Olen perustamassa rekisteröityä yhdistystä, jonka kantavana ideana on vastustaa naisnovellisteja. Toimin itse puheenjohtajana, talousjohtajana ja kirjanpitäjänä.
Etsin sihteerin paikalle naisnovellistia.
T: Jorma
Naisnovellistien dissaus ry
20
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mikään ihme kun omat kirjoitustaidot on mitä on ja ne missä on jotain järkeä on kopsattu muilta.
- Anonyymi
Ensin pitää täyttää hakemus. Sitten voi kommentoida.
T: Jorma - Anonyymi
Nono.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitää täyttää hakemus. Sitten voi kommentoida.
T: JormaJaaha
- Anonyymi
Yllättävän laajan kannatuspohjan vuoksi yhdistys on lainvoimainen tästä hetkestä lähtien.
T: Jorma- Anonyymi
Pöytäkirja
Pöytäkirjaan kirjattakoon, että asialistalla esiintyvät epäkohdat on todettu oikeiksi ja niistä väittely on päättynyt äänienemmistöllä niiden oikeellisuuden puolesta.
- Sihteeri voi poistua, mutta hänen tulee jättää kynänsä pöydälle, sillä se ei ole hänen vaan yhdistyksen.
T: Jorma
Onnea etsintään, Jorma! 😂
Jorman kommentti katosi johonkin, mutta ollaan tosiaankin tänne ”savolaisten puheenkuulijain itsevastuus-osastoon” etsitty pohjanmaalaista jämäkkää sihteeriä. Mutta hitokseeen hiljsista on...
Yksi Turkulainen vastas vaan, että: Mää vai? Ei voinut edes vastata, kun ei kertonut nimeään ja osoitetta.
- Anonyymi
Trust me, et halua naisnovellistia keittämään aamukahvejasi😃🌚
Oot seiskan otsikoissa alt aikayksikön.- Anonyymi
Keitän itse kahvini.
Naisnovellistin keittäessä kahvini, se jäähtyy mitä pidemmälle sitä keitetään.
T: Jorma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitän itse kahvini.
Naisnovellistin keittäessä kahvini, se jäähtyy mitä pidemmälle sitä keitetään.
T: JormaTotta...pätee myös novelleihin😂
Kirjoitin koronavuoden aikana esikoisromaanini. Nyt Yksityiskohdat ja Editointi seilaavat jossain loisteliaan elämäni laitakaupungilla, käsi kädessä pimeneviä katuja lapsenkengissään mittaillen kohti jotain minkä olisi pitänyt päättyä toisin.
Minä vain retkotan, trollailen ja katselen Netflixiä välittämättä lapsieni tulevaisuudesta pätkän vertaa. Joskus egoilen julkisesti sen verran, että tunnen itseni yhteiskunnalliseksi merkkihenkilöksi.
Semmoinen minä olen. Voi olla muuten, etten ehdi töihin kahdeksaksi huomenna... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta...pätee myös novelleihin😂
Kirjoitin koronavuoden aikana esikoisromaanini. Nyt Yksityiskohdat ja Editointi seilaavat jossain loisteliaan elämäni laitakaupungilla, käsi kädessä pimeneviä katuja lapsenkengissään mittaillen kohti jotain minkä olisi pitänyt päättyä toisin.
Minä vain retkotan, trollailen ja katselen Netflixiä välittämättä lapsieni tulevaisuudesta pätkän vertaa. Joskus egoilen julkisesti sen verran, että tunnen itseni yhteiskunnalliseksi merkkihenkilöksi.
Semmoinen minä olen. Voi olla muuten, etten ehdi töihin kahdeksaksi huomenna...Olet siis y.b? Vai onko täällä vielä muitakin julkaisseita kirjailijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis y.b? Vai onko täällä vielä muitakin julkaisseita kirjailijoita?
En kumpaakaan.
Aattelin nimittäin kuolla ensin, niin saan säilyttää yksityisyyteni😁
Syrjäytymisessä on omat etunsa...
Ootsä julkaissut ihan jotain? Sehän on mielenkiintoista. Onneksi en ole ikinä sortunut pitämään palstalaisia idiootteina.
Nimenomaan siis novellisteja vai? :) Romaanikirjailijat tai runoilijat ei kelpaa? Aika valikoiva olet. Mistä viehätys ja erikoistuminen juuri novellitaiteeseen?
Mutta osaat kai vastata, miksi juuri naisnovellistien eikä vaikka naisrunoilijoiden dissaus?
- Anonyymi
Palstalla on aivan upea novellisti, kenen sukupuolesta ei ole mitään hajua.
(hirn) Minulla ei ole mitään naisnovellisteja vastaan. Tuskin olen ikinä lukenut yhtään naisen kirjoittamaa novellia. Koulutukseni yleissivistävään osuuteen on kuulunut jonkin Kafkan novellin analysointi. En ymmärtänyt tekstiä. Oletan että tämä Kafka ei ollut nainen. Ehdotan Kafkaa sihteeriksi.
- Anonyymi
Virginia Woolf. Heti. Nyt :)
- Anonyymi
Parahin alottaja,
Olen kiinnostunut yhdistyksestäsi, mutta koska naiset ovat mielestäsi korjoitustaidottomia, niin he eivät sovellu sihteerin virkaan. Ehdotankin sinulle sihteerin pestiä, voin kirjoitustaidottomana itse toimia puheenjohtajana ja koska miehet ovat täysin epäkelpoja rahan suhteen, tulee rahastonhoitajan olla joku nainen. Myös yhdistyksen aatetta voitaisiin pohtia hiukan tarkemmin.
Ei tippaakaan kunnioitusta,
Palstan nainen
(allekirj) - Anonyymi
Jorma oli siis kasvattanut parran. En sitä tietenkään ollut sitä nähny itse, mutta julkisen sektorin etätöiden jatkuessa pidimme yhteyttä työkaverini kanssa puhelimitse, kun jollain tapaa Teamsin sijaan ääni korvassa lohdutti eniten merkityksetöntä menetetystämme.
Jormassa oli kokoa, raamia ja voimaa enemmän kuin pienessä kylässä, paljon enemmän kuin monessa ikäisessään. Ihmettelin silti kovasti, laimeaa aamukahvia kupissani, mikä hänen niin yht'äkkiä oli mennyt. Mennä ja melskata lastenaltaassa, alasti naistensaunassa.
Toki myönnettökööön, että kuullessaan nimeni, hän oli värisyttänyt harteiltaa vilusta kuin kylmän viiman tuiverruksessa. Kahvi tuoksui hyvälle.
..
.
O_@
Ooops, pahoittelut
t.sxth
:'D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754