Saako noilla Max 3500kg asuntoautoilla ajaa 120km/h jos nopeusrajoitus tiellä niin sallii vai onko se 100km/h Max moottoriteilläkin?
Satasta vai sataakahtakymppiä?
11
65
Vastaukset
- Anonyymi
Ajan minäkin upealla Audi Quattrollanikin aina 250km/h, milloin se vaan on mahdollista kelien suhteen, koska poliisien läsnä olo on mitätöntä, tai lähes olematonta niillä taipaleilla, joilla itse ajelen. Joten vastaukseni tuohon kysymykseesi on, että anna mennä vaan. Sakot ovat hyvin epätodennäköisiä. Et ainakaan ole silloin teiden tukkona, kuten nuo tolloloota kuskit!
Audi King.
-Teiden King-- Anonyymi
Hienoa! Hattua nostan ja kumarran!! Olen aina ihaillut Audikuskeja liikenteessä, itselläni kun 1997 vuosimallin asuntoauto jossa 1.9td niin kateellisena katselen kuinka Audi lähtee takaa ohituksen kuin Atte potalta! Itselläni kun ei tule varmaan koskaan olemaan varaa ostaa Audia ja toiseksi ihailen näiden Audikuskien ajotaitoa. Mulle 70-80km/h on jo maksimi, jos nyt sattuu alamäkeen fiiatti kiihtymään satasen niin kädet hiestä märkänä puristan rattia ja jalkani tapailee äkkiä jarrua. Yritä ymmärtää, kaikki ei ole teiden kingejä. Audikuskit on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa! Hattua nostan ja kumarran!! Olen aina ihaillut Audikuskeja liikenteessä, itselläni kun 1997 vuosimallin asuntoauto jossa 1.9td niin kateellisena katselen kuinka Audi lähtee takaa ohituksen kuin Atte potalta! Itselläni kun ei tule varmaan koskaan olemaan varaa ostaa Audia ja toiseksi ihailen näiden Audikuskien ajotaitoa. Mulle 70-80km/h on jo maksimi, jos nyt sattuu alamäkeen fiiatti kiihtymään satasen niin kädet hiestä märkänä puristan rattia ja jalkani tapailee äkkiä jarrua. Yritä ymmärtää, kaikki ei ole teiden kingejä. Audikuskit on.
Onneksi on sentään vielä asiallisia ihmisiä liikenteessä, jotka sentään ymmärtävät pelin hengen!! Ei olla takana tulkevan tukkona, eiks jeh!!
Audi King.
-Teiden King- - Anonyymi
Älä sekoita asioita.
Rinkelimersusta ei nyt ollut kysymys!
- Anonyymi
Mikä on MAX 3500kg asuntoauto ? Onko kyseessä ehkä matkailuauto ?
- Anonyymi
MAX 3500kg on huippumoderni häivehävittäjä.
- Anonyymi
Saa ajaa 120 km/h, jos tiekohtainen nopeusrajoitus sen sallii.
- Anonyymi
Onneksi ei ole noin kiire koskaan tienpäällä kun ollaan liikkeellä. Ne on audihiiret jotka kiirehtii ja valittaa ja kitisee ja ärsyyntyvät kaikesta. Aina roikkuvat takana ihan lähellä eivätkä pääse ohi vaikka on hirveesti tehoa pikkumoottorissa.
- Anonyymi
Jos minun taakse liian lähelle änkeää joku niin hidastan turvallisuuden vuoksi edelleen vauhtia, pudota vaikka kuuteen kymppiin. Se ei ole rikos ajaa kuuttakymppiä satasen rahoituksella jos joku on kiinni aivan takapuskurissa. Joskus laitan vilkun päälle ja olen pysähtyvinäni ja takana tulija kun ohittaa eikä muita takana tule niin jatkan ajamista normaalinopeudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minun taakse liian lähelle änkeää joku niin hidastan turvallisuuden vuoksi edelleen vauhtia, pudota vaikka kuuteen kymppiin. Se ei ole rikos ajaa kuuttakymppiä satasen rahoituksella jos joku on kiinni aivan takapuskurissa. Joskus laitan vilkun päälle ja olen pysähtyvinäni ja takana tulija kun ohittaa eikä muita takana tule niin jatkan ajamista normaalinopeudella.
Annat varmasti kaikessa muussakin periksi. Muijallesikin, jos tuollaisella sellaista yleensä edes on. Sen kuvan sinusta saa helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annat varmasti kaikessa muussakin periksi. Muijallesikin, jos tuollaisella sellaista yleensä edes on. Sen kuvan sinusta saa helposti.
Mielummin annan takana tulijan mennä ohi kuin että hirven hypätessä tielle ja jarruttaessani saan takana tulijan niskaani. Olen sen verran pahan kolarin toisten töppäilyjen takia kokenut että mieluummin toimin näin. Olen tässä suhteessa sinua viisaampi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082170En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761598Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431005
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46999- 99951
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753- 45749