Eikös Venäjällä kaiken pitäny olla paremmin kin köyhtyvässä ja rappioituvassa lännessä?
Miksei V-Venäjän pakolaiset pyri Venäjälle?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä ja vieläpä tarvitsevat aina vain vähemmän syntyvyyden ja koronakuolemien ( joita jo 250000 Venäjällä)takia paljon työikäistä porukkaa muista maista.
- Anonyymi
Tuo on kyllä karsea määrä koronaan kuolleita. Vastaa Tampereen kokoisen kaupungin tyhjentymistä asukkaista ja joku naapurikunta päälle.
- Anonyymi
Osaako päivystävä tiltuosasto vastata?
- Anonyymi
Siellä on vauvojakin ja osa on kuollu jo nälkään ja pakkaseen.
Putler ja Likasanko on tuottanu ne ihmiset pelinappuloiksi sinne että voisivat egoilla EU:lle. - Anonyymi
Venäjällä ei voi perustaa omaa rinnakkaisen yhteiskunnan mallia
- Anonyymi
Ei kait nuo pakolaiset haluakkaan olla missään rinnakkais yhteiskunnassa.
- Anonyymi
kuka hullu nyt pakenisi venäjältä venäjälle, ei niin hölmöä olekaan.
- Anonyymi
Miksi Venälänen pakeni Puolasta takaisin Venäjälle?
https://riafan.ru/1558598-emigrirovavshii-v-polshu-rossiyanin-sbezhal-na-rodinu-uzhe-cherez-polgoda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746340- 1471754
- 1131538
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769