Mikä on feikki frendi?

Aika yksinkertaista - sinuun pidetään yhteyttä / vietetetään aikaa, kun muut " paremmin kelpaavat ystävät ei ole käytettävissä. Otetaan yhteyttä kun tarvitaan palvelusta. Ja toki toitotetaan : että kuinka kiitollisia ollaan...jep jep. Eikä ikinä käydä luonasi kylässä - muiden luona kyllä. Aika lailla haisee hyväksikäytöltä.
Kyllä on paljon parempi olla yksin kun sijalla : what ever.
Jos tunnet olosi yksinäiseksi kokeile esim. Rescue yhdistykseen ottaa yhteyttä ja jos et kykene sitoutumaan lemmikkiin - voit vaikka ulkoilttaa mm.koiria :) - leipäjonossa kaataa soppaa yms onhan paljonkin paikkoja missä voi olla ns. hyödyksi - Eri meininki - menet sinne auttamaan - et hyväksikäytetyksi.
Kertokaahan muutkin - miten huomasitte, että on aika pistää stop feikki frendeille?

20

1915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Feikkifrendi on esimerkiksi selkään puukottaja, toiset yrittää hankkia itsetunnon epätoivoisilla tavoilla, mutta vihaa itseään vain enemmän ja sitten ne saattaa vielä odottaa, että krokotiilin kyyneleet tullaan pyyhkimään pois

      • Kyllä samaa mieltä. On sellainen " ystäväntär" ollut haukkui mm. huoraksi ihan vaan sen takia ku itse ei pystynyt käyttää tyköistuvia vaatteita. Kuulin yhteistä kaverilta. Ja muustakin syytti. En todellakaan ole täydellinen. Mutta jos itse jakaa itseään ympäri kyliä ja syö mäkin hamppareita 4 krt viikossa sekä tajuttoman määrän irtokarkkia - kannattais kyll pitää leipäläpi kiinni ja kattoo peiliin. Itse en ikinä haukkunut häntä - äitini sanoi, että hän alusta asti vaistos , että sillä likalla ei ollut hyvä luonne. Feikki bitch 100%


    • Anonyymi

      Tuttua tuo mitä tuossa alussa kerroit. Yks tuttava sanoi joskus viesteissä melko suoraan, ett kun muut kaverit ja silloinen miesystävä olivat kiireisiä ja hänellä oli tylsääää. Laitoinkin, ett kelpasin paremman puutteessa, rupesi selittelemään etten ollut mesessä jatkuvasti...mitä mä siellä roikkuisin...odottamassako ett hän suvaitsee mua huomioida, kun sille päälle sattuu. Hänkin ottaa yhteyttä vaan silloin, kun tarvi pahan olon purkupaikkaa, ei voi paremmille kavereilleen aina valittaa, mä olen sitä varten vaan olemassa, silloin olen muka tärkeä, muulloin ei ole mitään arvoa, Muita kavereitaan nähnyt ja käynyt syömässä jne..., mua halusi tavata vaan yhdessä kämysessä kahviossa, olisin saanut seurata vierestä miten käy parempia kavereitaan jututtamassa mieluummin kuin mun kans juttelee. Enää en halunnut sinne paikkaan mennä, en ole enää opiskelija siellä, eikä ole tuttuja siellä niinkuin hänellä, olisin vaikuttanut idiootilta olemalla siellä, kun hän tapaa kavereitaan, jotka opiskelee ja on töissä siellä, joten ei olla sen jälkeen naamatusten nähty.

      • Anonyymi

        Ja mulla ollut aiemminkin vastaavanlaisia tuttavia, kelpaisin paremman puutteessa, kun löytyi parempia ystäviä, niin mut pistettiin lopullisesti sivuun. Epäilen, ett viimeisin tuttava on nyt löytänyt parempaa juttuseuraa, omalle tasolleen sopivan kaverin, niin on pistänyt mut sivuun. Yks entinen tuttava kuvitteli, ett rupean uudelleen vuosien jälkeen hänen tukihenkilökseen, oli kuulema kaikki entiset tuttavat hylänneet hänet, itsepä heitti mut mäkeen, en mä nyt sellasen jälkeen enää uudelleen rupea turpaani kerjäämään, joten en ottanut yhteyksiä enää.


      • Nyt oot menettänyt kultakaivoksen :) hihi.
        Siis silkkaa hyväksikäyttöä hänen puoleltaan!
        Ei kukaan ihminen joka on toiselle läsnä / hyvä tyyppi ansaitse tuollasta! Kutsun tuota second choice! Äsken avaudun viimeisemmälle " ystävälle" jukolauta - Akka kyll käy Pirkkalassa asti hengailemassa yhden frendinsä kanssa ( esimerkiksi bussilla) mun luo ei oo kertaakaan tullut! Mut kyllä mun apua kumminkin kelpaa! Mietin tässä, että pitäiskö oikeesti perustaa joku ryhmä ex door mat (Eli entinen ovimatto) hyväksikäyttäjä on tuollainen " kaveri" kaktukseen piikki pehvassakin on kivempi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla ollut aiemminkin vastaavanlaisia tuttavia, kelpaisin paremman puutteessa, kun löytyi parempia ystäviä, niin mut pistettiin lopullisesti sivuun. Epäilen, ett viimeisin tuttava on nyt löytänyt parempaa juttuseuraa, omalle tasolleen sopivan kaverin, niin on pistänyt mut sivuun. Yks entinen tuttava kuvitteli, ett rupean uudelleen vuosien jälkeen hänen tukihenkilökseen, oli kuulema kaikki entiset tuttavat hylänneet hänet, itsepä heitti mut mäkeen, en mä nyt sellasen jälkeen enää uudelleen rupea turpaani kerjäämään, joten en ottanut yhteyksiä enää.

        Kiva, että huomasit, että ansaitset parempaa! Tämä minun " ystävä" kehotti mua hankkiin harrastuksen Kun kerroin miltä minusta tuntuu. Ihan tāys empatian puute eikä osaa kuvitella itseään samaan tilanteeseen. Silloin kun tutustuin häneen minulla oli olplo, että en oikein osaa päättää mikä hān on. Hänen tekemiset ja puheet kuulostaa erittäin laskelmoivilta ja kylmiltä. Että en kyllä hänelle oveani avaa hyi! Jos ihmisestä ei saa selvää onko hän lintu vai kala vastaus on yleensä : Käärme


    • Anonyymi

      Apinabrändiä varmaan pitemmässä juoksussa😂🤣😅

    • Anonyymi

      No voithan pyytåå vastapalveluksia, siirrä se tuollaiseen kategoriaan itsekkin, puhtaaksi hyötysuhteeksi. Kaikkihan ne taitaa sitä tosin enemmän tai vähemmän olla.

      • Ei pidä paikkaansa, että kaikki on sellaisia. En kaipaa hänenlaistaan. Minulla ei oo ikinä ollut hyvää ystävää eikä totisesti johdu siittä että olisin mulkvisti - pikemminkin liian kiltti. Jos kirjoittaisin listan tajuaisit. Kun ei ole perhettä ja taustalla paljon traumaa jota nyt en aijo ruotii ystävillekkään- en kaipaa tyhjää vaan aitoa ystävyyttä sellasta että vois tuntee että toiset arvostaa ja haluaa olla läsnä. Mulla on kyll pari ystävää mut he ovat mua paljon vanhempii naisia. Tuntuu, että en oikein tuu juttuun alle 60 v kanssa. En jaksa puhuu Tinderistä tai lapsista ( mulla ei ole lapsii) enkä etsi uutta idioottia netsitä kun livenäkin tapaa sekopäitä. Nainen on naiselle susi...näin tähän asti.
        Mut en jaksa pinnallisia suhteita millään tasolla. Ennemmin laatu ku määrä.


    • Anonyymi

      Itse olen kovin saamaton pitämään yhteyksiä. Viihdyn niin hyvin itseksenikin. He ottavat yhteyttä,jos ottavat. T. Itsenäinen introvertti ,vaikka sosiaalinen olenkin,mutta sitä saa jo töissä tarpeeksi.

      • Ei myöskään liity suoraan aiheeseen. Eli hyväksikäyttöön jota verhoillaan ystävyydeksi!


    • Anonyymi

      En koe tarvitsevani pelkkää uutta ystävää, koska haluan parisuhteen ja kumppani on myös ystävä.

      • Eihän minun teksti liity millään tavoin uusiin ystäviin! Ihan kuule of the topics!


      • Anonyymi

        Kunnon seurustelusuhde olisi mulla toive miehenä.Mies tarttee naista pelkkänä ystävänä niinkuin kala polkupyörää. Itse kuuntelen ja autan mut yksin olen saanut olla,vastapalvelukset on kiven alla.
        Kelpaan lämmittelijäksi paremman puutteessa,voi soittaa vaikka 3 viikon välein...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon seurustelusuhde olisi mulla toive miehenä.Mies tarttee naista pelkkänä ystävänä niinkuin kala polkupyörää. Itse kuuntelen ja autan mut yksin olen saanut olla,vastapalvelukset on kiven alla.
        Kelpaan lämmittelijäksi paremman puutteessa,voi soittaa vaikka 3 viikon välein...

        Ei tuokaan ole oikeaa kohtelua. Luulisi löytyvän naisia, jotka arvostavat sua enempi kuin pelkkänä hätävarana. Toivottavasti onnistais ja löytyis sellanen nainen, joka on valmis oikeaan seurustelusuhteeseen sun kans.


    • Anonyymi

      Minuun otetaan aina yhteyttä, kun tarvitaan jonkinasteista apuja.
      Kun muutamalle on sanonut, ettei nyt ehdi, ovat täysin lopettaneet yhteydenpidon täysin. En ole mitään menettänyt.

      • Anonyymi

        Yks tuttava on nykyisin käyttänyt mua pahan olonsa purkupaikkana, samalla on sitten pistänyt jotain vitsipläjäyksiä facetililleen ja kommentoinut kaveriensa laittamiin teksteihin nauruemoijilla...wtf! Mulle valitusta ja muiden kans hauskanpitoa. No, nyt on pistänyt mut sivuun, kun on tullut uusia, parempia kavereita tilalle ja menee paremmin. Voin siis surutta häipyä pois, saa avautua jatkossa noille kavereilleen, kai ne nyt kestää sen ett joutuvat tukemaan sitä tauotta ja ettei kyseistä henkilöä muiden asiat tai mitkään muutkaan jutut kiinnosta pätkän vertaa vaan pelkästään omat asiat ja jutut. Nytkin kehui ihania ystäviään facensa tarinassa....eli en todellakaan kuulunut missään vaiheessa ystäviin, niinkuin alusta pitäen arvelinkin. Eipä tuo menetä mitään, kun häivyn, enkä mäkään, ei oltu ystäviä ikinä, joten so what.


      • Anonyymi

        Minullakin oli ystäviä kun tarvitsivat minulta apua tai jotain ja itse olivat rahattomia. 3 vuotta sitten opetelin Ei sanaan ja pitää.Jättivät rauhaan! Jäljellä on mutama s-posti ystävä naisia matkan takaa. Jos heille tapahtuu lomamatkoja,tai jotain uudistusta kotinsa.Heti kontakti ja kuvia edestä ja takaa!Jos itse keron hyvistä asioista,tapahtumisitani.Ei vastausta!Itse olivat kouluajan ystäviä.Jotka katosivat elämäni kun avioituvat,erosivat ja uudelen solmivat aviolitot varakaaman miehen kanssa. Jo oli kiire kontaktiin.Mutta vai silloin kun voivat omia elämyksiään kehua!Rahalla saa kuoren kaikesta. Rahalla voi ostaa ruokaa,karkia makeaa,kakua ,pizzaa ja näkeekin heitä on maitanut ne kovasti. Kero paljon henkilöstä,jos kadoksissa vuosia.Alkaa etsi koulukavereita.


    • Anonyymi

      Ei oteta yhteyttä, en ota yhteyttä ok.

    • Anonyymi

      Selkään puukottaminen on hyvä syy katkaista välit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe