niksautin..

..niskani baarissa. kun katseenkestävä blondi käveli vierestäni, liian rajusti käänsin pääni ja tajusin että en ole pöllö...

10

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      kestää kyl katseita,mut miesten niskat harvemmin kestävät;o)))

      • ..tiedän sen nyt...


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..tiedän sen nyt...

        mies...;o)))


    • Nellucca

      lääkkeeksi tuohon pakonomaiseen tarpeeseen tuijotella blondeja seuraavaa:
      - joko pistät punalinssiset aurinkolasit päähän, niin et erota blondeja punapäistä (vaihtoehtoisesti linssit voi olla myös siniset/ruskeat/violetit jos punapäät kyllästyttää)
      - tai sitten menet kirurgiseen toimenpiteeseen jossa pääsi tilalle vaihdetaan pöllön pää (en suosittele valitsemaan varpuspöllön päätä)
      - jos em. ehdotukset ei tunnu mieluisilta, suosittelen yksinkertaisesti tilaamaan Anttilan postimyynnistä uuden pään, tai asentamaan vanhaan päähän kaulan kohdalle kierteet.

      • ..taidan valita kierteet kaulan kohdalle.. en halua pöllöpääksi...


      • Nellucca
        pervokki kirjoitti:

        ..taidan valita kierteet kaulan kohdalle.. en halua pöllöpääksi...

        jos tarviit asennus-apua kierteiden paikalleen laittoon. Ja pikku vinkkinä: kun ensin irroitat pääsi jotta pääset asentaamaan kierteitä kaulaan, kannattaa pää laittaa esim.pöydälle silmät itseesi päin niin näät mitä teet. Ja älä hukkaa päätäsi..! :))


      • Nellucca kirjoitti:

        jos tarviit asennus-apua kierteiden paikalleen laittoon. Ja pikku vinkkinä: kun ensin irroitat pääsi jotta pääset asentaamaan kierteitä kaulaan, kannattaa pää laittaa esim.pöydälle silmät itseesi päin niin näät mitä teet. Ja älä hukkaa päätäsi..! :))

        ..pidän mielessä.. ja otan kaverin avuksi..


      • Nellucca
        pervokki kirjoitti:

        ..pidän mielessä.. ja otan kaverin avuksi..

        että miun takia enää niskojasi niksauttelisit koska punapää olen enkä plonti @:)


      • Nellucca kirjoitti:

        että miun takia enää niskojasi niksauttelisit koska punapää olen enkä plonti @:)

        ..en olis ihan varma siitä.. yleensä pääni kääntyy myös punapäille ja tummatukille... kauniille naisille yleensäkin.. ei vain plondeille...


      • Nellucca
        pervokki kirjoitti:

        ..en olis ihan varma siitä.. yleensä pääni kääntyy myös punapäille ja tummatukille... kauniille naisille yleensäkin.. ei vain plondeille...

        terveen miehen merkki :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe