S-pankki Asiakspalvelu vastausaika?

Anonyymi

Kauanko teillä on kestänyt saada vastaus viestiin s-pankissa? Itsellä nyt mennyt 6 arkipäivää. Tuntuu jotenkin niin uskomattomalta tämä s-pankin törkeä käytös. Ymmärrän että kyseessä on ilmainen pankki mutta rajansa nyt kaikella.

29

3290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy jotain helpompaa

      • Anonyymi

        Ei istään pankista vastailla.


    • Anonyymi

      "Kauanko teillä on kestänyt saada vastaus viestiin s-pankissa? Itsellä nyt mennyt 6 arkipäivää. Tuntuu jotenkin niin uskomattomalta tämä s-pankin törkeä käytös. Ymmärrän että kyseessä on ilmainen pankki mutta rajansa nyt kaikella."

      S-Pankilta kestää yleensä 1 - 3 pannkipäivää. Parhaiten verkkopankin avulla saa oikeita vastauksia, toiseksi parhaita S-Pankin akvaariossa.

      • Anonyymi

        Ropotti vastailee asian vierestä.


    • Anonyymi

      Tosiaan viikkoja menee ennen kuin saat s-pankin asiakaspalvelusta mitään vastausta. Sitten he usein varmistavat että toimitaanko varmasti näin ja sitten vastaat ja odottelet toiset pari kolme viikkoa ennen kuin mitään tapahtuu.

      S-pankkihan tarjoaa ilmaiset pankkipalvelut niin itse en muuta edes odottaisikaan. Toki jos kyseessä olisi kuukausimaksullinen pankki enkä saisi vastausta 24h sisään niin lähtisi pankki niin nopeasti vaihtoon ettei kissaa ehdi sanoa.

      Tilisiirrot s-pankissa toimii joten kuten eikä pankki tarjoa mitään oikeiden pankkien palveluita kuten sepa instant credit(välittömät siirrot), google pay, apple pay tms.

      Laskujen maksuun sekä tilisiirtoihin ihan asiansa ajava, muuhun pankkiasiointiin tämä ei sovellu.

      • Anonyymi

        Sepa-pikasiirrot ovat S-Pankin tiedotusosaston mukaan (Twitter) heille kyllä tulossa, eli asiaa valmistellaan parhaillaan.

        S-Pankki on myös sanonut, että MobilePayn rinnalle ollaan suunnittelemassa rinnakkaisia mobiilimaksutapoja. Toivottavasti tämä merkitsee samalla myös sitä, että tulevaisuudessa voit maksaa S-ryhmän kaupoissa ApplePayllä ja GooglePaylla kaikkien pankkien korteilla niin, että bonukset kirjautuvat samalla. Luultavasti kuitenkin vain GooglePay/ApplePay S-Pankin oma kortti -yhdistelmä tulee heidän kaupoissaan toimimaan.


    • Anonyymi

      Ei Danske Bank ole sen kummempi. 4-5 päivää menee vastaamiseen. Jos on kiireellinen asia, niin tarve ehtii mennä ohi.

      • Anonyymi

        Jos on kiireellinen asia, niin pitää soittaa asiakaspalveluun, näin se on muissakin pankeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kiireellinen asia, niin pitää soittaa asiakaspalveluun, näin se on muissakin pankeissa.

        Entä jos ei asiakaspalvelusta vastata, tai robotti hokee asian vierestä jotakin höpötystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei asiakaspalvelusta vastata, tai robotti hokee asian vierestä jotakin höpötystä?

        ”Asiakaspalvelumme tavoitat verkkopankin chatissa, lähettämällä viestin verkkopankissa tai S-mobiilissa, puhelimitse, asiakaspalvelupisteistä sekä sosiaalisesta mediasta. Saamme eniten yhteydenottoja kuun vaihteessa ja puolivälissä, joten muina aikoina pystymme todennäköisesti vastaamaan sinulle nopeammin.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei asiakaspalvelusta vastata, tai robotti hokee asian vierestä jotakin höpötystä?

        Eikö s-pankilla ole piste joka Prismassa? Menee sinne jos ei muuten saa yhteyttä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö s-pankilla ole piste joka Prismassa? Menee sinne jos ei muuten saa yhteyttä..

        Se kaiken paras on. Niin minä teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kaiken paras on. Niin minä teen.

        Jonotus alle 1/2h, ajanvarausta ei tarvita. Kahelit takertuvat entisiin pankkeihinsa, joiden kanssa on hankalaa hoitaa asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonotus alle 1/2h, ajanvarausta ei tarvita. Kahelit takertuvat entisiin pankkeihinsa, joiden kanssa on hankalaa hoitaa asioita.

        Ja jos haluaa varata ajan, niin täällä sen voi tehdä https://www.s-pankki.fi/fi/ajanvaraus/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis on kuitenkin soitettava?

        Sen voi varata netissä vapaana olevista ajoista. Ensin pitää valita pudotusvalikosta minkätyyppistä asiaa sinulla on. Sen jälkeen valitset halutun toimipisteen ja painat ”Seuraava”. Esim. Viikin Prismassa seuraava vapaa aika olisi vasta 2.12. klo 9.30.

        Minun mielestäni tuo web-lomake on ihan perseestä eli se ei ollenkaan noudata moderneja saavutettavuusperiatteita. Ohjelmoija ei ole ajatellut, että asiakkaissa on myös vanhempia ihmisiä. Esim iPad-tabletissa Seuraava-nappulan disablointi (eli siis kielletty) ei käynyt ilmi minulle ollenkaan. Ajattelin, että onko netissä jotain vikaa. Kunnes työpöytäkoneella huomasin, että se on kielletty koska en ole vielä valinnut käynnin aihetta. Tällaiset pitäisi pankin testata! Missä on esimies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi varata netissä vapaana olevista ajoista. Ensin pitää valita pudotusvalikosta minkätyyppistä asiaa sinulla on. Sen jälkeen valitset halutun toimipisteen ja painat ”Seuraava”. Esim. Viikin Prismassa seuraava vapaa aika olisi vasta 2.12. klo 9.30.

        Minun mielestäni tuo web-lomake on ihan perseestä eli se ei ollenkaan noudata moderneja saavutettavuusperiatteita. Ohjelmoija ei ole ajatellut, että asiakkaissa on myös vanhempia ihmisiä. Esim iPad-tabletissa Seuraava-nappulan disablointi (eli siis kielletty) ei käynyt ilmi minulle ollenkaan. Ajattelin, että onko netissä jotain vikaa. Kunnes työpöytäkoneella huomasin, että se on kielletty koska en ole vielä valinnut käynnin aihetta. Tällaiset pitäisi pankin testata! Missä on esimies?

        Nämä ovat aivan tavallisia mokia ja herättävät käyttäjässä luonnollista raivoa. Looginen ketju katkkeaa ja siinä ihmettelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi varata netissä vapaana olevista ajoista. Ensin pitää valita pudotusvalikosta minkätyyppistä asiaa sinulla on. Sen jälkeen valitset halutun toimipisteen ja painat ”Seuraava”. Esim. Viikin Prismassa seuraava vapaa aika olisi vasta 2.12. klo 9.30.

        Minun mielestäni tuo web-lomake on ihan perseestä eli se ei ollenkaan noudata moderneja saavutettavuusperiatteita. Ohjelmoija ei ole ajatellut, että asiakkaissa on myös vanhempia ihmisiä. Esim iPad-tabletissa Seuraava-nappulan disablointi (eli siis kielletty) ei käynyt ilmi minulle ollenkaan. Ajattelin, että onko netissä jotain vikaa. Kunnes työpöytäkoneella huomasin, että se on kielletty koska en ole vielä valinnut käynnin aihetta. Tällaiset pitäisi pankin testata! Missä on esimies?

        Ainakin Androit tökkää paikkakunnan valintaan. Jatkettava puhelimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kiireellinen asia, niin pitää soittaa asiakaspalveluun, näin se on muissakin pankeissa.

        Tiedättekö mitä eroa on terroristilla ja S-pankin puhelinpalvelun joillakin asiakaspalvelijoilla? Terroristin kanssa voi neuvotella.


    • Anonyymi

      Nordea ei vastaa ollenkaan, ja 2 kk kulunut.

      • Anonyymi

        Oot vissiin sellainen "hiekantuoja".. Nordea haluaa susta eroon.


      • Anonyymi

        Vastaa kun soitat Asiakaspalveluun, turha odottaa viesteihin vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot vissiin sellainen "hiekantuoja".. Nordea haluaa susta eroon.

        Nordea premium-asiakas. Mutta entäs sinä "hiekantuoja"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa kun soitat Asiakaspalveluun, turha odottaa viesteihin vastausta.

        Vastaan tietenkin, höhlä, mutta kuka jaksaa yli tunnin jonottaa asiakaspalveluun, ja maksaa siitä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan tietenkin, höhlä, mutta kuka jaksaa yli tunnin jonottaa asiakaspalveluun, ja maksaa siitä vielä?

        Enpähän jonota enää.


    • Anonyymi

      Olen yrittänyt kaksi päivää
      tunnin jonotus puhelimessa - ei vastausta
      Tunnin jonotus pankissa - ei vastausta

      ALAN HUOLESTUA

    • Anonyymi

      S pankille ei kelvannut enää ajokortti
      henkilötodisteeksi.

      Eikä vanha passi.

      Eikä mikään muukaan henkilökortti, joka oli vanhentunut,

      eivät auttaneet ollenkaan


      En saanut apua, enkä voinut hoitaa raha- asioita.


      Ryöstääkö pankit tilejä vai mitä siellä tapahtuu?

      • Anonyymi

        Käytäntö on muuttunut. Kiittäkää Euroopan unionia. Käteisen nostaminen S-ryhmän toimipaikkojen kassoilla onnistuu jatkossakin ajokortilla, mutta tallettamiseen tarvitsee voimassaolevan passin tai henkilökortin.

        Tässä S-Pankin käytäntö: https://www.s-pankki.fi/fi/asiakaspalvelu/ukk/mita-henkilollisyystodistuksia-s-pankki-hyvaksyy/

        ”1.1.2021 jälkeen hyväksymme seuraavat henkilöllisyystodistukset:

        Suomalaisen viranomaisen myöntämä

        – passi (ei kuitenkaan hätäpassi, muukalaispassi tai pakolaisen matkustusasiakirja)
        – henkilökortti (1.3.1999 jälkeen myönnetty)

        Muiden valtioiden viranomaisten myöntämä

        – passi
        – ETA-alueen, Sveitsin tai San Marinon viranomaisen myöntämä matkustusasiakirjana toimiva henkilökortti

        Käteisnostoihin hyväksytään yllä olevien lisäksi suomalaisen viranomaisen myöntämä

        – väliaikainen henkilökortti
        – ajokortti (1.10.1990 jälkeen myönnetty)

        Käteisen nostaminen S-ryhmän toimipaikkojen kassoilla onnistuu jatkossakin ajokortilla, mutta tallettamiseen tarvitset voimassaolevan passin tai henkilökortin. S-mobiilin tunnistamisen avulla ei voi tunnistautua kassoilla asioidessa.”


    • Anonyymi

      Mitä hittoa täällä tekevät vuosia vanhat kommnetit? Toisaalta S-pankissa ei pelaa palvelu vielä vuonna 2024:kään....Ajanvaraus pankkiin kesti toista kuukautta!!! Uskomatonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nyt tajusin mitä haet takaa

      En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

      Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1994
    3. Naiselle mieheltä

      Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

      Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

      Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

      Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

      Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

      Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

      Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

      Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe