Satasta vai sataakahtakymppiä?

Anonyymi

Saako noilla Max 3500kg asuntoautoilla ajaa 120km/h jos nopeusrajoitus tiellä niin sallii vai onko se 100km/h Max moottoriteilläkin?

11

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajan minäkin upealla Audi Quattrollanikin aina 250km/h, milloin se vaan on mahdollista kelien suhteen, koska poliisien läsnä olo on mitätöntä, tai lähes olematonta niillä taipaleilla, joilla itse ajelen. Joten vastaukseni tuohon kysymykseesi on, että anna mennä vaan. Sakot ovat hyvin epätodennäköisiä. Et ainakaan ole silloin teiden tukkona, kuten nuo tolloloota kuskit!

Audi King.
      -Teiden King-

• Anonyymi

Hienoa! Hattua nostan ja kumarran!! Olen aina ihaillut Audikuskeja liikenteessä, itselläni kun 1997 vuosimallin asuntoauto jossa 1.9td niin kateellisena katselen kuinka Audi lähtee takaa ohituksen kuin Atte potalta! Itselläni kun ei tule varmaan koskaan olemaan varaa ostaa Audia ja toiseksi ihailen näiden Audikuskien ajotaitoa. Mulle 70-80km/h on jo maksimi, jos nyt sattuu alamäkeen fiiatti kiihtymään satasen niin kädet hiestä märkänä puristan rattia ja jalkani tapailee äkkiä jarrua. Yritä ymmärtää, kaikki ei ole teiden kingejä. Audikuskit on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa! Hattua nostan ja kumarran!! Olen aina ihaillut Audikuskeja liikenteessä, itselläni kun 1997 vuosimallin asuntoauto jossa 1.9td niin kateellisena katselen kuinka Audi lähtee takaa ohituksen kuin Atte potalta! Itselläni kun ei tule varmaan koskaan olemaan varaa ostaa Audia ja toiseksi ihailen näiden Audikuskien ajotaitoa. Mulle 70-80km/h on jo maksimi, jos nyt sattuu alamäkeen fiiatti kiihtymään satasen niin kädet hiestä märkänä puristan rattia ja jalkani tapailee äkkiä jarrua. Yritä ymmärtää, kaikki ei ole teiden kingejä. Audikuskit on.

Onneksi on sentään vielä asiallisia ihmisiä liikenteessä, jotka sentään ymmärtävät pelin hengen!! Ei olla takana tulkevan tukkona, eiks jeh!!

Audi King.
        -Teiden King-

• Anonyymi

Älä sekoita asioita.
        Rinkelimersusta ei nyt ollut kysymys!

• Anonyymi

Mikä on MAX 3500kg asuntoauto ? Onko kyseessä ehkä matkailuauto ?

• Anonyymi

MAX 3500kg on huippumoderni häivehävittäjä.

• Anonyymi

Saa ajaa 120 km/h, jos tiekohtainen nopeusrajoitus sen sallii.

• Anonyymi

Onneksi ei ole noin kiire koskaan tienpäällä kun ollaan liikkeellä. Ne on audihiiret jotka kiirehtii ja valittaa ja kitisee ja ärsyyntyvät kaikesta. Aina roikkuvat takana ihan lähellä eivätkä pääse ohi vaikka on hirveesti tehoa pikkumoottorissa.

• Anonyymi

Jos minun taakse liian lähelle änkeää joku niin hidastan turvallisuuden vuoksi edelleen vauhtia, pudota vaikka kuuteen kymppiin. Se ei ole rikos ajaa kuuttakymppiä satasen rahoituksella jos joku on kiinni aivan takapuskurissa. Joskus laitan vilkun päälle ja olen pysähtyvinäni ja takana tulija kun ohittaa eikä muita takana tule niin jatkan ajamista normaalinopeudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minun taakse liian lähelle änkeää joku niin hidastan turvallisuuden vuoksi edelleen vauhtia, pudota vaikka kuuteen kymppiin. Se ei ole rikos ajaa kuuttakymppiä satasen rahoituksella jos joku on kiinni aivan takapuskurissa. Joskus laitan vilkun päälle ja olen pysähtyvinäni ja takana tulija kun ohittaa eikä muita takana tule niin jatkan ajamista normaalinopeudella.

Annat varmasti kaikessa muussakin periksi. Muijallesikin, jos tuollaisella sellaista yleensä edes on. Sen kuvan sinusta saa helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annat varmasti kaikessa muussakin periksi. Muijallesikin, jos tuollaisella sellaista yleensä edes on. Sen kuvan sinusta saa helposti.

Mielummin annan takana tulijan mennä ohi kuin että hirven hypätessä tielle ja jarruttaessani saan takana tulijan niskaani. Olen sen verran pahan kolarin toisten töppäilyjen takia kokenut että mieluummin toimin näin. Olen tässä suhteessa sinua viisaampi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7200
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2597
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2170
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1598
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1119
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      43
      1005
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      999
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      951
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      753
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      749
    Aihe