"Pohjalaiset ovat erikoinen heimohaara, joka näyttää syntyneen hämäläisten, savolaisten ja ruotsalaisten sekoittumisen kautta.
Pohjalaiset ovat tarmokkaita, urhoollisia, tulisia ja kerskailevaisia.
He ovat kestäviä maantyössä ja taitavia käsitöissä."
Pohjalaisia pidetään usein suorasukaisina ja rehellisinä
Pohojalaadet ovat erinomaasta väkiä
8
578
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ennen kaikkea... vaatimattomia...voi jukelin tähären, miten palion meillä olis pullistelemisen aihetta, mutta kun se vaatimattomuus.
- Anonyymi
Toholoja, umpi tolloja joista harva pärjää muualla, moni on koittanu takas tulevat.
Määräävä luonteenpiirre on nykyään epäluotettavuus, paskaa puhutaan eikä juuri muuta.
Vastenmielinen tyhmyys ja typeryys loistaa myös läsnäololla, viinaa juodaan varsinki nuo juopot naiset on säälittäviä. Että sitä lajia.- Anonyymi
A : n perimää.
- Anonyymi
Ai, että osuva ja hyvä teksti kaikkinensa, vaan sopis tuo lainaten minnepäin tahansa armasta suomen maatamme.
- Anonyymi
On muuten sitten ihan saatarin tyhmää porukkaa.
- Anonyymi
Haha, aulis on sukki pannu aluulle, repäse siitä äly.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha, aulis on sukki pannu aluulle, repäse siitä äly.
Paa juluppis kiinni.
- Anonyymi
Otila kävi kerran sääskiniemellä ja totes että nyt on kaikki nähty, murhasuku tyrmisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989