2. koronarokotteen jälkeen verenpaineeni oli 200/120. sydämessä rytmihäiriöitä. korvissa humisi. voiko johtua rokotteesta.
koronarokote ja verenpaine
Anonyymi
72761
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Ota yhteyttä lääkäriisi. En usko että alkaa rokotetta ensiksi epäilemään mutta tilanne olisi hyvä tarkastaa. Pikaista toipumista. Jospa ei vakavammasta kyse.
Mikä ikä ja sukupuoli? Nuorille miehille voi tulla sydäntulehduksia, varsinkin jos ei välttä urheilua ja vastaavaa rasitusta.
Voi johtua. Ystävällä nousi paineet pilviin noin 5 minuuttia rokotuksen jälkeen. Joutui oleen 3 tuntia tarkkailussa, mutta paineet alkoivat laskea itekseen.
Itsellä tekee helposti tuon, jos tulee ns. jännä paikka Huuhkajien matsissa.
Itsellä 3. rokotteen jälkeen verenpaine nousi toisena päivänä 201/98 ja oli iltapäivän korkeahko alapaine lähellä 90 ja yläpaine 170-195 , vaikka lisäsin lääkitystä . Sitä ennen paineet pysyneet normissa lääkityksen avulla. Myöhemmin tuli kylmiäväreitä ja yöllä kuume eli kyllä rokote selvästi vaikuttaa paineisiin ym.
Itsellä toisen rokotteen jälkeen romahti sykkeet ja verenpaineet 2 viikoksi, jonka jälkeen nousivat pilviin 2 viikoksi. Nyt vaihtelevat edes takaisin vieläkin vaikka 3,5kk piikistä. Kuukautiset tulevat edelleen tiheään.
Samaa epäilen itsekin, ei ennen ole mullakaan noussut eli 180/110 ja korvat humisi. Ennen niin vakaa, mutta 3 rokote ja siitä noin 3-4 viikkoa, nyt aloitettiin lääkitys hillitseen sitä. Saas nähdä.