestä.
- Anonyymi
Tosiaan viikkoja menee ennen kuin saat s-pankin asiakaspalvelusta mitään vastausta. Sitten he usein varmistavat että toimitaanko varmasti näin ja sitten vastaat ja odottelet toiset pari kolme viikkoa ennen kuin mitään tapahtuu.
S-pankkihan tarjoaa ilmaiset pankkipalvelut niin itse en muuta edes odottaisikaan. Toki jos kyseessä olisi kuukausimaksullinen pankki enkä saisi vastausta 24h sisään niin lähtisi pankki niin nopeasti vaihtoon ettei kissaa ehdi sanoa.
Tilisiirrot s-pankissa toimii joten kuten eikä pankki tarjoa mitään oikeiden pankkien palveluita kuten sepa instant credit(välittömät siirrot), google pay, apple pay tms.
Laskujen maksuun sekä tilisiirtoihin ihan asiansa ajava, muuhun pankkiasiointiin tämä ei sovellu.- Anonyymi
Sepa-pikasiirrot ovat S-Pankin tiedotusosaston mukaan (Twitter) heille kyllä tulossa, eli asiaa valmistellaan parhaillaan.
S-Pankki on myös sanonut, että MobilePayn rinnalle ollaan suunnittelemassa rinnakkaisia mobiilimaksutapoja. Toivottavasti tämä merkitsee samalla myös sitä, että tulevaisuudessa voit maksaa S-ryhmän kaupoissa ApplePayllä ja GooglePaylla kaikkien pankkien korteilla niin, että bonukset kirjautuvat samalla. Luultavasti kuitenkin vain GooglePay/ApplePay S-Pankin oma kortti -yhdistelmä tulee heidän kaupoissaan toimimaan.
- Anonyymi
Ei Danske Bank ole sen kummempi. 4-5 päivää menee vastaamiseen. Jos on kiireellinen asia, niin tarve ehtii mennä ohi.
- Anonyymi
Jos on kiireellinen asia, niin pitää soittaa asiakaspalveluun, näin se on muissakin pankeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on kiireellinen asia, niin pitää soittaa asiakaspalveluun, näin se on muissakin pankeissa.
Entä jos ei asiakaspalvelusta vastata, tai robotti hokee asian vierestä jotakin höpötystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ei asiakaspalvelusta vastata, tai robotti hokee asian vierestä jotakin höpötystä?
”Asiakaspalvelumme tavoitat verkkopankin chatissa, lähettämällä viestin verkkopankissa tai S-mobiilissa, puhelimitse, asiakaspalvelupisteistä sekä sosiaalisesta mediasta. Saamme eniten yhteydenottoja kuun vaihteessa ja puolivälissä, joten muina aikoina pystymme todennäköisesti vastaamaan sinulle nopeammin.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ei asiakaspalvelusta vastata, tai robotti hokee asian vierestä jotakin höpötystä?
Eikö s-pankilla ole piste joka Prismassa? Menee sinne jos ei muuten saa yhteyttä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö s-pankilla ole piste joka Prismassa? Menee sinne jos ei muuten saa yhteyttä..
Se kaiken paras on. Niin minä teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kaiken paras on. Niin minä teen.
Jonotus alle 1/2h, ajanvarausta ei tarvita. Kahelit takertuvat entisiin pankkeihinsa, joiden kanssa on hankalaa hoitaa asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonotus alle 1/2h, ajanvarausta ei tarvita. Kahelit takertuvat entisiin pankkeihinsa, joiden kanssa on hankalaa hoitaa asioita.
Ja jos haluaa varata ajan, niin täällä sen voi tehdä https://www.s-pankki.fi/fi/ajanvaraus/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos haluaa varata ajan, niin täällä sen voi tehdä https://www.s-pankki.fi/fi/ajanvaraus/
Siis on kuitenkin soitettava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis on kuitenkin soitettava?
Sen voi varata netissä vapaana olevista ajoista. Ensin pitää valita pudotusvalikosta minkätyyppistä asiaa sinulla on. Sen jälkeen valitset halutun toimipisteen ja painat ”Seuraava”. Esim. Viikin Prismassa seuraava vapaa aika olisi vasta 2.12. klo 9.30.
Minun mielestäni tuo web-lomake on ihan perseestä eli se ei ollenkaan noudata moderneja saavutettavuusperiatteita. Ohjelmoija ei ole ajatellut, että asiakkaissa on myös vanhempia ihmisiä. Esim iPad-tabletissa Seuraava-nappulan disablointi (eli siis kielletty) ei käynyt ilmi minulle ollenkaan. Ajattelin, että onko netissä jotain vikaa. Kunnes työpöytäkoneella huomasin, että se on kielletty koska en ole vielä valinnut käynnin aihetta. Tällaiset pitäisi pankin testata! Missä on esimies? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen voi varata netissä vapaana olevista ajoista. Ensin pitää valita pudotusvalikosta minkätyyppistä asiaa sinulla on. Sen jälkeen valitset halutun toimipisteen ja painat ”Seuraava”. Esim. Viikin Prismassa seuraava vapaa aika olisi vasta 2.12. klo 9.30.
Minun mielestäni tuo web-lomake on ihan perseestä eli se ei ollenkaan noudata moderneja saavutettavuusperiatteita. Ohjelmoija ei ole ajatellut, että asiakkaissa on myös vanhempia ihmisiä. Esim iPad-tabletissa Seuraava-nappulan disablointi (eli siis kielletty) ei käynyt ilmi minulle ollenkaan. Ajattelin, että onko netissä jotain vikaa. Kunnes työpöytäkoneella huomasin, että se on kielletty koska en ole vielä valinnut käynnin aihetta. Tällaiset pitäisi pankin testata! Missä on esimies?Nämä ovat aivan tavallisia mokia ja herättävät käyttäjässä luonnollista raivoa. Looginen ketju katkkeaa ja siinä ihmettelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen voi varata netissä vapaana olevista ajoista. Ensin pitää valita pudotusvalikosta minkätyyppistä asiaa sinulla on. Sen jälkeen valitset halutun toimipisteen ja painat ”Seuraava”. Esim. Viikin Prismassa seuraava vapaa aika olisi vasta 2.12. klo 9.30.
Minun mielestäni tuo web-lomake on ihan perseestä eli se ei ollenkaan noudata moderneja saavutettavuusperiatteita. Ohjelmoija ei ole ajatellut, että asiakkaissa on myös vanhempia ihmisiä. Esim iPad-tabletissa Seuraava-nappulan disablointi (eli siis kielletty) ei käynyt ilmi minulle ollenkaan. Ajattelin, että onko netissä jotain vikaa. Kunnes työpöytäkoneella huomasin, että se on kielletty koska en ole vielä valinnut käynnin aihetta. Tällaiset pitäisi pankin testata! Missä on esimies?Ainakin Androit tökkää paikkakunnan valintaan. Jatkettava puhelimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on kiireellinen asia, niin pitää soittaa asiakaspalveluun, näin se on muissakin pankeissa.
Tiedättekö mitä eroa on terroristilla ja S-pankin puhelinpalvelun joillakin asiakaspalvelijoilla? Terroristin kanssa voi neuvotella.
- Anonyymi
Nordea ei vastaa ollenkaan, ja 2 kk kulunut.
- Anonyymi
Oot vissiin sellainen "hiekantuoja".. Nordea haluaa susta eroon.
- Anonyymi
Vastaa kun soitat Asiakaspalveluun, turha odottaa viesteihin vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vissiin sellainen "hiekantuoja".. Nordea haluaa susta eroon.
Nordea premium-asiakas. Mutta entäs sinä "hiekantuoja"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa kun soitat Asiakaspalveluun, turha odottaa viesteihin vastausta.
Vastaan tietenkin, höhlä, mutta kuka jaksaa yli tunnin jonottaa asiakaspalveluun, ja maksaa siitä vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan tietenkin, höhlä, mutta kuka jaksaa yli tunnin jonottaa asiakaspalveluun, ja maksaa siitä vielä?
Enpähän jonota enää.
- Anonyymi
Olen yrittänyt kaksi päivää
tunnin jonotus puhelimessa - ei vastausta
Tunnin jonotus pankissa - ei vastausta
ALAN HUOLESTUA - Anonyymi
S pankille ei kelvannut enää ajokortti
henkilötodisteeksi.
Eikä vanha passi.
Eikä mikään muukaan henkilökortti, joka oli vanhentunut,
eivät auttaneet ollenkaan
En saanut apua, enkä voinut hoitaa raha- asioita.
Ryöstääkö pankit tilejä vai mitä siellä tapahtuu?- Anonyymi
Käytäntö on muuttunut. Kiittäkää Euroopan unionia. Käteisen nostaminen S-ryhmän toimipaikkojen kassoilla onnistuu jatkossakin ajokortilla, mutta tallettamiseen tarvitsee voimassaolevan passin tai henkilökortin.
Tässä S-Pankin käytäntö: https://www.s-pankki.fi/fi/asiakaspalvelu/ukk/mita-henkilollisyystodistuksia-s-pankki-hyvaksyy/
”1.1.2021 jälkeen hyväksymme seuraavat henkilöllisyystodistukset:
Suomalaisen viranomaisen myöntämä
– passi (ei kuitenkaan hätäpassi, muukalaispassi tai pakolaisen matkustusasiakirja)
– henkilökortti (1.3.1999 jälkeen myönnetty)
Muiden valtioiden viranomaisten myöntämä
– passi
– ETA-alueen, Sveitsin tai San Marinon viranomaisen myöntämä matkustusasiakirjana toimiva henkilökortti
Käteisnostoihin hyväksytään yllä olevien lisäksi suomalaisen viranomaisen myöntämä
– väliaikainen henkilökortti
– ajokortti (1.10.1990 jälkeen myönnetty)
Käteisen nostaminen S-ryhmän toimipaikkojen kassoilla onnistuu jatkossakin ajokortilla, mutta tallettamiseen tarvitset voimassaolevan passin tai henkilökortin. S-mobiilin tunnistamisen avulla ei voi tunnistautua kassoilla asioidessa.”
- Anonyymi
Mitä hittoa täällä tekevät vuosia vanhat kommnetit? Toisaalta S-pankissa ei pelaa palvelu vielä vuonna 2024:kään....Ajanvaraus pankkiin kesti toista kuukautta!!! Uskomatonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 255214
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34637- 1181471
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211044viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37809