Kaveri 22v ei uskonut vaaroihin , sisäelimet munuainen

Anonyymi

Minun mieskaverilla on kuulemma munuaiset 50 vuotiaan vaikka on 22v .


Lisä­ra­vin­teiden epä­selvät taus­tat

Nai­sen käyt­tämät suora­myyn­ti­val­misteet sisäl­sivät myy­jän ilmoi­tuksen mu­kaan 80 eri­laista aine­sosaa, jois­ta taval­li­simpia oli vita­miinit (B-, C, D ja E- vita­miini), ami­no­hapot (L-leu­siini, L-va­liini, L-iso­leu­siini, L-ly­siini, L-fe­ny­la­la­niini, L-treo­niini, L-me­tio­niini, L-tryp­to­faani), suo­lat (kalium, mag­nesium, kal­sium, sink­ki, rau­ta, pii, man­gaani, ku­pari, kromi, nat­rium), makeut­ta­mi­saineet ja maito­hap­po­bak­teerit. Tuot­teiden alku­pe­rä­maasta ei saa­tu tie­toa, ei­kä tuot­teiden kemial­lisia ana­lyy­sejä ol­lut käytet­tä­vissä.

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/artikkelit/akillinen-munuaisten-vajaatoiminta-ei-ole-harvinainen-ilmio/

10

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun tasapaino on onnettomuuden jälkeen ollut 80 vuotiaan tasolla. Todistetusti. Vakuutuspaskahomovittukyrpä-ääliöpoppamiehen irvikuvan mukaan ei haittaa.

    • Anonyymi

      Lisäaineet ovat tutkitusti terveellisiä ja lisäävät potkua ja elämäniloa.

      • Anonyymi

        "Lisäaineet ovat tutkitusti terveellisiä ja lisäävät potkua ja elämäniloa."

        Ei pidä paikkaansa, rasittavat hurjasti munuaisia, maksaa jne.
        Mutta kuten näet, ihminen kestää melkeinpä mitä vaan ja käy kun kello 60 v saakka.

        Mutta mitäs sitten, miehillä hurja kuolleisuus ja moni lapsi jää isättömäksi.
        Puoletkaan miehistä ei pääse kuolleisuuden keski-ikään.

        kysy lääkäriltä, älä terveystuotteiden myyjiltä.

        𝗞𝘆𝘀𝘆 𝘃𝗮𝗶𝗸𝗸𝗮 𝗖-𝘃𝗶𝘁𝗮𝗺𝗶𝗶𝗻𝗶𝘀𝘁𝗮.
        𝗦𝗶𝘁𝗮̈ 𝘀𝗮𝗮 𝘀𝘆𝗼̈𝗱𝗮̈ 𝘃𝗮𝗶𝗸𝗸𝗮 𝗸𝘂𝗶𝗻𝗸𝗮 𝗽𝗮𝗹𝗷𝗼𝗻. 𝗦𝗲 𝗽𝗼𝗶𝘀𝘁𝘂𝘂 𝗽𝗮𝗿𝗶𝘀𝘀𝗮 𝘁𝘂𝗻𝗻𝗶𝘀𝘀𝗮 , 𝗺𝘂𝘁𝘁𝗮 𝗿𝗮𝘀𝗶𝘁𝘁𝗮𝗮 𝗺𝘂𝗻𝘂𝗮𝗶𝘀𝗶𝗮.
        𝗦𝗼𝗽𝗶𝘃𝗮 𝗿𝗶𝗶𝘁𝘁𝗮̈𝘃𝗮̈ 𝗺𝗮̈𝗮̈𝗿𝗮̈ 𝗼𝗻 𝗷𝗼𝘁𝗮𝗶𝗻 𝟭𝟮𝟬 𝗺𝗴 𝗽𝗮̈𝗶𝘃𝗮̈𝘀𝘀𝗮̈.


    • Anonyymi

      Proteiinia / painokilo?
      Olen 1943 vuosikertaa. Kuntoilen 6 krt/vko joista 5 kertaa lihasvoimaa joka tosin hiljalleen heikkenee.
      InBodyn mukaan rasvaton painoni oli viimeeksi 70,5kg. Sekin on jo vuosia laskenut!
      Varsinkin suurten lihasryhmien treeniaikoina lasken protskutarpeekseni noin 140g.
      Normaali sekaruoka. Varmistukseksi protskujauhetta. Nettoprotsku noin 30g.
      Säännöllisesti kananmunia, raejuustoa, rahkaa.

      Tämän syksyn labrakokeiden perusteella sisäkaluni, ml. maksa ovat erinomaisessa kunnossa.
      Käyn treenaamassa aamuisin klo 9 -11.
      Kun rankemman kyykky tai maastaveto treenin jälkeen vielä alkuillasta, noinklo18 tienoilla varmistan riittävän protskun saannin niin se lisää virtsan eritystä sen verran, että saatan herätä yöllä kerran hiekkalaatikolle.

    • Anonyymi

      Ainoa järkevä lisäravinne on palautusjuoma treenin jälkeen. Käyttäkää ne lisäravinteisiin käyttämänne rahamäärät mieluummin hyvään ja terveelliseen ruokaan, niin kroppanne voi hyvin ja patti kasvaa. Lisäravinteilla ei tee kukaan yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Moni ei kehtaa tunnustaa lääkärille käyttävänsä steroideja niin siksi syyttävät lisäravinteita.

      • Anonyymi

        Maksa-arvoni olivat joskus koholla, kun lääkärissä oli otettu näytteitä ja oli käynyt selväksi harrastukseni. Sanoi, että voi johtua ”lisäravinteista”. Nyt tiedänkin, mitä vihjaili.


    • Anonyymi

      Sehän on ihan tieteellisesti todistettu että proteiinilisistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.
      Hakekaa tutkimuksia netistä jos kiinnostaa. Ei kiinnosta hakea niitä kun olen ne jo kertaalleen lukenut.

    • Anonyymi

      Minä ostin pilleripurkin ja poronsarvet

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe