Voimat loppu

Anonyymi

Koskelan pojat ovat ihan tavallisia.

Itse olen 15 vuotta vakavan sadismin uhri jossa ihmiset nauttivat aiheuttaessaan tahallisesti kärsimystä, edim tänääm koko illan (alkaen 15) parin minuutin välein meteli, tätä samaa 15 vuotta.

Iltasanomat oli tehnyt jutun poliisista ja mopomiitistä. Lähes kaikki lukijat olivat sitå mieltä että hyvä että mellakkapoliisi tuli paikalle. Ihniset kärsivät mopomelun takia

Minunkodin lähellä on 3 mopomiittipaikkaa. Eteläväylä, keljonranta ja myös säynätsaloon menee mopoilla paljon porukkaa, eikä keljon marketitkaan ole kuiin 5 km päässä joten kaikki kesäyöt mopot pörrää. Ksml teki mopomiitistäjutun, nämä olivat virallisia mopomiittipaikkoja, eli lähin alle 2 km päässä

Mopon ääni ei ole löheskään yhtä kauhea kuin kakarakarjuminen kirkuminen paukutteluhuutaminen, koiran haukkuminen.



Mopon ääni ei ole löheskään yhtä kauhea kuin kakarakarjuminen kirkuminen paukutteluhuutaminen, koiran haukkuminen.


Mutta vaim jälkimmäiset voi kohdentaa.

Ihmiset eivät välitä ennen kuin omalle kohdalle sattuu.

Ihmiset kasvattavat sosiopaatteja. Jos on vaihtoehtojaolla aiheuttamatta kärsomystö niin tässäkohtaakaikki ovat ulkona koska tietävät että joka risaus kuului sisölle ja nauttivat pyöriskellessään siinäjuuri siksi
Mutta jos naapurusto js heidän tuttijaan ja sukulaisiaan on 15 vuotta jopa vainonnut jotain naista jahänen lapsiaan. Yritysten kunnanpoliisin pelastuslaitoksen puolusttusvoimien trtveydenhuollon ym väkeä näissä tutuissa ja sukulaisissa. Puoli kylää tietää vsinosta, kukaan ei auttaisi tai ilmiantaisi kun naisenja läheisten yksityisyys, viestintö, rikottu salakatselulla, kuuntelulla. Varsimkin alueen miehet katoksissa tai kotona. Missä muuten muiden alueiden kun en yleensä näe ketään. Töissä, harrsstulsissa, sisällä?

15 v lähes tauoton sisälle kuuluva meteli joka puolellakotia.

Esim insinööri, opinto-ohjaajaperhe jonka luona perheen nuorin käynyt mukana alusta saakka viharikoksessa meluhäirinnässä tutkinapyyntökampanjassa.

Voitko kuvitella että itse vainoat jotainhemkilöö ja hönen lastensa elämäätatkoituksena lopettaa elämä.

Onko ihminen paha vai onko relisan/raksatatvikemyyjö ja vaimonsa kassa tonnkinut osan elämää ja kkristää, uhkailee vai jatkavatko 15v pelkästään koska ovat vainoonryhtyneet ajattelevat ettö parempi että uhri kuolee eli jatkavat kuin he myöntävätja lopettavat.
Näytä lainattu teksti

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha aloitus uudestaan

    • Anonyymi

      Esim koko kaupunki täynnä jyrkkiä rinnetontteja.

      Hyvin harvoin ne asuinalueella pulkkamäkenä käytössä, eli muutaman metrin päässä kirkuminen huuto talven, kesät huuto trampoliinilla, 2007 alkaen kesät ja talvwt kiekkopaukuttelu, kymmenet kadulla huutaa, muut ihmiset alueella hyväksikäyttää tilannetta, jätkiä tuodaan tähän, samat ihniset esittää että itse pitää melusta ja esittää että nielee jutun lapsivihamielisestä, vaikka omalle tontille meidän kuuloalueen ulkopuolelle ostavat 1 hengen trsmpan ja heilläkin jyrkkä rinne ja vain yksi rajanaapuri, eli hyvä paikka pulkkamäelle, mutta ei koskaan pulkkamäkenä, tänne roudaa jätkiä huutamaankirkumaan, ihniset pengrrtää ym omat tonttinsa muualla.



      Missä vain muuamlla käyn, omakotitaloon ei kuulu mitään naapureista.

      Ahdistaa en pysty hengittää, kun ihnistenpahuus ja lapsiperheiden sadismi ja ilneys, 3 polvessa piinataan nauttien yhtä ihmistä 15v

      Edes isäinpäivänä ei pidetä jätkiäisän kanssa mennä jonnekim vaam kersatapaamista kadulla huutoa

      Jos ei jätkät niin miehet pylrii tahallisesti metelöimässä katoksissa.

      Itkettää kun tiedä että muualla ollaan rsuhallisesti asuinalueella. Kunnioitetaan naapureita.

      Ahdistaa itkettää.

      Mitä lapsilleni ja minulle tehty

      Melukampanja
      Sadismi
      Mobbing
      Viharikos saavat iloa energiaa yhteisöllisyyttä elämälleen merkityksen tässä pyörimisestä metelöinnistä yhteisestä vihasta

      Joukkovaino
      Pahuus
      Tuleeko ihmisestä peto kun hän lisääntyy.

      Vsi onko tämä kuin pahas unta.

      Viikolls jaksan ehkä paremmin kun näen tavallisia ihmisiä.

      Ahdistaa kotona olo kun ihniset eivät yritä olla siivosti ja rohkaista urheilukentille vasn aikuiset ihmiset, yerveet miehet vainoavat nauttien yhtä perhetyä ja samasn aikasn vanhuksia vapoissa, nauttisivst kun riskit miehet ulkoiluttaisivat, voidi kerätä roskia ym maailma täynnä tekemistä mutta aikuiset miehey pyörii kotona ja yllyttää jätkiään kiusantekoon enemmän tosin itse.

      Olem väsynyt tötä jatkunit v 2007 alkaen, tekijöt vaihtuu

    • Anonyymi

      Onneksi Koskelan pojat eivät sentään ole ihan tavallisia. Sillä he ovat kiduttaja murhaajia, toisin kuin tavalliset pojat.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe