Voimat loppu

Anonyymi

Koskelan pojat ovat ihan tavallisia.

Itse olen 15 vuotta vakavan sadismin uhri jossa ihmiset nauttivat aiheuttaessaan tahallisesti kärsimystä, edim tänääm koko illan (alkaen 15) parin minuutin välein meteli, tätä samaa 15 vuotta.

Iltasanomat oli tehnyt jutun poliisista ja mopomiitistä. Lähes kaikki lukijat olivat sitå mieltä että hyvä että mellakkapoliisi tuli paikalle. Ihniset kärsivät mopomelun takia

Minunkodin lähellä on 3 mopomiittipaikkaa. Eteläväylä, keljonranta ja myös säynätsaloon menee mopoilla paljon porukkaa, eikä keljon marketitkaan ole kuiin 5 km päässä joten kaikki kesäyöt mopot pörrää. Ksml teki mopomiitistäjutun, nämä olivat virallisia mopomiittipaikkoja, eli lähin alle 2 km päässä

Mopon ääni ei ole löheskään yhtä kauhea kuin kakarakarjuminen kirkuminen paukutteluhuutaminen, koiran haukkuminen.



Mopon ääni ei ole löheskään yhtä kauhea kuin kakarakarjuminen kirkuminen paukutteluhuutaminen, koiran haukkuminen.


Mutta vaim jälkimmäiset voi kohdentaa.

Ihmiset eivät välitä ennen kuin omalle kohdalle sattuu.

Ihmiset kasvattavat sosiopaatteja. Jos on vaihtoehtojaolla aiheuttamatta kärsomystö niin tässäkohtaakaikki ovat ulkona koska tietävät että joka risaus kuului sisölle ja nauttivat pyöriskellessään siinäjuuri siksi
Mutta jos naapurusto js heidän tuttijaan ja sukulaisiaan on 15 vuotta jopa vainonnut jotain naista jahänen lapsiaan. Yritysten kunnanpoliisin pelastuslaitoksen puolusttusvoimien trtveydenhuollon ym väkeä näissä tutuissa ja sukulaisissa. Puoli kylää tietää vsinosta, kukaan ei auttaisi tai ilmiantaisi kun naisenja läheisten yksityisyys, viestintö, rikottu salakatselulla, kuuntelulla. Varsimkin alueen miehet katoksissa tai kotona. Missä muuten muiden alueiden kun en yleensä näe ketään. Töissä, harrsstulsissa, sisällä?

15 v lähes tauoton sisälle kuuluva meteli joka puolellakotia.

Esim insinööri, opinto-ohjaajaperhe jonka luona perheen nuorin käynyt mukana alusta saakka viharikoksessa meluhäirinnässä tutkinapyyntökampanjassa.

Voitko kuvitella että itse vainoat jotainhemkilöö ja hönen lastensa elämäätatkoituksena lopettaa elämä.

Onko ihminen paha vai onko relisan/raksatatvikemyyjö ja vaimonsa kassa tonnkinut osan elämää ja kkristää, uhkailee vai jatkavatko 15v pelkästään koska ovat vainoonryhtyneet ajattelevat ettö parempi että uhri kuolee eli jatkavat kuin he myöntävätja lopettavat.
Näytä lainattu teksti

3

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha aloitus uudestaan

    • Anonyymi

      Esim koko kaupunki täynnä jyrkkiä rinnetontteja.

      Hyvin harvoin ne asuinalueella pulkkamäkenä käytössä, eli muutaman metrin päässä kirkuminen huuto talven, kesät huuto trampoliinilla, 2007 alkaen kesät ja talvwt kiekkopaukuttelu, kymmenet kadulla huutaa, muut ihmiset alueella hyväksikäyttää tilannetta, jätkiä tuodaan tähän, samat ihniset esittää että itse pitää melusta ja esittää että nielee jutun lapsivihamielisestä, vaikka omalle tontille meidän kuuloalueen ulkopuolelle ostavat 1 hengen trsmpan ja heilläkin jyrkkä rinne ja vain yksi rajanaapuri, eli hyvä paikka pulkkamäelle, mutta ei koskaan pulkkamäkenä, tänne roudaa jätkiä huutamaankirkumaan, ihniset pengrrtää ym omat tonttinsa muualla.



      Missä vain muuamlla käyn, omakotitaloon ei kuulu mitään naapureista.

      Ahdistaa en pysty hengittää, kun ihnistenpahuus ja lapsiperheiden sadismi ja ilneys, 3 polvessa piinataan nauttien yhtä ihmistä 15v

      Edes isäinpäivänä ei pidetä jätkiäisän kanssa mennä jonnekim vaam kersatapaamista kadulla huutoa

      Jos ei jätkät niin miehet pylrii tahallisesti metelöimässä katoksissa.

      Itkettää kun tiedä että muualla ollaan rsuhallisesti asuinalueella. Kunnioitetaan naapureita.

      Ahdistaa itkettää.

      Mitä lapsilleni ja minulle tehty

      Melukampanja
      Sadismi
      Mobbing
      Viharikos saavat iloa energiaa yhteisöllisyyttä elämälleen merkityksen tässä pyörimisestä metelöinnistä yhteisestä vihasta

      Joukkovaino
      Pahuus
      Tuleeko ihmisestä peto kun hän lisääntyy.

      Vsi onko tämä kuin pahas unta.

      Viikolls jaksan ehkä paremmin kun näen tavallisia ihmisiä.

      Ahdistaa kotona olo kun ihniset eivät yritä olla siivosti ja rohkaista urheilukentille vasn aikuiset ihmiset, yerveet miehet vainoavat nauttien yhtä perhetyä ja samasn aikasn vanhuksia vapoissa, nauttisivst kun riskit miehet ulkoiluttaisivat, voidi kerätä roskia ym maailma täynnä tekemistä mutta aikuiset miehey pyörii kotona ja yllyttää jätkiään kiusantekoon enemmän tosin itse.

      Olem väsynyt tötä jatkunit v 2007 alkaen, tekijöt vaihtuu

    • Anonyymi

      Onneksi Koskelan pojat eivät sentään ole ihan tavallisia. Sillä he ovat kiduttaja murhaajia, toisin kuin tavalliset pojat.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe