Maailmaa globaali mutta ulkomaalaistili on kielletty

Anonyymi

Valtion keinottelua, että suomalainen ei voi avata ulkomailla tiliä.

Pitää tyytyä Osuuspankki varkaaseen.

8

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuleeko sulle ulkomailla olevan asunnon vuokran tai ulkomailta tulevan palkanmaksun kanssa ylimääräisiä kustannuksia, vai millaista hyötyä ulkomaalaisella pankkitilillä tavoittelet?

      • Anonyymi

        Mitään estettä ei ole.


      • Anonyymi

        minä tavoittelen sosiaalitukien huijaamista

        no, tai ei huijaamista, mutta osuuspankista pois pääsemistä

        en nyt ihan rahojen pesemistä, mutta jotakin Suomesta riippumatonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään estettä ei ole.

        esteitä luultavasti on, ettei virkamies hyväksy ulkomaalaistiliä


    • Anonyymi

      Totta kai voi avata ja kannattaakin, ulkomailta saa ilmaiset peruspankkipalvelut ja samalla maailman parhaimmat mobiilipankki sovellukset. Itselleni tulee palkka suoraan saksalaisen n26 pankin tilille jo komatta vuotta putkeen. Nykyään en ottaisi suomen roskapankki tiliä vaikka maksaisivat minulle 100e per kuukausi.

    • Anonyymi

      IBAN discrimination is when an employer, merchant or any other company in SEPA (the Single Euro Payments Area) refuses to accept your SEPA-enabled IBAN for euro payments or direct debits. This can happen when transacting online or in person and the organisation or salesperson is in direct violation of European law. So if this happens to you, what can you do about it?

      Suomessa tosiaan asiaa valvoo finanssivalvonta joten ilmoitusta heille jos yritys/työnantaja/viranomainen kieltäytyy rahasiirrosta koska tili ei ole suomessa.

    • Anonyymi

      Sveitsiläinen tili olis näppärä, pelkkiä numeroita annetaan rivi?🤑🤑

      • Anonyymi

        'Sveitsiläinen tili olis näppärä, pelkkiä numeroita annetaan rivi?🤑🤑'

        Numerotilit historian. Nykyään Sveitsiläispankit haluaa tuntea asiakkaansa, tosin aiemminkin oli asiakastiedot olemassa. Kulut Sveitsiläistileissä on Suomi pankkien tasoa,
        erona parempi pankkisalaisuus. Jos Sveitsiläistilin haluaa pitää käydä paikanpäällä, UBS, CreditSuisse, Julius Baer, Post Finance, CSX on kaikki mahdollisia. Sveitsiläispankit tosin vaativat alkutalletusta sekä tilit on korottomia, negatiivinen korko myös mahdolinen, korkoa ei edes Sveitsi maksaa. Garmin Pay, FitBit Pay, Google Pay, Apple Pay tuki löytyy korteilla joten kaupan kassalle ei pankki erotu. Peruskortit on Visa / MasterCard kortteja jotka ei muuten kuin pankin nimenä erotu. Kun maksupäätteellä operoi asiakas, ei kassa näe muuta ulkomainen kortti, itsepalvelukassalla parempi asiakasrauha.

        Kohdistettuun kyselyyn Sveitsiläispankit joutuu vastaamaan mutta massakyselyihin ei vastaa. Suoria kysely yhteyksiä Sveitsiläispankkeihin ei ole viranomaisilta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe