...kuin Suomessa. Voi äiti, hohhoijjaa...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/itavallassa-asuva-heidi-rokottamattomien-rajut-rajoitukset-vasta-ensimakua-tulevasta-osa-uskoo-jopa-etta-hyttysiin-on-laitettu-mikrosiruja/8290330#gs.gkcp9i
Mikä sekoittaa ihmisen kuupan noin pahasti...Itävallassa kuin Suomessakin?
On niitä hörhöjä muuallakin....
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa rokotekielteiset hörhöt ovat Sievin suunnalta, Mikä on Itävallan vastaavan kylän nimi?
Kaikenlaisia sekopäitä on olemassa.
- Anonyymi
Median propagandaa. Tuodaan mahdollisimman tuulesta temmattuja salaliittoteorioita, joita käytetään negatiivisen leiman liittämiseen uskottavaan teoriaan eli pyritään tekemään tyhjäksi se totuus jota viranomaiset ja media eivät halua yleiseen tietoon.
Tämä on yleinen propagandan muoto ollut jo kymmeniä vuosia.
Tämä osuu kategoriaan "mustamaalaus". Muita rokotepiikkikategorioita ovat "pelottelu", "uhkailu" ja "maanittelu".
On niillä vaan kauhea kiima piikittää kaikki. Älkää uskoko noita.- Anonyymi
Ymmärrän että sinua hävettää teidän rokotevastaisten hörhöjen pohjaton tyhmyys. Kyllä minuakin hävettäisi, enkä kehtaisi koskaan kertoa julkisesti että olen aivoton rokotevastainen huuhaahörhö - siis jos olisin, mutta täysjärkisenä olen tietenkin ottanut rokotteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän että sinua hävettää teidän rokotevastaisten hörhöjen pohjaton tyhmyys. Kyllä minuakin hävettäisi, enkä kehtaisi koskaan kertoa julkisesti että olen aivoton rokotevastainen huuhaahörhö - siis jos olisin, mutta täysjärkisenä olen tietenkin ottanut rokotteet.
Vai niin. Koronaan kuolleita tähän saakka 1200. Fimean sivuilla 3655 vakavaa haittaa kirjattu "rokotteista". Influenssaan kuolee myös vuodesta riippuen n. 500-1000 henkeä.
Tässä on sinulle HÖRHÖLLE kovaa faktaa ihan viranomaisten sivuilta.
Ja minä en ole rokotevastainen, kaikki rokotteet otettu ennen koronaa.
Joten häpeä vaan keskenäsi ja kyllä sinun sietääkin, kiihkoilet niin että kuola valuu suusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Koronaan kuolleita tähän saakka 1200. Fimean sivuilla 3655 vakavaa haittaa kirjattu "rokotteista". Influenssaan kuolee myös vuodesta riippuen n. 500-1000 henkeä.
Tässä on sinulle HÖRHÖLLE kovaa faktaa ihan viranomaisten sivuilta.
Ja minä en ole rokotevastainen, kaikki rokotteet otettu ennen koronaa.
Joten häpeä vaan keskenäsi ja kyllä sinun sietääkin, kiihkoilet niin että kuola valuu suusta.Se on hirnuva horsma.
- Anonyymi
No joo, tuttu taktiikka noiden läppänä heitettyjen tarinoiden ottaminen tosissaan. Suomessakin THL kävi sen tubettajan kans kännisiltä nuorilta kyselemässä Zombitarinoita. Propaganda kyllä osataan. Kolmannessa valtakunnassakin käyttäytymistieteilijät olivat neuvonantajina.
- Anonyymi
Kyllä rokotevouhkaajia on joka maassa. Eivät pärjää ilman rokotetta ja luulevat että rokote pelastaa jotain.
(nyt rokotettujen tartunnat rajussa kasvussa korona tilastoissa). - Anonyymi
Nuo viestit, joissa yritetään haastaa riitaa rokotettujen ja rokottamattomien välille, tulevat pääosin "sylttytehtaalta".
Tarkoitus on saada huomio pois syyllisistä, eli poliitikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446