Ostaisikohan joku 80-lukulaisen, hyväkuntoisen Hitachin levysoittimen (ei sovi usb-väylään) ja 2x30 wattisen Pioneerin viritinvahvistimen. Mukaan tulisi vajaa puoli metriä70-80-luvun LP-levyjä, joissa ei mukana "löytöjä". Ei heavya. Joku CCR, Rollingstones, Jackson , Shadows, Karjalainen jne.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Paljon on hintapyyntö? Luultavasti helpompi myydä
Tori.fissä tai fbn marketplacessa. - Anonyymi
Kyllähän näitä hipsterit ostaa.
- Anonyymi
Varmaan kysyntää riittää, kuten vanhoille levysoittimillekin ja ns. vinyylilevyille. Alan harrastajat niitä keräävät.
- Anonyymi
Tällöin pitäis ehkä olla niitä löytöjä mukana. Mutta varmasti alaa harrastamaan aloittava voisi ostaa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493