Kuka maksaa vapaaehtoisesti 3-4 tuhatta euroa siitä, että päätyy suoalueelle pariksi viikoksi, kuukaudeksi, ties kuinka pitkäksi aikaa, ilman juomaa, ilman ruokaa, oloihin, missä kevyt teltta on liian kylmä normaaliin nukkumiseen ja elämiseen?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008401410.html
Miksi yritetään väkisin hakea syitä, jotka eivät ole totta.
Ihmisiä on harhautettu, heille on valehdeltu, että he saavat turvapaikan saksasta,
siksi he ovat tulleet. Ei kukaan maksa tuhansia, joutuakseen kärsimään, se on ihan varma se.
Naurettava väite, että Puolan rajakriisi olisi jokin testi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joukkoja kootaan puolin ja toisin. Kohta ei ilmastonmuutos ja pakolaiset ole enää ongelma.
Onko kunto kohdillaan. Kohta lähdetään taas. Demut ja vasurit ehtii vielä omalle puolelleen kun tekevät sen pian. - Anonyymi
Rakennetaan muureja ympärille liom tamslaöaoset åeöpllaoma vaöta,erem veso' ,iireka ka a,erollaöaoset ,elsolpm rakaööe-
- Anonyymi
Jokainen maksaa kun vastikkeena saa täyselätyksen lopun ikää etuineen.
- Anonyymi
No sen on varma että ihmisiä on tuossa harhautettu. Sehän taasen ei liity tuohon kurjiin oloihin hakeutumiseen maksusta , kyllä sitäkin jotkut harrastaa, sillä maailmalla extriimistejäkin on monenlaisia, maksetaan siitäkin että pääsee Kilimanjarolle teltan kanssa yms.
- Anonyymi
Suomalainen mökkiläinen maksaa tuon kaiken kun pääsee itikoiden syötäväksi kesäksi haistelemaan hometta mökilleen.
- Anonyymi
Soros - kuten tähänkin saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662