Aiheutettujen pettymysten tragedia

Anonyymi

Jos meistä jompikumpi kuolisi nyt?joutuisimme ensin käsittelemään
pettymyksiä joita olen aiheuttanut viimeksi tänään miehelleni.
Jos kuolisin,hän joutuisisi ensin käsittelemään kaikki ne pettymykset,joita olen hänelle aiheuttanut,ennenkuin hän voisi aloittaa kunnolla suru työn
ja sama toistepäin

3

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parisuhteessa oleville sanoisin, että puhukaa asioista aikanaan. Puhukaa ja selvittäkää, miksi jotain tapahtui, miksi päädyttiin tapahtuneisiin ratkaisuihin. Itse jäin leskeksi keväällä ja sen jälkeen olen käynyt läpi elämämme pitkän matkan. Miettinyt ja arvuutellut, miksi mikäkin tapahtui ja mitä hän silloin mietti. Nyt haluaisi kysyä niin montaa asiaa. Vaikka liitto on ollut onnellinen, kuitenkin aina jää jotain epäselvää, kun asioista ei keskustella. Ainakin pitäisi sanoa, miten tärkeä se puoliso on. Elämässä tapahtuu kaikenlaista, ihan kaikille. Ja koskaan ei kotoa lähtiessä tiedä, lähtikö viimeisen kerran. Joka päivä se tapahtuu jollekulle.

• Anonyymi

No tänään taas mies oletti että ruoka on valmiina,olin (asiasta oli sovitti)muttaajatykset menivät ristiin ja en ollut tehnyt yhtä asiaa valmiiksi kun luulin että se tehdäään sitten kun on aika eikä sitä tarvii tehdä ensin valmiiksi.(pitkä juttu)nyt on paha mieli miehen puolesta,hän tekee kuitenkin paljon meidän eteen ja ajattelee aina kaikkea.
      Tää Joulu on vaan niin raskasta aikaa,suoraan sanottuna vihaan Joulua,eikä Joulumieltä ole yhtään! En siis vihaa itse Joulua,vaan kaikkea muuta siihen liittyvää. Aina kuitenkin Joulu ollut jonkin sortin pettymys.

• Anonyymi

Oon itsemurhan partaalla,ollut jo lähes koko vuoden,en tiedä miten jaksan ensivuoden 2022,2023 jne.
        Mies ei ymmärrä hän vaan haluaa hyvitystä loukatuille tunteilleen(on hirvee kontrollifriikki)tekis mieli pamauttaa jostain paskaks tai pamauttaa sitä kalloon(sitä en tietenkään tee)tai soittaa 112-ett tulkaa hakemaan mut pois,ennenkuin tapahtuu kauheita.
        Kinkkukin jäi tohon,kun otin verkon liian aikaisin pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45241
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25996
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      325
      15677
    4. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11203
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      171
      10805
    6. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9681
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8478
    9. 242
      6824
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6491
    Aihe