S-pankki Asiakspalvelu vastausaika?

Anonyymi

Kauanko teillä on kestänyt saada vastaus viestiin s-pankissa? Itsellä nyt mennyt 6 arkipäivää. Tuntuu jotenkin niin uskomattomalta tämä s-pankin törkeä käytös. Ymmärrän että kyseessä on ilmainen pankki mutta rajansa nyt kaikella.

29

3599

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy jotain helpompaa

      • Anonyymi

        Ei istään pankista vastailla.


    • Anonyymi

      "Kauanko teillä on kestänyt saada vastaus viestiin s-pankissa? Itsellä nyt mennyt 6 arkipäivää. Tuntuu jotenkin niin uskomattomalta tämä s-pankin törkeä käytös. Ymmärrän että kyseessä on ilmainen pankki mutta rajansa nyt kaikella."

      S-Pankilta kestää yleensä 1 - 3 pannkipäivää. Parhaiten verkkopankin avulla saa oikeita vastauksia, toiseksi parhaita S-Pankin akvaariossa.

      • Anonyymi

        Ropotti vastailee asian vierestä.


    • Anonyymi

      Tosiaan viikkoja menee ennen kuin saat s-pankin asiakaspalvelusta mitään vastausta. Sitten he usein varmistavat että toimitaanko varmasti näin ja sitten vastaat ja odottelet toiset pari kolme viikkoa ennen kuin mitään tapahtuu.

      S-pankkihan tarjoaa ilmaiset pankkipalvelut niin itse en muuta edes odottaisikaan. Toki jos kyseessä olisi kuukausimaksullinen pankki enkä saisi vastausta 24h sisään niin lähtisi pankki niin nopeasti vaihtoon ettei kissaa ehdi sanoa.

      Tilisiirrot s-pankissa toimii joten kuten eikä pankki tarjoa mitään oikeiden pankkien palveluita kuten sepa instant credit(välittömät siirrot), google pay, apple pay tms.

      Laskujen maksuun sekä tilisiirtoihin ihan asiansa ajava, muuhun pankkiasiointiin tämä ei sovellu.

      • Anonyymi

        Sepa-pikasiirrot ovat S-Pankin tiedotusosaston mukaan (Twitter) heille kyllä tulossa, eli asiaa valmistellaan parhaillaan.

        S-Pankki on myös sanonut, että MobilePayn rinnalle ollaan suunnittelemassa rinnakkaisia mobiilimaksutapoja. Toivottavasti tämä merkitsee samalla myös sitä, että tulevaisuudessa voit maksaa S-ryhmän kaupoissa ApplePayllä ja GooglePaylla kaikkien pankkien korteilla niin, että bonukset kirjautuvat samalla. Luultavasti kuitenkin vain GooglePay/ApplePay S-Pankin oma kortti -yhdistelmä tulee heidän kaupoissaan toimimaan.


    • Anonyymi

      Ei Danske Bank ole sen kummempi. 4-5 päivää menee vastaamiseen. Jos on kiireellinen asia, niin tarve ehtii mennä ohi.

      • Anonyymi

        Jos on kiireellinen asia, niin pitää soittaa asiakaspalveluun, näin se on muissakin pankeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kiireellinen asia, niin pitää soittaa asiakaspalveluun, näin se on muissakin pankeissa.

        Entä jos ei asiakaspalvelusta vastata, tai robotti hokee asian vierestä jotakin höpötystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei asiakaspalvelusta vastata, tai robotti hokee asian vierestä jotakin höpötystä?

        ”Asiakaspalvelumme tavoitat verkkopankin chatissa, lähettämällä viestin verkkopankissa tai S-mobiilissa, puhelimitse, asiakaspalvelupisteistä sekä sosiaalisesta mediasta. Saamme eniten yhteydenottoja kuun vaihteessa ja puolivälissä, joten muina aikoina pystymme todennäköisesti vastaamaan sinulle nopeammin.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei asiakaspalvelusta vastata, tai robotti hokee asian vierestä jotakin höpötystä?

        Eikö s-pankilla ole piste joka Prismassa? Menee sinne jos ei muuten saa yhteyttä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö s-pankilla ole piste joka Prismassa? Menee sinne jos ei muuten saa yhteyttä..

        Se kaiken paras on. Niin minä teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kaiken paras on. Niin minä teen.

        Jonotus alle 1/2h, ajanvarausta ei tarvita. Kahelit takertuvat entisiin pankkeihinsa, joiden kanssa on hankalaa hoitaa asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonotus alle 1/2h, ajanvarausta ei tarvita. Kahelit takertuvat entisiin pankkeihinsa, joiden kanssa on hankalaa hoitaa asioita.

        Ja jos haluaa varata ajan, niin täällä sen voi tehdä https://www.s-pankki.fi/fi/ajanvaraus/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis on kuitenkin soitettava?

        Sen voi varata netissä vapaana olevista ajoista. Ensin pitää valita pudotusvalikosta minkätyyppistä asiaa sinulla on. Sen jälkeen valitset halutun toimipisteen ja painat ”Seuraava”. Esim. Viikin Prismassa seuraava vapaa aika olisi vasta 2.12. klo 9.30.

        Minun mielestäni tuo web-lomake on ihan perseestä eli se ei ollenkaan noudata moderneja saavutettavuusperiatteita. Ohjelmoija ei ole ajatellut, että asiakkaissa on myös vanhempia ihmisiä. Esim iPad-tabletissa Seuraava-nappulan disablointi (eli siis kielletty) ei käynyt ilmi minulle ollenkaan. Ajattelin, että onko netissä jotain vikaa. Kunnes työpöytäkoneella huomasin, että se on kielletty koska en ole vielä valinnut käynnin aihetta. Tällaiset pitäisi pankin testata! Missä on esimies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi varata netissä vapaana olevista ajoista. Ensin pitää valita pudotusvalikosta minkätyyppistä asiaa sinulla on. Sen jälkeen valitset halutun toimipisteen ja painat ”Seuraava”. Esim. Viikin Prismassa seuraava vapaa aika olisi vasta 2.12. klo 9.30.

        Minun mielestäni tuo web-lomake on ihan perseestä eli se ei ollenkaan noudata moderneja saavutettavuusperiatteita. Ohjelmoija ei ole ajatellut, että asiakkaissa on myös vanhempia ihmisiä. Esim iPad-tabletissa Seuraava-nappulan disablointi (eli siis kielletty) ei käynyt ilmi minulle ollenkaan. Ajattelin, että onko netissä jotain vikaa. Kunnes työpöytäkoneella huomasin, että se on kielletty koska en ole vielä valinnut käynnin aihetta. Tällaiset pitäisi pankin testata! Missä on esimies?

        Nämä ovat aivan tavallisia mokia ja herättävät käyttäjässä luonnollista raivoa. Looginen ketju katkkeaa ja siinä ihmettelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi varata netissä vapaana olevista ajoista. Ensin pitää valita pudotusvalikosta minkätyyppistä asiaa sinulla on. Sen jälkeen valitset halutun toimipisteen ja painat ”Seuraava”. Esim. Viikin Prismassa seuraava vapaa aika olisi vasta 2.12. klo 9.30.

        Minun mielestäni tuo web-lomake on ihan perseestä eli se ei ollenkaan noudata moderneja saavutettavuusperiatteita. Ohjelmoija ei ole ajatellut, että asiakkaissa on myös vanhempia ihmisiä. Esim iPad-tabletissa Seuraava-nappulan disablointi (eli siis kielletty) ei käynyt ilmi minulle ollenkaan. Ajattelin, että onko netissä jotain vikaa. Kunnes työpöytäkoneella huomasin, että se on kielletty koska en ole vielä valinnut käynnin aihetta. Tällaiset pitäisi pankin testata! Missä on esimies?

        Ainakin Androit tökkää paikkakunnan valintaan. Jatkettava puhelimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kiireellinen asia, niin pitää soittaa asiakaspalveluun, näin se on muissakin pankeissa.

        Tiedättekö mitä eroa on terroristilla ja S-pankin puhelinpalvelun joillakin asiakaspalvelijoilla? Terroristin kanssa voi neuvotella.


    • Anonyymi

      Nordea ei vastaa ollenkaan, ja 2 kk kulunut.

      • Anonyymi

        Oot vissiin sellainen "hiekantuoja".. Nordea haluaa susta eroon.


      • Anonyymi

        Vastaa kun soitat Asiakaspalveluun, turha odottaa viesteihin vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot vissiin sellainen "hiekantuoja".. Nordea haluaa susta eroon.

        Nordea premium-asiakas. Mutta entäs sinä "hiekantuoja"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa kun soitat Asiakaspalveluun, turha odottaa viesteihin vastausta.

        Vastaan tietenkin, höhlä, mutta kuka jaksaa yli tunnin jonottaa asiakaspalveluun, ja maksaa siitä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan tietenkin, höhlä, mutta kuka jaksaa yli tunnin jonottaa asiakaspalveluun, ja maksaa siitä vielä?

        Enpähän jonota enää.


    • Anonyymi

      Olen yrittänyt kaksi päivää
      tunnin jonotus puhelimessa - ei vastausta
      Tunnin jonotus pankissa - ei vastausta

      ALAN HUOLESTUA

    • Anonyymi

      S pankille ei kelvannut enää ajokortti
      henkilötodisteeksi.

      Eikä vanha passi.

      Eikä mikään muukaan henkilökortti, joka oli vanhentunut,

      eivät auttaneet ollenkaan


      En saanut apua, enkä voinut hoitaa raha- asioita.


      Ryöstääkö pankit tilejä vai mitä siellä tapahtuu?

      • Anonyymi

        Käytäntö on muuttunut. Kiittäkää Euroopan unionia. Käteisen nostaminen S-ryhmän toimipaikkojen kassoilla onnistuu jatkossakin ajokortilla, mutta tallettamiseen tarvitsee voimassaolevan passin tai henkilökortin.

        Tässä S-Pankin käytäntö: https://www.s-pankki.fi/fi/asiakaspalvelu/ukk/mita-henkilollisyystodistuksia-s-pankki-hyvaksyy/

        ”1.1.2021 jälkeen hyväksymme seuraavat henkilöllisyystodistukset:

        Suomalaisen viranomaisen myöntämä

        – passi (ei kuitenkaan hätäpassi, muukalaispassi tai pakolaisen matkustusasiakirja)
        – henkilökortti (1.3.1999 jälkeen myönnetty)

        Muiden valtioiden viranomaisten myöntämä

        – passi
        – ETA-alueen, Sveitsin tai San Marinon viranomaisen myöntämä matkustusasiakirjana toimiva henkilökortti

        Käteisnostoihin hyväksytään yllä olevien lisäksi suomalaisen viranomaisen myöntämä

        – väliaikainen henkilökortti
        – ajokortti (1.10.1990 jälkeen myönnetty)

        Käteisen nostaminen S-ryhmän toimipaikkojen kassoilla onnistuu jatkossakin ajokortilla, mutta tallettamiseen tarvitset voimassaolevan passin tai henkilökortin. S-mobiilin tunnistamisen avulla ei voi tunnistautua kassoilla asioidessa.”


    • Anonyymi

      Mitä hittoa täällä tekevät vuosia vanhat kommnetit? Toisaalta S-pankissa ei pelaa palvelu vielä vuonna 2024:kään....Ajanvaraus pankkiin kesti toista kuukautta!!! Uskomatonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannan kirja USA:n bestseller!

      "Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      109
      11034
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

      Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      151
      10279
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

      ...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8020
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

      Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      180
      6468
    5. Metsäalan rikolliset

      Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      45
      5496
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

      Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5041
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

      Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      143
      4327
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      23
      4207
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      53
      3987
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

      Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      131
      3574
    Aihe