MILLOIN TULEE LOPPU?

Anonyymi

”Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.”
Matt 24:14

34

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotta elekkeepä pittee turhoo kiirettä sen hommanne kanssa. Elettään tämä elämä nyt rauhassa pois enstex, enne täystuhojumalan performannssia.

      • Anonyymi

        Sinäkö haluat tuhoutua?


    • Anonyymi

      Ilmastonmuutoksen perusteella melko pian.

      • Anonyymi

        Kaikki maailman tapahtumat ja eri osatekijät, poliittiset, sotilaalliset, taloudelliset, ilmastolliset jne, tulevat kulminoitumaan ja aikataulu maailman evankelioimisen kanssa on yhtenevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki maailman tapahtumat ja eri osatekijät, poliittiset, sotilaalliset, taloudelliset, ilmastolliset jne, tulevat kulminoitumaan ja aikataulu maailman evankelioimisen kanssa on yhtenevä.

        Voi jumalauta mitä helvetin tekemistä, jonkun evankelioimisen kanssa,on minkään asian kanssa tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jumalauta mitä helvetin tekemistä, jonkun evankelioimisen kanssa,on minkään asian kanssa tekemistä?

        Niin, sitäpä sinä et haluakaan ymmärtää…


    • Hyvää tekstiä..

    • Anonyymi

      Siksipä saarnaamme ja julistamme ja kerromme Jeesuksesta!

      • Anonyymi

        Uskovaisen ne naatiskellee kaiken lopulla. Aika perverssiä minusta.


    • Anonyymi

      Näin on Jumala hyväksi nähnyt.

      • Anonyymi

        No, jopahan taas!😁


    • Anonyymi

      Tehtävä suoritetaan loppuun ja Jumalan on kunnia!

    • Anonyymi

      Loppu voi olla hyvinkin lähellä.

    • Anonyymi

      Kannattaako tuota nyt saarnata. Mitä paremmin suut pidetään supussa ja uskomukset omana tietonaan, sitä kauempana loppu pysyttelee.

    • Anonyymi

      Mutta se on ”HAPPY end” Jeesuksen omille. Ja varsinkin uuden alku. 😁

    • Loppu tulee evankeljumi kun viety kaikkeen maailmaan, sen jälkeen päättyy tämä aika kausi.

    • Loppu on todella todella lähellä.

    • Loppu tulle kun aika on täyttynyt.

    • Anonyymi

      Venäjän ydinaseuhkailu on siis pientä verrattuna uskovaisten tekemään uhkailuun ja vastuuttomuuteen.

      • Anonyymi

        Niinpä ja Venäjällä on sentään voimaa uhkailujensa takana, toisin , kuin fundiksilla.


      • Anonyymi

        Sopii vain ihmetellä, että miten laki sallii tuollaisen perättömillä uskomuksilla suoritettavan ihmisten pelottelun ja uhkailun?


    • Loppu tulee kun kaikki kansa ovat kuulleet evankeljumin sanomasta, Jeesuksesta kristuksesta hän on ristin kuolemallaan tonut kaikille pelastukse jota ottavat sen vastaa, omakohtaisen pelastuksena.

      • Anonyymi

        Jos sä ny kaikkia mahdollisia ihmisiä tarkoitat ei mahda loppua tulla ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä ny kaikkia mahdollisia ihmisiä tarkoitat ei mahda loppua tulla ollenkaan.

        Loppu tulee kunpakain täysi luku on saapunu sisällä, elämään Jeesuksen toinen tuleminen on se kun tämä aika kausi päättyy, sitä päivä kun ei kukaan tiedä se on yllätys Jeesus sanoon tuleekuin vara yöllä.
        Sen vuoksi hän sanoo valvokaa sillä sitä hetkeä ette tiedä.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Loppu tulee kunpakain täysi luku on saapunu sisällä, elämään Jeesuksen toinen tuleminen on se kun tämä aika kausi päättyy, sitä päivä kun ei kukaan tiedä se on yllätys Jeesus sanoon tuleekuin vara yöllä.
        Sen vuoksi hän sanoo valvokaa sillä sitä hetkeä ette tiedä.

        Raamatun mukaan Isä Jumala tietää, Jeesus ei tiedä. Kysymys: jos kolminaisuus on sitä että Isällä ja Pojalla on sama mieli, niin kuin jotkut antavat ymmärtää, niin miten tuo Raamatun kohta on mahdollista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan Isä Jumala tietää, Jeesus ei tiedä. Kysymys: jos kolminaisuus on sitä että Isällä ja Pojalla on sama mieli, niin kuin jotkut antavat ymmärtää, niin miten tuo Raamatun kohta on mahdollista?

        Minä ja Isä olemme yhtä." Joh10:30 Isä lähettä poija kun se aika on valmis poika on kuulijainen Isälle, kuten syntyi tähän maailmaanki lähetti pojan sovittamaan ihmiskunnan synnin, niin Jeesus syntyi tänne joka synytymis juhlaa pian vietämme.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Loppu tulee kunpakain täysi luku on saapunu sisällä, elämään Jeesuksen toinen tuleminen on se kun tämä aika kausi päättyy, sitä päivä kun ei kukaan tiedä se on yllätys Jeesus sanoon tuleekuin vara yöllä.
        Sen vuoksi hän sanoo valvokaa sillä sitä hetkeä ette tiedä.

        Viimenen taka raja pitäs olla 2068vuonna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viimenen taka raja pitäs olla 2068vuonna.

        Etkö ymmrrä ettei ihminen tiedä koska elämä päätty tältä paleetalat, paluuta kun ei tidä kukaa vain Jumala on joka tietä poikansa takaisun paluun noutamaan seurakuntansa pois viimeisestä ahdistuksesta.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Etkö ymmrrä ettei ihminen tiedä koska elämä päätty tältä paleetalat, paluuta kun ei tidä kukaa vain Jumala on joka tietä poikansa takaisun paluun noutamaan seurakuntansa pois viimeisestä ahdistuksesta.

        Jos ymmärrät viikunapuun vertauksen niin viimenen aikaraja päättyy 2068.

        Israelin valtio perustettiin 1948 ja tämä sukupolovi ei kokonaan häviä kun nämä kaikki tapahtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ymmärrät viikunapuun vertauksen niin viimenen aikaraja päättyy 2068.

        Israelin valtio perustettiin 1948 ja tämä sukupolovi ei kokonaan häviä kun nämä kaikki tapahtuu.

        Tämämä sukupolvi vastaa kaikesta mitä on vaikeusia tehnyt israelille, niin kui Jeesus mainitsee joka israelia kiroo sitä on kirousen alasisena myös Jumalan edessä.
        Joka siunaa sitä Jumalakin siunaa , on huomion arvoinen asia jota ei kannata uhoittaa.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Tämämä sukupolvi vastaa kaikesta mitä on vaikeusia tehnyt israelille, niin kui Jeesus mainitsee joka israelia kiroo sitä on kirousen alasisena myös Jumalan edessä.
        Joka siunaa sitä Jumalakin siunaa , on huomion arvoinen asia jota ei kannata uhoittaa.

        Sä olet täysin hakoteillä.
        Ei tästä sitten enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet täysin hakoteillä.
        Ei tästä sitten enempää.

        En ole missä hakoteillä tuon vain asioita esille.


        Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sa karjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille.Matt.23:35
        Totisesti: tämä sukupolvi joutuu vielä vastaamaan tästä kaikesta! Matt 23:36
        Tämä päivä on sallaista kuin apostolisena aikana murhi vainoja.


    • Anonyymi

      Kaksi tai kolme jopa neljä kertaa evankeliumi viedään koko maailmaan sillä kahden tai kolmen todistajan todistus on pätevä.

      Esim Galatiassa Paavali todisti kaksi kertaa, mutta kolmas todistus on vielä antamatta. Se on Apostoli Barnabaan varassa, joka riitautui Paavalin kanssa.

      Malakia kertoo Leevin heimo ensin lipeällä puhdistetaan ja Barnabaskin oli Leevin heimoa. Sen jälkeen vasta valitaan puhtaat ympärileikatut uhrilahjojen viejät uuteen Israelin temppeliin. Sekä myös Syyriaan. Jonka rauhaa on kristikunta siunaava Profeetta Isan tähden hyvin paljon kirjoitusten mukaan.

      Kolmannen todistuksen jälkeen jos Islam suo tulee vielä neljäskin.

      Voidaan ajatella 1000 vuotta per todistus eli vuoden 4000 jKr olisi koko maailma evankelioitu.

      • Anonyymi

        Galatian voittaja alunperin oli Keisari Julius Caesar, joka oli myös Barnabaan tavoin Leevin heimoa. On hyvä että asia saa kunniakkaan päätöksen. Ja että Keisarin kunniaksi uhrilahja on mitä puhtain.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe