Naisnovellistien dissaus ry

Anonyymi

Olen perustamassa rekisteröityä yhdistystä, jonka kantavana ideana on vastustaa naisnovellisteja. Toimin itse puheenjohtajana, talousjohtajana ja kirjanpitäjänä.

Etsin sihteerin paikalle naisnovellistia.

T: Jorma

20

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mikään ihme kun omat kirjoitustaidot on mitä on ja ne missä on jotain järkeä on kopsattu muilta.

      • Anonyymi

        Ensin pitää täyttää hakemus. Sitten voi kommentoida.



        T: Jorma


      • Anonyymi

        Nono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitää täyttää hakemus. Sitten voi kommentoida.



        T: Jorma

        Jaaha


    • Anonyymi

      Yllättävän laajan kannatuspohjan vuoksi yhdistys on lainvoimainen tästä hetkestä lähtien.

      T: Jorma

      • Anonyymi

        Pöytäkirja

        Pöytäkirjaan kirjattakoon, että asialistalla esiintyvät epäkohdat on todettu oikeiksi ja niistä väittely on päättynyt äänienemmistöllä niiden oikeellisuuden puolesta.

        - Sihteeri voi poistua, mutta hänen tulee jättää kynänsä pöydälle, sillä se ei ole hänen vaan yhdistyksen.

        T: Jorma


    • Onnea etsintään, Jorma! 😂

      • Jorman kommentti katosi johonkin, mutta ollaan tosiaankin tänne ”savolaisten puheenkuulijain itsevastuus-osastoon” etsitty pohjanmaalaista jämäkkää sihteeriä. Mutta hitokseeen hiljsista on...

        Yksi Turkulainen vastas vaan, että: Mää vai? Ei voinut edes vastata, kun ei kertonut nimeään ja osoitetta.


    • Anonyymi

      Trust me, et halua naisnovellistia keittämään aamukahvejasi😃🌚

      Oot seiskan otsikoissa alt aikayksikön.

      • Anonyymi

        Keitän itse kahvini.

        Naisnovellistin keittäessä kahvini, se jäähtyy mitä pidemmälle sitä keitetään.

        T: Jorma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitän itse kahvini.

        Naisnovellistin keittäessä kahvini, se jäähtyy mitä pidemmälle sitä keitetään.

        T: Jorma

        Totta...pätee myös novelleihin😂

        Kirjoitin koronavuoden aikana esikoisromaanini. Nyt Yksityiskohdat ja Editointi seilaavat jossain loisteliaan elämäni laitakaupungilla, käsi kädessä pimeneviä katuja lapsenkengissään mittaillen kohti jotain minkä olisi pitänyt päättyä toisin.

        Minä vain retkotan, trollailen ja katselen Netflixiä välittämättä lapsieni tulevaisuudesta pätkän vertaa. Joskus egoilen julkisesti sen verran, että tunnen itseni yhteiskunnalliseksi merkkihenkilöksi.

        Semmoinen minä olen. Voi olla muuten, etten ehdi töihin kahdeksaksi huomenna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta...pätee myös novelleihin😂

        Kirjoitin koronavuoden aikana esikoisromaanini. Nyt Yksityiskohdat ja Editointi seilaavat jossain loisteliaan elämäni laitakaupungilla, käsi kädessä pimeneviä katuja lapsenkengissään mittaillen kohti jotain minkä olisi pitänyt päättyä toisin.

        Minä vain retkotan, trollailen ja katselen Netflixiä välittämättä lapsieni tulevaisuudesta pätkän vertaa. Joskus egoilen julkisesti sen verran, että tunnen itseni yhteiskunnalliseksi merkkihenkilöksi.

        Semmoinen minä olen. Voi olla muuten, etten ehdi töihin kahdeksaksi huomenna...

        Olet siis y.b? Vai onko täällä vielä muitakin julkaisseita kirjailijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis y.b? Vai onko täällä vielä muitakin julkaisseita kirjailijoita?

        En kumpaakaan.

        Aattelin nimittäin kuolla ensin, niin saan säilyttää yksityisyyteni😁

        Syrjäytymisessä on omat etunsa...

        Ootsä julkaissut ihan jotain? Sehän on mielenkiintoista. Onneksi en ole ikinä sortunut pitämään palstalaisia idiootteina.


    • Nimenomaan siis novellisteja vai? :) Romaanikirjailijat tai runoilijat ei kelpaa? Aika valikoiva olet. Mistä viehätys ja erikoistuminen juuri novellitaiteeseen?

      • Mutta osaat kai vastata, miksi juuri naisnovellistien eikä vaikka naisrunoilijoiden dissaus?


    • Anonyymi

      Palstalla on aivan upea novellisti, kenen sukupuolesta ei ole mitään hajua.


      (hirn)

    • Minulla ei ole mitään naisnovellisteja vastaan. Tuskin olen ikinä lukenut yhtään naisen kirjoittamaa novellia. Koulutukseni yleissivistävään osuuteen on kuulunut jonkin Kafkan novellin analysointi. En ymmärtänyt tekstiä. Oletan että tämä Kafka ei ollut nainen. Ehdotan Kafkaa sihteeriksi.

      • Anonyymi

        Virginia Woolf. Heti. Nyt :)


    • Anonyymi

      Parahin alottaja,
      Olen kiinnostunut yhdistyksestäsi, mutta koska naiset ovat mielestäsi korjoitustaidottomia, niin he eivät sovellu sihteerin virkaan. Ehdotankin sinulle sihteerin pestiä, voin kirjoitustaidottomana itse toimia puheenjohtajana ja koska miehet ovat täysin epäkelpoja rahan suhteen, tulee rahastonhoitajan olla joku nainen. Myös yhdistyksen aatetta voitaisiin pohtia hiukan tarkemmin.
      Ei tippaakaan kunnioitusta,
      Palstan nainen
      (allekirj)

    • Anonyymi

      Jorma oli siis kasvattanut parran. En sitä tietenkään ollut sitä nähny itse, mutta julkisen sektorin etätöiden jatkuessa pidimme yhteyttä työkaverini kanssa puhelimitse, kun jollain tapaa Teamsin sijaan ääni korvassa lohdutti eniten merkityksetöntä menetetystämme.

      Jormassa oli kokoa, raamia ja voimaa enemmän kuin pienessä kylässä, paljon enemmän kuin monessa ikäisessään. Ihmettelin silti kovasti, laimeaa aamukahvia kupissani, mikä hänen niin yht'äkkiä oli mennyt. Mennä ja melskata lastenaltaassa, alasti naistensaunassa.

      Toki myönnettökööön, että kuullessaan nimeni, hän oli värisyttänyt harteiltaa vilusta kuin kylmän viiman tuiverruksessa. Kahvi tuoksui hyvälle.
      ..
      .
      O_@

      Ooops, pahoittelut
      t.sxth
      :'D

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe