Olisivat yhtä kansaa. Ei olisi ainakaan sotia kansakunta kansakuntaa vastaan. No lapsellinen ajatus, pitäähän valtaapitävien saada aina välillä sotia, eihän tämä olisi maailma eikä mikään jos sotia tai väkivaltaa ei olisi. Tyhmä minä.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ihmiset eläneet erillään lokeroissaan kymmeniä tuhansia vuosia. Eivät sopeudu keskenään alle 10 000v harjoittelun.
- Anonyymi
Totta...ei naapuritkaan pysty elämään sovussa.....viihtyvät lokeroissaan.
- Anonyymi
Ei pysty koska baabelin torni.
- Anonyymi
Tuskin Mohammadkaan olisi hyvillään?
- Anonyymi
Nii....Jumalahan sen teki, erotti kansat toisistaan.
- Anonyymi
No.....mahdoton ajatus se olikin. Oikeasti, täysin mahdoton. Ehkä sitten jos kaikki alkaisi alusta kahdesta ihmisestä. No, sittenkin lapset muuttaisi jonnekin ja perustaisi oman heimon....jne.....jne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351068- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429