Persut on ihan pihalla maahanmuuttoasioista

Anonyymi

Pölhökustaat persut tekee välikysymyksen maahanmuutosta, vaikka asiaosaaminen heillä perustuu vain salaliittoteorioihin, eli asiaosaaminen on oikeasti pyöreästi nolla.

28

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä Persut!. Te sentään vielä pidätte Suomen ja suomalaisten puolta ja saatte aikaan myös keskustelua haittamaahanmuuton tuomista ongelmista, muuthan sitä eivä tee.

Visautta on olla viisas ajoissa, jälkiviisaudesta ei ole mitään hyötyä.

• Anonyymi

On se hienoa katsottavaa kun vihreät tipuu alle 10% puolueeksi nehän uhosi toukon aikaan haluavansa pääministeripuolueeksi hahaha buhahahaha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se hienoa katsottavaa kun vihreät tipuu alle 10% puolueeksi nehän uhosi toukon aikaan haluavansa pääministeripuolueeksi hahaha buhahahaha.

Vihreät- ei koskaan tiedä mitään hyvää. Ovat joukkoliikennettä aikaan saaneet, mutta loppujen lopuksi tohuroinnilla pilaavat senkin ja moni vaihtaa julkisen yksityiseen kulkupeliin.

• Anonyymi

Persut on ihan ulkona kaikesta. Eivät vaan itse sitä tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut on ihan ulkona kaikesta. Eivät vaan itse sitä tajua.

Puhut ihan itsestäsi. Katso peilistä itseäsi, siinä se ihan pihalla lumiukko seisoo.

• Anonyymi

• Anonyymi

Persut eivät toimi Suomen asialla!

• Anonyymi

Toimivatkin venäjän asialla.

• Anonyymi

PS puolustaa nimenomaan Suomen ja suomalaisten hyvää.

Muut toimivat muiden maiden ja maalaisten, vähemmistöjen ja rikollisten oikeuksien puolesta, Suomen ja suomalaisten, enemmistön ja rikollisten uhrien oikeudet heiltä unohtuu.

• Anonyymi

Tyhmyys ja rasismi on persujen synnynnäinen perintö.

• Anonyymi

Viisas tuntee juurensa ja osaa arvostaa sitä mistä on lähtöisin. Rasismia ja tyhmyyttä ei ole rakastaa omaa kotimaataan ja toimia sen parhaaksi.

Tyhmä se on joka sahaa omaa oksaansa, kun ei huomaa, että ihan itse siinä istuu.

• Anonyymi

Perusteleppa aloittajalapsi kantaasi.
      Et tiedä näköjään haittamaahanmuuton historiasta nykyajassa mitään.

Afrikasta ja Lähi-idästä on otettu taakkaa hirvittävin hinnoin ja väkivallan uhreja on tullut myös paljon.

• Anonyymi

Ketjun avaaja ei välitä Suomen ja suomalaisten hyvästä, hänelle on tärkeää vain muun maailman etu.

• Anonyymi

Globalistit nolaavat itsensä 2015 oli samanlainen hybridi operaatio niin sipilä lupasi vielä asuntonsakkin jos ei olisi vaalit tulossa niin sama touhu jatkuisi nytkin?🤣😂👍

• Anonyymi

Mikähän se sinun osaamisalueesi on? Ei näemmä ainakaan maahanmuutto tai kansallinen turvallisuus! :D

Oma veikkaukseni on että osaat Marxin opit ulkoa!

Mitään muuta et taidakkaan osata! :D

• Anonyymi

Taas yksi eduskuntakeskustelu jota ei tarvitse seurata. Persut ovat paukuttaneet tätä samaa levyä nyt runsaat kaksi vuotta nykyhallitukse aikana. Vaihtakaa levyä ta erottakaa DJ.

• Anonyymi

Tärkeä ja ajankohtainen aihe on maahanmuutto, josta pitää puhua aina ja nimenomaan haittamaahanmuutosta ja sen mukana tulevista ongelmista.

• Anonyymi

19 turvpaikanhakijaa ja persut repeää kaikista henkseleistään.

• Anonyymi

Hyvin osaa vassari kuvata omaa osaamistaan, ei sitä muuten noin hyvin voisikaan kuvata, jos ei olisi omakohtaist kokemusta asiasta.

• Anonyymi

Näin se vaan on .

• Anonyymi

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Walaa Hussein Mushkalin laajassa seksuaali- ja muita rikoksia sisältäneessä kokonaisuudessa yhteensä 9 vuoden ja neljän kuukauden pituiseen vankeusrangaistukseen.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008399244.html

Tällaista maahanmuuttoa.

• Anonyymi

"Kansanedustajalle postitettiin hirttosilmukalle sidottu köysi "erittäin häiritsevän, rasistisen viestin kera." https://yle.fi/uutiset/3-12184128

Tällaisia persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kansanedustajalle postitettiin hirttosilmukalle sidottu köysi "erittäin häiritsevän, rasistisen viestin kera." https://yle.fi/uutiset/3-12184128

Tällaisia persuja.

Hyvin osaa nuo Suldaanit lavastaa noita juttujaan. Montako kertaa se on itse lähettänyt itselleen noita hirttosilmukoita ?

• Anonyymi

Pitäisi ottaa mallia ruotsista missä on "asiaosaamista" asiat kunnossa. Tosin persuja ei siellä ole...

• Anonyymi

Saudi-Arabiassa on tilaa musuille yllin kyllin ja öljy miljoonat käytettävissä, Suomi on köyhä EU maa!!⛔⛔

• Anonyymi

Onhan se tapana pitää ovet lukittuina, ettei rosvot liian helpolla pääse tekemään tuhojaan.
      Tätäkö suvakit ei ymmärrä?

• Anonyymi

Suomeen pitäisi perustaa anarkistihallitusta vastustava "nyrkki" jotta saatais kykenemättömät, suomalaisten etuja halventavat saastat kaadettua pois aikuistenihmisten tehtävistä

• Anonyymi

Hemmetin hyvä aloitus! Täysin totta! Johan se viime välikysymyksessä nähtiin! Kysymys asiasta jota ei edes ole!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe