..niskani baarissa. kun katseenkestävä blondi käveli vierestäni, liian rajusti käänsin pääni ja tajusin että en ole pöllö...
niksautin..
10
483
Vastaukset
- quistis
kestää kyl katseita,mut miesten niskat harvemmin kestävät;o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..tiedän sen nyt...
mies...;o)))
- Nellucca
lääkkeeksi tuohon pakonomaiseen tarpeeseen tuijotella blondeja seuraavaa:
- joko pistät punalinssiset aurinkolasit päähän, niin et erota blondeja punapäistä (vaihtoehtoisesti linssit voi olla myös siniset/ruskeat/violetit jos punapäät kyllästyttää)
- tai sitten menet kirurgiseen toimenpiteeseen jossa pääsi tilalle vaihdetaan pöllön pää (en suosittele valitsemaan varpuspöllön päätä)
- jos em. ehdotukset ei tunnu mieluisilta, suosittelen yksinkertaisesti tilaamaan Anttilan postimyynnistä uuden pään, tai asentamaan vanhaan päähän kaulan kohdalle kierteet.- Nellucca
pervokki kirjoitti:
..taidan valita kierteet kaulan kohdalle.. en halua pöllöpääksi...
jos tarviit asennus-apua kierteiden paikalleen laittoon. Ja pikku vinkkinä: kun ensin irroitat pääsi jotta pääset asentaamaan kierteitä kaulaan, kannattaa pää laittaa esim.pöydälle silmät itseesi päin niin näät mitä teet. Ja älä hukkaa päätäsi..! :))
Nellucca kirjoitti:
jos tarviit asennus-apua kierteiden paikalleen laittoon. Ja pikku vinkkinä: kun ensin irroitat pääsi jotta pääset asentaamaan kierteitä kaulaan, kannattaa pää laittaa esim.pöydälle silmät itseesi päin niin näät mitä teet. Ja älä hukkaa päätäsi..! :))
..pidän mielessä.. ja otan kaverin avuksi..
- Nellucca
pervokki kirjoitti:
..pidän mielessä.. ja otan kaverin avuksi..
että miun takia enää niskojasi niksauttelisit koska punapää olen enkä plonti @:)
Nellucca kirjoitti:
että miun takia enää niskojasi niksauttelisit koska punapää olen enkä plonti @:)
..en olis ihan varma siitä.. yleensä pääni kääntyy myös punapäille ja tummatukille... kauniille naisille yleensäkin.. ei vain plondeille...
- Nellucca
pervokki kirjoitti:
..en olis ihan varma siitä.. yleensä pääni kääntyy myös punapäille ja tummatukille... kauniille naisille yleensäkin.. ei vain plondeille...
terveen miehen merkki :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
