Miten iskeä vannoutunut poikamies?

Mariah79

Oon tykästynyt yhteen kivaan mieheen, aika tavalla. Tää heppu on joku 27-28 vuotias, itse oon 25. En vaan tiedä yhtään miten lähestyä, mies ei tietääkseni ole koskaan seurustellut eikä kai aiokaan. Tyyppi on tosi kiva, aika hiljainen ja rauhallinen, eikä viihdy baareissa ja on ilmeisesti täysin raitis, savuton ainakin. Jotenkin vaan tuntuu menevän lukkoon kun yritän jutella sen kanssa ja korostaa että pärjää hyvin yksin. Silti katsoo pitkään kun luulee etten huomaa...

Miten siis iskeä vannoutunut poikamies?

13

5584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis olet varma, että homotutkasi pelaa.

      Jos pelaa -pyydä auttamaan jossain missä ko. henkilöstä voisi olla apua esim. tietokoneessa jotain hämminkiä.
      Tarjoappa tuossa ohessa vaikkapa kupponen teetä.

      Improvisoi...

      Jos ei vihjettä tuosta tajua niin vikaa on...

    • kuullostaa taas..

      siltä että jos mies olisikin joskus seurustellut niin sitten sua ei ehkä kiinnostaisi koko tapaus kun oletat automaattisesti että hän ei ole seurustellut tai halua seurustella.. eikö yksi mahdollisuus ole *kuten minun kohdallani* että pitkä seurustelun jälkeen ei vain ole tavannut ketään fiksua naista jota voisi katsella pidempään.. baareissakun en myöskään asu niin sittenpä sitä saakin olla sinkkumies. ;)

    • mitenkään

      Jos hän on oikeasti vannoutunut poikamies, eikä halua edes seksiä.

      • timppa78_

        tää oli hyvä idis että pyydät tätä vaikka tietokonettas korjaamaan (ohops kukahan mun virtalähteestä on virrat napsassu.. ;) tai sit jos ei ole konetta niin pyydät kauppaan kattomaan sulle konetta koska et tiedä itse niistä mitään. Tietty normaali ulos kysyminen tepsii myöskin jos kaveri on vähääkään kiinnostunut. Käytte jossain ja pyydät kahville sun luo ja käyt kimppuun. Jos ei tästä lämpee niin on homo luultavasti...


    • Mies vapaa!

      eiks joku juttu jolla voi tehdä itsensä tarpeelliseksi toiselle oo hyvä?

      Jos itse oot vapaa, nii heitä vaikka, että tuli iso satsi ruokaa tms.

      Hirveän vaikea oikesti sanoa, että miten tekee itsensä tiedetyksi, vaikka kyllä se olis hyvä sanoa suoraan.

    • 1234567890

      ...tää on samanlainen tapaus kuin minä niin vaikeaa on. Mulla sinkkuus johtuu vain (typerästi, myönnän kyllä) ylpeydestä, siitä että kun on kerran sanonut pysyvänsä yksin, niin ei halua sanojaan syödä. Tähän liittyy se etten halua suoda kenellekään sitä iloa että pääsisivät kuittailemaan sanomisistani.

      Tiedän olevani hölmö, mutta saahan tässä maassa sentään vielä vapaasti sellainen olla...

    • Kyo-kun

      Jos se tosiaan oikeasti on vannoutunut poikamies (mitä en kyllä usko) niin ei onnistu. Sitähän se tarkoittaa...

    • ikuinen poikamies

      ainakin joku kahville pyyntö tai joku tällainen tietsikan/auton/ minkä tahansa liittyvä hmmm... juttu. seksiä haluan varsinkin erään johon olen syvästi ihastunut.

    • kahvia komisario palmukki

      Pyysin ihanan miehen kahville, kun keräsin kaiken rohkeuteni. Ei kuitenkaan pahemmin jutellu, ei mittään. Pari päivää sen jälkeen tuli kaupungilla vastaan käsikädessä toisen miehen kanssa. Kukaan meistä sen tutuista ei tiennyt tästä seikasta. Kyllä nolotti ja paljon. Se siitä ikuisesta poikamiehestä ja ystävän n euvosta pyytää mies kahville. En oo tehny toiste.

    • Mariah79

      Kiitoksia vastauksista.

      Tiedän että mies ei ole homo, on hänellä ollut naisjuttuja. Ilmeisesti on polttanut näppinsä joskus kun ei halua mitään sen enempää. Masennusta havaittavissa? Tyyppi vaan tuntuu viihtyvän yksin...

      Tää mun koneeni on kyllä viime aikoina temppuillut ;-)

    • jos et

      yritäkkään iskeä,, eikös se olisis sitä tilan antamista. Havaintosi voi olla sinun omia toiveita ja ovatkin jotain muuta.

      Hän ilmoitta jos haluaa , niinkuin aina tulisi olla.

    • catwoman

      Tavoittelemasi poikamies on varmasti melkoisen kova pähkinä purtavaksi. Mies on jo sen ikäinen ja omaa sen verran elämän kokemusta että et onnistu "iskemään häntä" jollei mies itse sitä halua.

    • 0568

      kuitenkin että jok'ikinen "vannoutunut poikamies" haluaa sisimmässään itselleen vaimon jota rakastaa.Tämä "halu" tulee jokaiselle heteromiehelle syntymälahjana.Tätä "halua" ei mitenkään voi pois sammuttaa.Kaikki syyt haluta olla poikamiehenä ovat keksittyjä.

      T. poikamies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe