Kolmas koronarokote otettu

Anonyymi

Nyt ebolasuosiolliset piikkikammoiset pellet. Koska se kuolema nyt sitten on tulossa okein.
Ennättääkö käydä vielä paskalla? Ei ainakaan vielä ole mitään väristyksiä joten josko se kuolema ei sitten tulekkaan.
Perkeleen piikkikammoiset tehän valehtelette. Jos olen huomenna hengissä niin palaan palstalle taas. On kiva olla koronalta suojassa.

99

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

3 rokote 🤔 mihin vitun riskiryhmään kuullut ?
      Elinaikasi ennuste ei ilmeisesti ole kummoinen 🤣

• Anonyymi

Ei tarvitse kuulua mihinkään riskiryhmään, kunhan on yli 60 vuotias ja saanut kakkosrokotteen yli 6 kk sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kuulua mihinkään riskiryhmään, kunhan on yli 60 vuotias ja saanut kakkosrokotteen yli 6 kk sitten.

Juuri näin.Koronapassi kunnossa .. Sitä tullaan tarvitsemaan enenevässämäärin tulevaisuudessa. Mahdollisesti joillakin työpaikoilla yms. Hyvä niin.Kohta rokotevastaiset tilaa ruokansakin voltilla. Kun ei päästetä enää kauppaan...
        Ensiviikolla otetaan se jokavuotinen influenssarokote ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on aloittanut koronarokotteiden tykittämisen, täytyy niitä ottaa puolen vuoden välein loppuelämän ajan. Elämä tosin on lyhempi kuin rokottamattomilla noin keskimäärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita olkapää alas arkun päälle 😥

Kanadalainen tiedemies otti verinäytteitä tuhansilta kaksoisrokotetuilta ihmisiltä ja tutki näytteet mikroskoopilla. Tulos oli julma… 60% näytteistä osoitti, että systin aiheuttamat kystaproteiinit tuhoavat valkosolut ja punasolut alkoivat muodostaa hyytymiä tai veritulppia. Oli surullista sanoa, että näiden ihmisten ruumis voi selviytyä 3-5 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on aloittanut koronarokotteiden tykittämisen, täytyy niitä ottaa puolen vuoden välein loppuelämän ajan. Elämä tosin on lyhempi kuin rokottamattomilla noin keskimäärin.

jep noinhan se menee kun tulee riippuvaiseksi kokeellisesta rokotteesta.
        rokoteriippuvaisuus lähentelee jo uskontoa aivan kuin ilmastonmuutoshysteria.
        Ihan selkeästi se vaikuttaa aivotoimintaa piikkisolut tukkii kokoajan harmaata aivosolukkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Juu ja kukaan näistä ei ole ollut vielä rokotettuja. Eivät olleet halunneet rokotuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, kun asiasta ei omeevielämitään tietoa, tutkimusta, tai tilastoa

Siis vain oma mutu, eli musta tuntuu, että.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanadalainen tiedemies otti verinäytteitä tuhansilta kaksoisrokotetuilta ihmisiltä ja tutki näytteet mikroskoopilla. Tulos oli julma… 60% näytteistä osoitti, että systin aiheuttamat kystaproteiinit tuhoavat valkosolut ja punasolut alkoivat muodostaa hyytymiä tai veritulppia. Oli surullista sanoa, että näiden ihmisten ruumis voi selviytyä 3-5 vuotta.

Taas iha höpöhöpö tarinaa. Tuollaista tutkimusta ei vielä ole, ei edes venäläisillä sputnikistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä ryhtyä huippuurheilijaksi.
        Tämän opimme tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankkikaa ihmeessä muitakin labralaitteita kun mikroskooppi kanadalaistutkijalle! Myöskin joku assistentti ja laboraattori olisi hyvä olla. Ja tietenkin laborantteja tekemään työt.
        Lancetiin olisi hyvä tarjota tuloksia. Nähtäisi nimet ja löydökset.

• Anonyymi

Pointti on se, että rokote aiheuttaa turvallisuuden harhan ja ihmiset käyttäytyvät väärällä tavalla. Rokote ei mahdollista normaalia elämää. Virus voi tarttua rokotuksesta huolimatta. Rokote vähentää vain vakavasti sairastumisen mahdollisuutta, kunnes rokotuksen teho hiipuu.

Paluuta normaaliin ei ole, ennen kuin maailman väkiluku on niin pieni, että lähinaapuri on kilometrien päässä, tai että keksitään pysyvä lääkitys, joka taltuttaa viruksen kokonaan.

• Anonyymi

Väärin!virusta ei voida tukahduttaa! Siihen ei ole keksitty lääkettä.paras lopputulos oliai antaa sen vapaasti pyöriä.90prosentille sw olisi pelkkä nuha..osa tietysti kuolisi mutta se olisi nopein tie normaaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin!virusta ei voida tukahduttaa! Siihen ei ole keksitty lääkettä.paras lopputulos oliai antaa sen vapaasti pyöriä.90prosentille sw olisi pelkkä nuha..osa tietysti kuolisi mutta se olisi nopein tie normaaliin.

Ruotsi kokeili tuota, mutta Tegnellin testi meni pieleen koko maailman seuratessa kauhistuneena vierestä. Ruotsalaiset eivät saaneetkaan vastustuskykyä sairastumisen kautta ja nyt Ruotsissa on niin tiukat säännöt ja rokotukset, että koronatilanne on paljon helpompi kuin esimerkiksi Suomessa. Kokeilu vaan johti suureen joukkoon ruotsalaisten kuolemiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt meni taas ihan pieleen sulta. Miten voi olla noin ihmeellisiä käsityksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niinku ruotsissa vai

• Anonyymi

Osa rokotetuista saa testimielessä suolavettä, joten mistä tiedät mitä sinuun on pistetty?

• Anonyymi

Huomenta vaan epäilijöille.
        Hengissä ollaan ja terveenä.Koronapassihan minulla on jo kunnossa koska olen saanut sen jo silloin kun sain toisen rokotteen. Kolmas rokote otettiin eilen. Kohta ei tarvitse väistellä noita kulkutautimyönteisiä muuten kuin ennenkin sen hajun perusteella.
        Näinköhän hoitaja edes saisi kulkutautimyönteisen nahasta piikkiä läpi poraamatta paskan läpi esireikää? Onhan siinä tietenkin infektioriski vielä olemassa. Eräs kulkutautinyönteinen päätti sitten ottaa rokotteen mutta se vei aikaa koska paidanhiha oli tarttunut käteen kiinni ja ihokarvat oli kasvaneet läpi. No samalla tuli sitten ihokarvanpoistokin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengissä ollaan ja terveenä.Koronapassihan minulla on jo kunnossa koska olen saanut sen jo silloin kun sain toisen rokotteen. Kolmas rokote otettiin eilen. Kohta ei tarvitse väistellä noita kulkutautimyönteisiä muuten kuin ennenkin sen hajun perusteella.
        Näinköhän hoitaja edes saisi kulkutautimyönteisen nahasta piikkiä läpi poraamatta paskan läpi esireikää? Onhan siinä tietenkin infektioriski vielä olemassa. Eräs kulkutautinyönteinen päätti sitten ottaa rokotteen mutta se vei aikaa koska paidanhiha oli tarttunut käteen kiinni ja ihokarvat oli kasvaneet läpi. No samalla tuli sitten ihokarvanpoistokin.

Huomenta vaan ....Bää Bää....nukuttiko maski naamalla karsinassa hyvin? Soitappa thl ään aamusta ja kysy olisiko jotain uusia hyviä piikkejä tarjolla pullealle persposkellesi.🙊ja kysy hyviÄ unilääkkeitä ettet nää painajaisia terveistä piikkittömistä😆😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta vaan ....Bää Bää....nukuttiko maski naamalla karsinassa hyvin? Soitappa thl ään aamusta ja kysy olisiko jotain uusia hyviä piikkejä tarjolla pullealle persposkellesi.🙊ja kysy hyviÄ unilääkkeitä ettet nää painajaisia terveistä piikkittömistä😆😆

Voi voi kun nyt Turo Petteri pahoitti mielensä. Oikaiseppas rastat ja kampaa parta ja lähde sinne Pieterin kaduille norkoilemaan josko Putin antaisi päivittäisen huumeannoksen sinullekkin trollaamisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi kun nyt Turo Petteri pahoitti mielensä. Oikaiseppas rastat ja kampaa parta ja lähde sinne Pieterin kaduille norkoilemaan josko Putin antaisi päivittäisen huumeannoksen sinullekkin trollaamisesta?

Nyt ilmeisesti on perustettu uusi trollipaja Viipuriin. Josko saisimme uusia juttuja eri henkilöiltö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aika vässykkä hienossa lajissa eli vttuilussa..joten ei muuta kun jatka vain sohvalla mahan vieressä lepäilyä..minun täytyy tehdä töitä.en tiedä oletko kuullut moisesta?

• Anonyymi

Vain testiryhmälle tehtiin silloin rokotteen kehittelyn alussa tuollaisia vertaiskokeita, nyt jokainen rokotettava saa oikeaa rokotetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aika vässykkä hienossa lajissa eli vttuilussa..joten ei muuta kun jatka vain sohvalla mahan vieressä lepäilyä..minun täytyy tehdä töitä.en tiedä oletko kuullut moisesta?

Ei tarvitse kun on pankkitili kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee ihmehessä töitä äläkä kuluta aikaasi turhaa täällä.

• Anonyymi

Täytyy pyytää ennen ruiskutusta, että saa maistaa onko se varmasti käärmeöljyä vai suolavettä vain ja sitten tehdä päätös 🤗🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän paukapää tuokin lässyttäjä lie?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kehu vielä kuinka hyvin järki seisoo....idootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä piikki kiinnosta. Voiko uusi, tutkimaton rokotehaitta olla että muuttuu koko m..kku noin vastenmieliseksi uhittelijaksi? Sitä riskiä en ota!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain testiryhmälle tehtiin silloin rokotteen kehittelyn alussa tuollaisia vertaiskokeita, nyt jokainen rokotettava saa oikeaa rokotetta.

Mutta on mahdotonta että näin lyhyessä ajassa voisi tehdä. Tuskinpa tekniikka ja menetelmät ovat yhtäkkiä edistyneet aimo harppausta. Oikeasti tuotetta saa kutsua luottamusta herättävällä rokote-nimityksellä vain koska säädöstä muutettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös lyhyitä arkkuja rokotevastaisille.
        Kelpaisi Pätkällekin.
        Makkosen ruumisarkkuliike

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virossa on yksi maailman pahin epidemia.
        Ei johdu rokotteesta vaan sen ottamattomuudesta.

• Anonyymi

Mitäs tuon keksit?

• Anonyymi

Kyllä se piikki ikävä kyllä näköjään vaikuttaa aivotoimintaan.Otan osaa!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö sun kuolemat ja vammaantumiset. Viittittekin pelotella ja lietsoa noita satujuttuja ja pelotella. Jos itse olette niin toooeja ja pelkäätte pientä pistosta, niin ei sitä tartte keksiä kaikkia satuja.

Olkaa ilman piikkiä ja kärsikää seuraukset, mutta älkää hakeutuko lääkäriin, tai sairaalaan kun saatte tartunnan. Ne palvelut eivät kuulu teille ja mistä muuten tiedätte mitä myrkkyä teille siellä syötetään ja piikitetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisiä vaan sinne Pietarin trolliverstaalle. Venäjän maalla kaikki edelleenkin hyvin?

• Anonyymi

Siinähän otette rokotteita kun nyt tuli markkinoille 2 pilleri lääkettä ja tilasin niitä tutun lähettilään kautta jo parit annopkset molempia Jenkeistä. Tulee varmaan jouluksi jo minulle ja perheelleni.

• Anonyymi

Juu se on sitä Trumpin mainostamaa astianpesuainetta nyt puristettuna tablettimuotoon. Suoritatte sisäisen pesun ja kyllä pöpö lähtee.
        No siinä sivussa henkikin, mutta ettepä kuole koronaan.

• Anonyymi

Onnea peliin, se voi auttaa jo ja jos ei auta, niin neljäs vaan sitten. :-))

• Anonyymi

Olen tässä miettinyt että onko se rokotuspelko ja kammo noin suuri joillakin ihmisillä että pitää esittää vaikka mitä selityksiä rokottamattomuudelle.
        Se on yks vitun hailee oletko ottanut rokotteen vai et. Turhaa sitä on täällä marista ja kiukutella kuin pikkuvauvat että en ota jne... Jos et uskalla ottaa rokotetta niin et ota.
        Anna meidän rokotettujen olla rauhassa. Jos sanot tätä myrkkypiikin ottamiseksi niin miten se vaikuttaa sinun elämään? Ei ole milläänlailla rokotteiden kanssa tekemisissä joten en ymmärrä kiukuttelua.Onko siellä taustalla pelko.
        Minä ainakin olen ottanut aina kaikki rokotteet eri influenssaa ja muita tauteja vastaan. Olen siitä ylpeä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tässä miettinyt että onko se rokotuspelko ja kammo noin suuri joillakin ihmisillä että pitää esittää vaikka mitä selityksiä rokottamattomuudelle.
        Se on yks vitun hailee oletko ottanut rokotteen vai et. Turhaa sitä on täällä marista ja kiukutella kuin pikkuvauvat että en ota jne... Jos et uskalla ottaa rokotetta niin et ota.
        Anna meidän rokotettujen olla rauhassa. Jos sanot tätä myrkkypiikin ottamiseksi niin miten se vaikuttaa sinun elämään? Ei ole milläänlailla rokotteiden kanssa tekemisissä joten en ymmärrä kiukuttelua.Onko siellä taustalla pelko.
        Minä ainakin olen ottanut aina kaikki rokotteet eri influenssaa ja muita tauteja vastaan. Olen siitä ylpeä .

Mutta minähän olen MIES.Rokotettu mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että vaikutusta on paitsi netillä, myös sillä että sanomalehdet muuttui viihteellisiksi tabloideiksi joissa kaikkea muuta kuin uutista. Nyt sitten uskovat mitä sattuu jotkut. Nuorista useat ei lue enää lehtiä lainkaan (ja itsekään en tätä nykyä koska koronan takia en käy enää kahvilla, oli tapana kahvilassa lukea lehti melkein joka päivä, milloin jäi käymättä luin sitten kirjastossa jälkikäteen) mutta nettiä selaavat ja netissä pääsee kaikenlaista kummallista esille, minkä huomaa hyvin juuri tässä asiassa.
        Onko se viihde turruttanut vai mikä, mutta eivät vaikuta ymmärtävän että melkoinen määrä ihmisiä on jo kuollutkin koronaan, vielä suurempi määrä saanut pitkäaikaisia vakavia oireita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että vaikutusta on paitsi netillä, myös sillä että sanomalehdet muuttui viihteellisiksi tabloideiksi joissa kaikkea muuta kuin uutista. Nyt sitten uskovat mitä sattuu jotkut. Nuorista useat ei lue enää lehtiä lainkaan (ja itsekään en tätä nykyä koska koronan takia en käy enää kahvilla, oli tapana kahvilassa lukea lehti melkein joka päivä, milloin jäi käymättä luin sitten kirjastossa jälkikäteen) mutta nettiä selaavat ja netissä pääsee kaikenlaista kummallista esille, minkä huomaa hyvin juuri tässä asiassa.
        Onko se viihde turruttanut vai mikä, mutta eivät vaikuta ymmärtävän että melkoinen määrä ihmisiä on jo kuollutkin koronaan, vielä suurempi määrä saanut pitkäaikaisia vakavia oireita.

https://twitter.com/EKalmanen/status/1459060417263767552
        Olen miettinyt, mikä tähän toimimattomuuteen on syynä. Ehkä on lupailtu lobbaajille, että syksyllä palataan normaaliin, tulee mahtava pikkujoulukausi - keikat, ravintolat, julkinen liikenne
        Nyt ei uskalleta myöntää virhettä ja yritetään sinnitellä. Tuloksena #mustajoulu.
        Twiitin lainaus
        Harri Tohmo

Ei saanut @valtioneuvosto & @STM_Uutiset & @THLorg edes maskisuositusta aikaiseksi.
        Yksi lause - julistamme yleisen maskisuosituksen - pääministeri Marinilta olisi riittänyt. Liikaa odotettu.
        Tuottamuksellinen virkavelvollisuuksien laiminlyönti & ministerivastuulain rikkominen.
        https://twitter.com/jukka235/status/1459158697205190662
        Suomessa rokotuksia annetaan nyt alle puolet siitä määrästä, mitä vaadittaisiin koko väestön pitämiseksi rokotettuna 6.5 kuukauden (alle 65) ja 19 viikon (yli 65) välein. (Keltainen viiva.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisitte vaan lärvit ummessa ja eläisitte omaa vaippanaama elämää..turha vaa koirien puuttua myrkkypiikittömien piikittömyys halukkuuteen.puolet on valittu ja viisaat jätti ottamatta..nyt on aika elää elämää ja lopettaa toi vtun pelleily...kellä on heikkouksia kropassa niin läskit laihtukoon ja juopot ja kessumiehet hoitoon jos ei muuten saa putkea poikki.ja läskeille kielto mäkkäreihin jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisitte vaan lärvit ummessa ja eläisitte omaa vaippanaama elämää..turha vaa koirien puuttua myrkkypiikittömien piikittömyys halukkuuteen.puolet on valittu ja viisaat jätti ottamatta..nyt on aika elää elämää ja lopettaa toi vtun pelleily...kellä on heikkouksia kropassa niin läskit laihtukoon ja juopot ja kessumiehet hoitoon jos ei muuten saa putkea poikki.ja läskeille kielto mäkkäreihin jne

Et ole vielä kohdannut koronaasi.
        Pysy valppaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole vielä kohdannut koronaasi.
        Pysy valppaana.

Haha..mulla on kuule poika horona nuha passi taskussa..voin sanoa että kyllä oli iisi nuhatauti...ei noussut edes kuume

• Anonyymi

Emme ole mitään"perkeleen piikkikammoisia" emmekä valehtelijoita,toisin kuin sinunlaisesi rokotevouhkaajat.Jos olet tullut noin pahalle mielelle piikistäsi,niin pysy vaan poissa täältä,-kun et taida olla ihan terve..

• Anonyymi

Minähän voin oikein hyvin ... Eikä edes korona tartu nyt... Jee.

• Anonyymi

Päinvastoin. Met piikitetyt oomma tyytyväistä porukkaa. Teillä piikkikammoisilla se sijaan pyörii päässä kaikenlaiset satujutut ja trollaukset.

Ihmisiä kuolee ympäri maailmaa eri ikäisinä ja eri syistä joka sekunti. Nyt teidän mukaan ihmisiä lakoaa kuin viljaa koronapiikkien takia. Johtopäätökset on teidän päässä tehty jo ennenkuin kuolemansyynselvittäjä on skalpelliaan heilauttanut. Rankkaahan se on elää tuollaisten pelkojen riivaamina.

Otan osaa. Koettakaa kestää.

Sinnitellään. 😷

• Anonyymi

Mitä nyt maailmalta uutista kantautuu, niin et todellakaan ole suojassa. Et sen enempää koronalta kuin piikin seurauksiltakaan.

• Anonyymi

Korona iskee jos iskee, vakavia tapauksia todella harvassa. Sen sijaan jos piikin otat niin saatat pilata loppuelämäsi, ja se on sitten aivan omaa syytä.

• Anonyymi

Olenko pyytänyt apua rokottamattomilta tai piikkikammoisilta kun syytellään että "se on sitten oma syy" Tuppaa elämässä olemaan aina näin että vastaat omista teoista, huom OMISTA teoista.
        Lopettakaa jo piikkikammoiset tyrkyttämästä ohjeitanne kiitos. Tiedämme kyllä otammeko rokotteen vai ei ja kestämme kyllä seuraukset.Eikä tarvitse edes teidän kulkutautimyönteisten kertoa että "teitä on varoitettu"
        Jos pidätte vain omista asioistanne huolta kiitos.
        Iloinen uutinen kuten aloituksessa lupasin niin olen vieläkin hengissä ja mikään tai mitään poikkeavaa ei ole ilmaantunut. Siis terve ja hengissä vailla huolen häivää.
        Kyllä elämä on mukavaa.

• Anonyymi

Tuli tuossa mieleen että pitäisikös noille trollaajille ja Putinin pojille perustaa oma ryhmä niin eivät häiriköisi täällä asiallisilla alustoilla.
      Saisivat harjoitella trollausta oikein kunnolla. Pietarinpojilla tuo taso on laskenut. Voi voi. Liian läpinäkyvää mutta liittyy kaiketi Valkovenäjän tilanteeseen ja laajaan hybridisodankäyntiin. Yritetään vaikuttaa Suomalaisten mielipiteeseen ja aiheuttaa eripuraa ja sekasortoa.

• Numero3

Muistathan mennä taas piikille 6kk päästä ja kuulemma napit päälle , lataa äppi josta seurata sitten "tilanteita" ja tietenkin passi päälle .
      Kyllä nyt ihmistä alistetaan

• Anonyymi

Mitä vittua se sinulle kuuluu kuinkamonta piikkiä otan? Koronapassi on meillä rokotetuilla erottuaksemme joukosta ja kulkutautimyönteisistä. Kyllä minä osaan ottaa rokotteet ajallaan jos niin haluan. Sinun ei tarvitse pitää huolta meistä rokotetuista. Kysyppä toviri Ivanofilta josko trollaisitte jotakin muuta aihetta nyt taas sitten.Päivänjatkoja sinne Venäjälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vittua se sinulle kuuluu kuinkamonta piikkiä otan? Koronapassi on meillä rokotetuilla erottuaksemme joukosta ja kulkutautimyönteisistä. Kyllä minä osaan ottaa rokotteet ajallaan jos niin haluan. Sinun ei tarvitse pitää huolta meistä rokotetuista. Kysyppä toviri Ivanofilta josko trollaisitte jotakin muuta aihetta nyt taas sitten.Päivänjatkoja sinne Venäjälle.

Sinä otat...siinä ei haluasi kysytä ...koska olet alistunut lammas🐰 olet varmaan näitä kallion kaljamaha hipstereitä...pinkeissä laseissasi...pikkurilli pystyssä 🤭 laita vaan vaippa takaisin naamalle niin ei ilmansaasteet ärsytä tyttömäistä olemustasi

• Numero3
        Anonyymi kirjoitti:

Otat juurikin niin monta kuin käsketään , se siinä lievästi surullista onkin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä otat...siinä ei haluasi kysytä ...koska olet alistunut lammas🐰 olet varmaan näitä kallion kaljamaha hipstereitä...pinkeissä laseissasi...pikkurilli pystyssä 🤭 laita vaan vaippa takaisin naamalle niin ei ilmansaasteet ärsytä tyttömäistä olemustasi

Sinunkin oveasi korona tulee koputtomaan. Se on pitkämielinen, se jaksaa odottaa vuoroaan vuosia.

• Numero3
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunkin oveasi korona tulee koputtomaan. Se on pitkämielinen, se jaksaa odottaa vuoroaan vuosia.

Ja voi tulla oireettomana.
        Sitähän sinä et jaksanut odottaa vaan juoksit piikille paskat housuissa .

• Anonyymi
        Numero3 kirjoitti:

Ja voi tulla oireettomana.
        Sitähän sinä et jaksanut odottaa vaan juoksit piikille paskat housuissa .

Korona voi tulla millaisena sattuu. Minulle se tuli huhtikuussa 2020. En ole vieläkään siitä täysin parantunut enkä tule koskaan parantumaan ennalleen. Olin varsin hyväkuntoinen ennen sairastumista, mutta nyt en pysty urheilemaan. Pelasin tennistä ennen sairastumista, mutta se täytyi jättää koronan vuoksi. Pienikin kävely lenkki tekee tiukkaa nyt, vaikka siitä koronasta on jo puolitoista vuotta.

• Numero3
        Anonyymi kirjoitti:

Korona voi tulla millaisena sattuu. Minulle se tuli huhtikuussa 2020. En ole vieläkään siitä täysin parantunut enkä tule koskaan parantumaan ennalleen. Olin varsin hyväkuntoinen ennen sairastumista, mutta nyt en pysty urheilemaan. Pelasin tennistä ennen sairastumista, mutta se täytyi jättää koronan vuoksi. Pienikin kävely lenkki tekee tiukkaa nyt, vaikka siitä koronasta on jo puolitoista vuotta.

Ja ikää oli ?

• Anonyymi

Sotamänty kaadettu
      Ruukinkankaan koulun kohdalla oleva mänty jossa latva kärsinyt talvisodan aikana. Nyt se on kaadettu!...

• Anonyymi

Juuri noin ,,, Loistavaa näin se homma etenee. Kokeileppa parantaa vielä trollaustasi.

• Anonyymi

”Kyllä ihmisiä alistetaan”

Jo syntymän jälkeen pieni ihminen ilmoitetaan yhteiskuntaan monenlaisiin tiedostoihin.

Sitten on velvollinen opiskelemaan tietty tietty koulutustasi.

Nuorten miesten pitkään osallistua maanpuolustukseen tai ainakin yhteiskuntapalvelua ja jollei näihin osallistu joutuu vankilan. Poliisit hakee kotoa eikä auta vaikka sanoo että ette nyt alista minua.

Kun ansaitsee elantonsa pitää siitä maksaa yhteiskunnalle yhteiskunnan osuus, vaikka ei haluaisi.

Ja nyt tämä tauti sitten vielä, alistusta.

Mutta toisaalta, jo yli 80% ei koe rokottamista alistukseksi, itseni mukaan lukien, vaan suojautukseksi taudilta ja suojelukseksi toisia ihmisiä kohtaan.

Mitä tulee väitteisiin että emme enää saisi demokraattisessa valtiossa.

Demokratiaan kyllä kuuluu että vapailla vaaleilla valitaan meille päättäjät ja enemmistö päättää lait ja asetukset joita kaikkien pitää noudattaa toisin kuin diktatuurissa jossa pieni joukko, yleensä vähemmistö joskus jopa yksi ihminen päättää asioista kuten vaikkapa Valko-Venäjällä.

• Anonyymi

Taidat ollakin se kuuluisa "suvakki",mutta ei mitään,-onhan osa meidän papeista ja piispoistakin,kun "suvaisevat"synnin!

• Anonyymi

..ja niin se Johanneksen ilmestys jatkaa toteutumistaan!

• Anonyymi

No nythän on tiedossa jo ettei 14% ensimmäisen piikin jälkeen oireita saaneet ota toista piikkiä ja toisen rokotuksen saaneet yli 30% eivät aio ottaa kolmatta piikkiä jne. se tulee menemään kun muut lääkkeet valtaa markkinat.Kohta varmaan tulee piikki joka antaa 10 vuoden suojan mutta sitä ei voida antaa heille jotka ovat saaneet tätä koe rokotetta.

• Anonyymi

Hyvää huomenta kaikille. Niinsanotun "koerokotteen" rokote oli kolmas ottamisesta jo yksi päivä lisää ja olen hengissä.
        Ei mitään oireita tai kipuja missään. Taidan jäädä sittenkin henkiin vaikka nämä rokkotautiset kuuta väittääkin. Koronasuojani on siis kunnossa ja voin nauttia elämästäni eikä tarvitse väistellä edesvastuuttomia kulkutautimyönteisiä.
        Onneksi koronapassin käyttö laajenee ja tätäkautta rokottamattomat ovat enemmän "omiensa" kanssa. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää huomenta kaikille. Niinsanotun "koerokotteen" rokote oli kolmas ottamisesta jo yksi päivä lisää ja olen hengissä.
        Ei mitään oireita tai kipuja missään. Taidan jäädä sittenkin henkiin vaikka nämä rokkotautiset kuuta väittääkin. Koronasuojani on siis kunnossa ja voin nauttia elämästäni eikä tarvitse väistellä edesvastuuttomia kulkutautimyönteisiä.
        Onneksi koronapassin käyttö laajenee ja tätäkautta rokottamattomat ovat enemmän "omiensa" kanssa. Hyvä niin.

Oletko niin daiju että luulet että kaikki piikitetyt kuolevat heti?? Muutamat vuodet on se kriittiinen aika...ja semmoiset ihmiset selviää paremmin kellä on jo valmiina verenohennuslääkkeet..ei iske tulpat ja infarktit niin helposti..kyllä rupeat huomaamaan että tutuista piireistä alkaa mystisesti kaatumaan ihmisiä ...nuorempiakin...ja urheilijoiden sydämmen pysähdykset lisääntyy kovsasti..mutta lykkyä vain pyttyyn matkalla kohti täyttä rokotekattavuutta 3/7
        ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko niin daiju että luulet että kaikki piikitetyt kuolevat heti?? Muutamat vuodet on se kriittiinen aika...ja semmoiset ihmiset selviää paremmin kellä on jo valmiina verenohennuslääkkeet..ei iske tulpat ja infarktit niin helposti..kyllä rupeat huomaamaan että tutuista piireistä alkaa mystisesti kaatumaan ihmisiä ...nuorempiakin...ja urheilijoiden sydämmen pysähdykset lisääntyy kovsasti..mutta lykkyä vain pyttyyn matkalla kohti täyttä rokotekattavuutta 3/7
        ..

Ei sitä piikkiä kannata pelätä. Ei se satu. Iso mies ja pelkää pientä piikkiä.
        Koskas minä sitten olen kuolemassa rokotevastaiset ? Kun teillä on tuo kuolemisen aikataulutus hanskassa??
        Onneksi on tuo täysi 3 rokotteen koronasuoja joten koronasta ei huolta. Mitkäs muut taudit nyt kaataa sitten minut??
        Perusteluja kulkutautimyönteiset...

• Anonyymi

Kannattaa muistaa tämä bioasemyönteiset.
      Ei kannata nousta piikittömiä vastaan.

52-vuotias kardiologi, joka tuomitsi koronarokotteista kieltäytyneet ja syytti heitä itsekkyydestä, sanoi, "että hän ei itke heidän hautajaisissaan", kuoli äkillisesti ja yllättäen nukkuessaan kaksi viikkoa kolmannen piikityksensä jälkeen.

Sohrab Lutchmedial, joka asui ja työskenteli New Brunswickissa, kuoli yllättävästi nukkuessaan vain kaksi viikkoa kolmannen Covid-pistoksensa saatuaan. Kesällä 2021 tohtori hyökkäsi ”itsekkäitä” ihmisiä vastaan, jotka eivät halua ottaa mRNA-piikityksiä.

• Anonyymi

Nythän minä muistan että minun mummo kuoli keväällä kun suunnitteli ottavansa ekan koronarokotteen. Sai sydänkohtauksen ja kuoli.
        On se vaarallinen rokote tuo korona kun tappaa kun vain on edes lähellä sitä.
        Urheilijat ovat kuolleet koronaarokotteeseen jo vuosia . Pahalta näyttää.
        Nyt kun tarkemmin miettii niin kaikkihan me jossakin vaiheessa kuollaan 0-100 vuoden kuluttua , mutta sitä ennen eletään täysillä ja täysillä rokotteilla. Ei koronapelkoa kuten näillä kulkutautimyönteisillä.
        Kyllä rokotetun elämä on ihanaa.
        Joku tautihan meidät sitten lopulta tappaa.Yli 100 vuotiaita on aniharvassa.
        Putinille terveisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän minä muistan että minun mummo kuoli keväällä kun suunnitteli ottavansa ekan koronarokotteen. Sai sydänkohtauksen ja kuoli.
        On se vaarallinen rokote tuo korona kun tappaa kun vain on edes lähellä sitä.
        Urheilijat ovat kuolleet koronaarokotteeseen jo vuosia . Pahalta näyttää.
        Nyt kun tarkemmin miettii niin kaikkihan me jossakin vaiheessa kuollaan 0-100 vuoden kuluttua , mutta sitä ennen eletään täysillä ja täysillä rokotteilla. Ei koronapelkoa kuten näillä kulkutautimyönteisillä.
        Kyllä rokotetun elämä on ihanaa.
        Joku tautihan meidät sitten lopulta tappaa.Yli 100 vuotiaita on aniharvassa.
        Putinille terveisiä.

Heh idiootti....laput silmillä kulkeva lammas ei halua nähdä kuin teho osasto/letkuissa kuvia... Niin eihän noita sydänpysähdyksiä urheilijoilla ole ollut nyt tässä tapetilla kuin vajaa sata...ihan normaalia...ja nythän ajetaan sisään ihan normaslia arkea kun kauppoihin aletaan henkilökunnalle köijätä sydänkoneita..ainahan sydämmiä pysähtyy kauppareissuilla..koska lehdet kirjoittelee ja varoittelee siitä..se on vaan nykytrendiä..samoin räjähtyneet aivoinfarktit...tunnista vaarat jne...mutta ei muuta kun pumpatkaa vaan piikkiä lisää..mutta mutta maksakaa sitten omat hootonne teholla...ettei tarvitse pätkiä nokkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh idiootti....laput silmillä kulkeva lammas ei halua nähdä kuin teho osasto/letkuissa kuvia... Niin eihän noita sydänpysähdyksiä urheilijoilla ole ollut nyt tässä tapetilla kuin vajaa sata...ihan normaalia...ja nythän ajetaan sisään ihan normaslia arkea kun kauppoihin aletaan henkilökunnalle köijätä sydänkoneita..ainahan sydämmiä pysähtyy kauppareissuilla..koska lehdet kirjoittelee ja varoittelee siitä..se on vaan nykytrendiä..samoin räjähtyneet aivoinfarktit...tunnista vaarat jne...mutta ei muuta kun pumpatkaa vaan piikkiä lisää..mutta mutta maksakaa sitten omat hootonne teholla...ettei tarvitse pätkiä nokkaan

Urheiliat kuolee omiin mömmöihinsä ... Ei hormoonipiikit ole kovin terveellisiä
        kymmenkertaisina annoksina. Siinä on yksi syy äkkikuolemiin ja näitä kuolemia on ollut jo pitkään.
        Putinille terveisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hellanlettas kun Turopetteri on hyvin vihainen. Ettekö te usko minua . Varmasti tarhassa vedän Keksikeijoa lättyyn. Enkä enää leiki sen kanssa..
        Otappa nyt asioista selvää taukki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ei tarvitse minulle tulla esittämään teho-osaston kuvia. Minä varmasti tiedän millaista siellä on. Siellä on letkuissa pääsääntöisesti henkihieverissä pelkästään rokottamattomia hemmoja jotka ovat mielestään kuolemattomia. Sitten karski mies rukoilee että antakaa se koronarokote. Eihän siitä enää ole mitään apua vaan se olisi pitänyt ottaa paljon kauemmin.Siinä sinulle faktaa teho-osastolta ja muualtakin sairaalan vuodeosastoilta.
        Toivottavasti ei tavata teho-osastolla sillä sitä kohtaloa en toivo edes sinulle rokotevastainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleppas pätkimään nokkaa piikki-idiootti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ei tarvitse minulle tulla esittämään teho-osaston kuvia. Minä varmasti tiedän millaista siellä on. Siellä on letkuissa pääsääntöisesti henkihieverissä pelkästään rokottamattomia hemmoja jotka ovat mielestään kuolemattomia. Sitten karski mies rukoilee että antakaa se koronarokote. Eihän siitä enää ole mitään apua vaan se olisi pitänyt ottaa paljon kauemmin.Siinä sinulle faktaa teho-osastolta ja muualtakin sairaalan vuodeosastoilta.
        Toivottavasti ei tavata teho-osastolla sillä sitä kohtaloa en toivo edes sinulle rokotevastainen.

Vit..,mikä valehtelija,jos olet esim.hoitsu,et varmasti ole itsekään piikkiä ottanut,älä mesoa valheita.

• Anonyymi

Oliko perhetuttu? Monesko kertoja olet?
        Aina näitä pösilöitä piisaa.
        Jutellaan lisää kun olet koronasi sairastanut. Meinaan, että jos keuhkot kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertomuksesi rakenne sekava.
        Kertaa yhdyssanasäännöt.
        Pilkun paikka ym.
        5-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleppas pätkimään nokkaa piikki-idiootti!

Syytä kyllä olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googletappas teho-osastolta kuvia niin näet totuuden. Oli siellä rokotettu tai rokottamaton niin äkkipoikaa hirvittäisi olla siellä letkuissa. Kyselkää teho-osaston hoitajilta millaista se on..Josko se valitus loppuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu skeidaa...sinä olet Ravintoketjusss pohjasakkaa...vapaamuurari lääkärit ja illuminaatti johtajat pitää sinut uutispimennossa.hyvin olet hoitanut laput silmillä koko teatterin ajan ja ei siinä näytökset jatkuu.ja tadaa....muumipeikko pikkumyy...kohta nostetaan tehoja ja kovempia uhkakuvia ja ukaaseja..jatka vain siellä teatterissa mutta ota nyt piruvie selvää ketkä on teatterin päähenkiöt ja kellä on vastuu tässä ihmis väh nnyksessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu skeidaa...sinä olet Ravintoketjusss pohjasakkaa...vapaamuurari lääkärit ja illuminaatti johtajat pitää sinut uutispimennossa.hyvin olet hoitanut laput silmillä koko teatterin ajan ja ei siinä näytökset jatkuu.ja tadaa....muumipeikko pikkumyy...kohta nostetaan tehoja ja kovempia uhkakuvia ja ukaaseja..jatka vain siellä teatterissa mutta ota nyt piruvie selvää ketkä on teatterin päähenkiöt ja kellä on vastuu tässä ihmis väh nnyksessä

Lisätietoja tulossa kunhan saadaan valtuutus Kremlin trolliosaston johtajalta toveti Levanovilta. Palaamme asiaan .Terv.
        Pietarin iloiset trollit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisätietoja tulossa kunhan saadaan valtuutus Kremlin trolliosaston johtajalta toveti Levanovilta. Palaamme asiaan .Terv.
        Pietarin iloiset trollit.

Itse olen kyllä jo huomannut että ennen vihaamani rssätkin on fiksumpia kuin suomi lampaat....seppo rätyä vois lainaa..suomi on pska lampaidenmaa...irti eusta ja hallitus vaihtoon ...siinä lääke

• Anonyymi

Minulla on tuo korona ollut jo viisi päivää. Vähän ärsyttää, kun ei voi toimia kuin puolella teholla.
      Mieluummin tämä kuin rokote!

• Anonyymi

Pitää pukea koko sota-asu ettei näytä mr Beanilta.

• Anonyymi

Hurraa Vieläkin elossa torstain rokotteen jäljiltä...Ei minkäänlaisia oireita.
        Ei tainnut Putinin trollipaja nyt oikein olla ajan hermolla.
        Kyllä rokotetun elämä on mukavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hurraa Vieläkin elossa torstain rokotteen jäljiltä...Ei minkäänlaisia oireita.
        Ei tainnut Putinin trollipaja nyt oikein olla ajan hermolla.
        Kyllä rokotetun elämä on mukavaa.

Huomenna tiistaina on sitten influenssarokotteen vuoro. Sitten on sekin hommattu vuodeksi eteenpäin. Loistavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna tiistaina on sitten influenssarokotteen vuoro. Sitten on sekin hommattu vuodeksi eteenpäin. Loistavaa.

Nyt on flunssarokotekin otettu ja kaikki erinomaisesti.Kyllä elämä on mukavaa.
        Vieläkin hengissä. Kyllä kulkutautimyönteiset olivat pahoin väärässä.
        Ei ole minkäänlaista poikkeavaa oiretta tai tärinää. Siis kaikki hyvin.
        PS. tiedän millaista on vakavamman koronan kynsissä olla. Olen sairastanut vakavamman tautumuodon jo koronan alkuvaiheessa ja se on suoraan helvetistä.
        Sitä vain odotti hetkeä koska olo paranee , vai paraneeko..
        Silloin ei vielä ollut julkisia testejä ja niitä piti itse taistella jotta testataan. Sairaalassa sanottiin vain että ei se voi olla koronaa . Viimein testattiin ja suoraan hoitoon eristykseen. Siksi otan jatkossa kaikki mahdolliset rokotteet mitä aiheeseen liittyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on flunssarokotekin otettu ja kaikki erinomaisesti.Kyllä elämä on mukavaa.
        Vieläkin hengissä. Kyllä kulkutautimyönteiset olivat pahoin väärässä.
        Ei ole minkäänlaista poikkeavaa oiretta tai tärinää. Siis kaikki hyvin.
        PS. tiedän millaista on vakavamman koronan kynsissä olla. Olen sairastanut vakavamman tautumuodon jo koronan alkuvaiheessa ja se on suoraan helvetistä.
        Sitä vain odotti hetkeä koska olo paranee , vai paraneeko..
        Silloin ei vielä ollut julkisia testejä ja niitä piti itse taistella jotta testataan. Sairaalassa sanottiin vain että ei se voi olla koronaa . Viimein testattiin ja suoraan hoitoon eristykseen. Siksi otan jatkossa kaikki mahdolliset rokotteet mitä aiheeseen liittyy.

Juu...ja itselle tuli oireeton korona..olisiko .ahdollista että minulla on kroppa kuosissa ja syön terveellisesti...enkä syö mitään lääkkeitä vaikka olen viisikymppinen mies..elämäntapa sairaisiin iskee kaikki taudit kyllä...joo kannattaa buustaa piikkejä kohmelo kaupalla ..niitä kyllä riittää ...siitä ei ole epäilystä...mutta juu koronaan ei auta piikit millään tapaa...ei estä leviämistä..vakavaa tautia eikä kuolemia...aika auttaa kun annettaisi koronan olla rauhassa kyllä se ajansaatossa haihtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu...ja itselle tuli oireeton korona..olisiko .ahdollista että minulla on kroppa kuosissa ja syön terveellisesti...enkä syö mitään lääkkeitä vaikka olen viisikymppinen mies..elämäntapa sairaisiin iskee kaikki taudit kyllä...joo kannattaa buustaa piikkejä kohmelo kaupalla ..niitä kyllä riittää ...siitä ei ole epäilystä...mutta juu koronaan ei auta piikit millään tapaa...ei estä leviämistä..vakavaa tautia eikä kuolemia...aika auttaa kun annettaisi koronan olla rauhassa kyllä se ajansaatossa haihtuu

Sairastin sen koronan ilman rokotuksia koska mitään rokotetta ei ollut ja nyt varmasti otan rokotteet koska ei ne ainakaan voi pahentaa asiaa tai sitten kuolema korjaa.Kuulun riskiryhmään joten se korona kohtelee minua eri tavalla kuin täysin terveitä.Siinä ilmeinen syy koronan rajuun muotoon kohdallani.
        Influenssaa en ole sairastanur vuosiin kun olen ottanut sen rokotteen. Ryökaverit ovat sairastaneet kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairastin sen koronan ilman rokotuksia koska mitään rokotetta ei ollut ja nyt varmasti otan rokotteet koska ei ne ainakaan voi pahentaa asiaa tai sitten kuolema korjaa.Kuulun riskiryhmään joten se korona kohtelee minua eri tavalla kuin täysin terveitä.Siinä ilmeinen syy koronan rajuun muotoon kohdallani.
        Influenssaa en ole sairastanur vuosiin kun olen ottanut sen rokotteen. Ryökaverit ovat sairastaneet kyllä

Juu sama vika...en todellakaan ole piikkiä ottanut.ja silti olin horonassa hyvässä tikissä...ihan pieni nuha vain .terve immuunipuolusteinen ihminen ei tarvitse covid piikkiä.piste!

• Anonyymi

Hyvät ei hätäile.

• Anonyymi

Terve Piikki-Pate.

• Anonyymi

Tri Fauci vakuutti alkuvuodesta, että kun kaikki ovat ottaneet kolme piikkiä, niin kaikki rajoitukset voidaan purkaa. Miten kävikään? Nyt hän puhuu, että tulevaisuudessa joudutaan ehkä ottamaan tehostepiikit puolivuosittain. Mitä se autaa, kun ne kolme ensimmäistäkään eivät auttaneet? Alkuvuonna propellihatut sanoivat, että näin tulee käymään. Media huusi kurkut suorana, että se salaliittoteoriaa puhtaimmillaan. Oliko? Miten on käynyt Gibraltarilla, jossa lähes kaikki ovat rokotettuja? Sairaalat täyttyvät piikitetyistä, joilla on koronan lisäksi vakavia ongelmia sydämen ja verisuoniston kanssa. Joillain on myös koronan vakava muoto. Ja media jatkaa aivopesyään, että kaikki on hyvin, kunhan seuraatte meidän ohjeitamme. Mitä ne ruskeapaidat tekivätkään yhden kansalaisryhmän kanssa 30-luvun Saksassa? Ne kantavat kaikki tauteja ja tartuttavat muut ihmiset. Miten media suhtautuu rokottomattomiin tänä päivänä? Sama taktiikkakirja on taas käytössä ja lampaat eivät huomaa mitään, vaan yhtyvät kuoroon tautien levittäjistä. Olisko aika avata silmät ja ajatella omilla aivoillaan. Asioiden selvittäminen itse ja virallisiin tilastoihin tutustuminen auttaa silmien aukaisussa.

• Anonyymi

Elähän ny hättäile. Kyllä sitä ainakin pari kertaa kerkiät käydä paskalla!

• Anonyymi

Pietarin pojat tuli sitten tällekkin palstalle .. Hyvä hyvä. Saadaan nauraa oikein kunnolla teille.Mitäs uutta Pietarissa ??
        Vieläkös se kova tubi jyllää siellä karjalan puolella ja Viipurissa. Ei kuulemma meinaa antibiootitkaan tehota. No jään mielenkiinnolla odottamaan mitä uutta te keksitte. ??
        Onko jollekkin rokotetulle kasvanyt sarvet tai jotain???

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefu ja blörffi tuli helikopterilla hämeenlinnan Aulangolle

Nyt äkkiä paparazzit paikalle kun show jatkuu.. ei helpota mitä pellejä 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      4175
    2. Onko Kankaanpää keissi lavastus?

Siis vähän samaan tapaan kuin vihreiden puoluetoimiston ikkunaan ilmestyy hakaristejä aina sopivasti juuri vaalien alla?
      Maailman menoa
      310
      1668
    3. Pikkutyttö hakkasi Tynkkysen

Pikkutyttö hakkasi Tynkkysen (PS) kun ei pitänyt tämän poliittisesta suun soitosta. Tynkkynen nostaa syytteen asiasta kuten on mahdollista. Mutta aiem
      Maailman menoa
      247
      1500
    4. Lähden taas tänää kotoani pois, kiukkuinen Sofia lataa tekstiä Instassa.

On vihainen kun on Seiskassa kannessa hänen ruhjeistaan ja haukkuu toimittajan ja lehden aivan lyttyyn.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1452
    5. Mies mitä luulet

miten paljon meillä olis seksiä,jos alettas olemaan?
      Ikävä
      75
      1276
    6. Onkos tietoa minkälaisista kodeista nämä pidätetyt tulevat?

Vähän vaikuttaa siltä, että eivät kovin hyvistä kodeista.
      Kankaanpää
      33
      1145
    7. Eka rokottamaton linnaan 93 vuotiaan taposta

Rokottamatoton kotihoitaja tappoi pirteän 93 vuotiaan vanhuksen tartuttamalla "tahallaan" oletetun korona viruksen :) https://www.iltalehti.fi/korona
      Maailman menoa
      230
      1011
    8. Saisinpa nainen olla sun kanssas vielä joskus

Rakastan sua hiljaa toivoen et päädyttäis yhteen. Kaikkea hyvää ihanalle ja pidä huoli itsestäsi 🍀❤
      Ikävä
      31
      967
    9. Miks mä vieläkin

Mietin sua, miten sä voit tulla ajatuksiin kokoajan, ei tajua ei.. Eiks sen ois jo pitänyt mennä ohi.
      Ikävä
      46
      897
    10. Ähtärin puukotus

Ketä puukotettu ähtärissä viime yönä??
      Ähtäri
      29
      828
    Aihe