Kuoleman jälkeen? / minun ajatuksiani

Anonyymi

Tämä on eka kerta kun puhun tästä mihinkään asia on vaivannut monia kuukausia lähiaikoina mutta ainakin mietin kuolemaa että sen jälkeen ei olisi mitään mutta tietoinen mutta näkökentässä vain mustaa

Tai sitten se että yksin kertaisesti et enää taju mistään mitään niin mitä toi niinku meinaa että ei tajuu mistään mitään ni se kauhistuttaa eniten eikä enää tunne mitä ympäristössä tapahtuu olen 15 että onhan tuota elämää vielä jäljellä vai onko? Mitä jos kuolen nukkuessani mitä jos kuolen huomenna se kun ei tiedä milloin kuolee on kans yks mysteeri

Olen hillinnyt ajatusta miettimällä että alkuräjähdyksestä on 13.8miljardia vuotta niin olin tuon ajan periaatteessa kuollut ja sitten oon vaan ilmestynyt tänne jollain tuurilla enkä muistaisi mitään mitä oli tuolloin ennen syntymääni

haluaisin vain tietää olenko ainoa joka miettii tätä

21

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiahan ei murehtimalla kummene, joten on hyvä pääasiassa keskittyä elämään. Että kuoleman jälkeenkö näkisi pelkkää mustaa? Minä kyllä mieluummin uskon, että meitä odottaa kuoleman jälkeen Paratiisi, kuten moni rajalta palannut on kertonut.

      • Anonyymi

        Näin joulun alla kannattaa uskoa tonttuihin. Kansanperinteessä niistä löytyy roppakaupalla kertomuksia. Nekin perustuvat silminnäkijähavaintoihin, joten tonttujen täytyy olla totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin joulun alla kannattaa uskoa tonttuihin. Kansanperinteessä niistä löytyy roppakaupalla kertomuksia. Nekin perustuvat silminnäkijähavaintoihin, joten tonttujen täytyy olla totta.

        No mikä ettei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin joulun alla kannattaa uskoa tonttuihin. Kansanperinteessä niistä löytyy roppakaupalla kertomuksia. Nekin perustuvat silminnäkijähavaintoihin, joten tonttujen täytyy olla totta.

        Minä olen ihan aito saunatonttuateisti ja tiedän että kuoleman jälkeen ei ole mitään.


      • Anonyymi

        On se kyllä kamala ajatus kuoleman jälkeen ois jotain tietoisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kyllä kamala ajatus kuoleman jälkeen ois jotain tietoisuutta?

        Miten se sitten eroaisi nykyisestä tietoisuudesta?

        Kyllä ne painajaiset koetaan nykyisessä tietoisuudessa, joka ei edes pysty kunnolla tunnistamaan itseään. Nykyinen tietoisuutemme on hyvin vajavainen verrattuna kuoleman jälkeen olevaan tietoisuuteen, joka on vapaa kaikesta raskauttavasta, minkä tietoisuutemme nyt kokee täällä maan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se sitten eroaisi nykyisestä tietoisuudesta?

        Kyllä ne painajaiset koetaan nykyisessä tietoisuudessa, joka ei edes pysty kunnolla tunnistamaan itseään. Nykyinen tietoisuutemme on hyvin vajavainen verrattuna kuoleman jälkeen olevaan tietoisuuteen, joka on vapaa kaikesta raskauttavasta, minkä tietoisuutemme nyt kokee täällä maan päällä.

        Totta turiset! Mahtava tajunnan räjäyttävä tietoisuus koetaankin maan ALLA!! Kun terrastraalivartalo irrottaa lihankappaleet ympäriltään se sujahtaa onton maapallon terrastraalitasoille! Siellä terrastraalienergia tykittää tietoisuuteen jerkkua niin se kirkastuu jotta kokonaisia sanaristikoitakin ratkoo ainakin puoli tusinaa alle vartissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset! Mahtava tajunnan räjäyttävä tietoisuus koetaankin maan ALLA!! Kun terrastraalivartalo irrottaa lihankappaleet ympäriltään se sujahtaa onton maapallon terrastraalitasoille! Siellä terrastraalienergia tykittää tietoisuuteen jerkkua niin se kirkastuu jotta kokonaisia sanaristikoitakin ratkoo ainakin puoli tusinaa alle vartissa!

        AAIIIIIIIIIIIIIIVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Ajatuksesi ovat tuttuja kaikille nuorille. Itsekin tunsin usein kauhua, kun ajattelin noita asioita. Meillä ei ollut Raamattua, että olisin voinut sieltä etsiä mitään ja kirjasto oli kaukana. Koulussa opetettiin vain kirkko historiaa, enkä koulussa rukoilusta muista muuta kuin piti olla hiljaa. Minä tulin hiljaa uskoon, kun jouduin suuriin vaikeuksiin ja pyysin Jumalalta apua. Hän kuuli ja auttoi ihmeellisesti. Viimein löysin vanhan Raamatun ja ahmin sitä illoin. Löysin sieltä apua nuoruuden ahdistuksiin, jotka kasvattivat uskoani. Aina kun avasin tuon ihmeellisen kirjan, tulvahti Pyhän Hengen rauha mieleeni. Nyt vanhana , elän toimivassa suhteessa Taivaan Isän, Jeesuksen ja Pyhän Hengen kanssa. Riemuitsen Hänen hyvyydestään, olen saanut Jeesuksen kautta syntini anteeksi, aina kun olen langennut ja katunut. Odotan tyynesti Jeesuksen kutsua kotiinsa.

      • Anonyymi

        Valitettavasti sinun on synnyttävä uudelleen kuoleman jälkeen, vaikka et haluaisikaan. Kärsimys jatkuu seuraavassa elämässä ja niin edelleen, jos sille ei tehdä mitään. Kaikkein kauheimpia ovat syntymäkivut (ja enne sitä tuska äitin kohdussa) kuoleman kivut, vanhenemisen tuska ja sairauden aiheuttama tuska. Aineellinen maailma on vankila. Monet eivät tiedä sitä ja yrittävät nauttia elämästä. Kärsimystä on paljon enemmän kuin iloa ja rauhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti sinun on synnyttävä uudelleen kuoleman jälkeen, vaikka et haluaisikaan. Kärsimys jatkuu seuraavassa elämässä ja niin edelleen, jos sille ei tehdä mitään. Kaikkein kauheimpia ovat syntymäkivut (ja enne sitä tuska äitin kohdussa) kuoleman kivut, vanhenemisen tuska ja sairauden aiheuttama tuska. Aineellinen maailma on vankila. Monet eivät tiedä sitä ja yrittävät nauttia elämästä. Kärsimystä on paljon enemmän kuin iloa ja rauhaa.


        Jotkut sielut ovat prakritin eli harhan energian orjuuttamia. Prakriti, Jumalan maya, pradhan, prapancha ja avidya ovat saman periaatteen eri nimiä, jotka annetaan sen eri vaiheiden ja ominaisuuksien mukaan. Maya ei ole lainkaan korkeimmasta svarupa-shaktista riippumaton shakti. Se on yksinkertaisesti heijastunut ja ulospäin suuntautunut aspekti korkeimmasta Energiasta...
        ...
        Maailma on siis vankila, eikä suinkaan paikka, jossa voi nauttia, kuten jotkut väittävät…
        (Srila Bhaktivinod Thakur)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:


        Jotkut sielut ovat prakritin eli harhan energian orjuuttamia. Prakriti, Jumalan maya, pradhan, prapancha ja avidya ovat saman periaatteen eri nimiä, jotka annetaan sen eri vaiheiden ja ominaisuuksien mukaan. Maya ei ole lainkaan korkeimmasta svarupa-shaktista riippumaton shakti. Se on yksinkertaisesti heijastunut ja ulospäin suuntautunut aspekti korkeimmasta Energiasta...
        ...
        Maailma on siis vankila, eikä suinkaan paikka, jossa voi nauttia, kuten jotkut väittävät…
        (Srila Bhaktivinod Thakur)

        Mahtava terrastraalizignaali ei ole mitään harhaa! Sillä tuonpuoleinen on tuossa aivan jalkojemme juuressa onton maapallon syvyyksissä! Siellä hienot sielumme asustelevat ja lihankappaleita täällä onton pallon kuorella liikuttelevat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava terrastraalizignaali ei ole mitään harhaa! Sillä tuonpuoleinen on tuossa aivan jalkojemme juuressa onton maapallon syvyyksissä! Siellä hienot sielumme asustelevat ja lihankappaleita täällä onton pallon kuorella liikuttelevat!

        Mahtava terrastraalizignaali...

        Sinulla on oikeus mielipiteisiisi ja ilmaisuvapauteen, vaikka ne olisivatkin valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava terrastraalizignaali...

        Sinulla on oikeus mielipiteisiisi ja ilmaisuvapauteen, vaikka ne olisivatkin valheita.

        Tiedän että terrastraalizignaali on olemassa koska käyn joka yö ontossa maapallossa! Jos väität ettei näin ole levität valheita. Ranskalainen tutkimusryhmä on todistanut maapallon ontoksi!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että terrastraalizignaali on olemassa koska käyn joka yö ontossa maapallossa! Jos väität ettei näin ole levität valheita. Ranskalainen tutkimusryhmä on todistanut maapallon ontoksi!!!!

        haa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haa

        Kyllä vain! Onton maapallon tutkimusryhmän kuuluivat professori Cory Hcen Phaserton, amiraali Chi Gilliumson, Ronan-Benedict Rosa Sr, Noey Mountainadder, Blaike Purpleadder, luutnantti Alihaider Foster, Nilly Fiker, Malakhy Modu Woolartell, ja vara-amiraali Krecca Skycoiler! Heidän erittäin erittäin erittäin tarkat mittalaitteensa havaitsivat myös terrastraalizignaalin hurjan taajuuden 968.48 teraherziä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain! Onton maapallon tutkimusryhmän kuuluivat professori Cory Hcen Phaserton, amiraali Chi Gilliumson, Ronan-Benedict Rosa Sr, Noey Mountainadder, Blaike Purpleadder, luutnantti Alihaider Foster, Nilly Fiker, Malakhy Modu Woolartell, ja vara-amiraali Krecca Skycoiler! Heidän erittäin erittäin erittäin tarkat mittalaitteensa havaitsivat myös terrastraalizignaalin hurjan taajuuden 968.48 teraherziä!!

        Olen jo pitkään tiennyt, että maapallo on ontto. Entä sitten?
        Olkoon ontto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo pitkään tiennyt, että maapallo on ontto. Entä sitten?
        Olkoon ontto.

        Ja miksi tämä tutkimusryhmä on edes tutkinut aihetta, joka on aina ollut tiedossa muinaisissa kirjoituksissa. Eikä kyse ole vain maapallosta, myös muut planeetat ovat onttoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo pitkään tiennyt, että maapallo on ontto. Entä sitten?
        Olkoon ontto.

        Planeetat ovat sisältä onttoja, koska muuten ne eivät pystyisi -
        liikkumaan avaruudessa niin kuin ne nyt tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi tämä tutkimusryhmä on edes tutkinut aihetta, joka on aina ollut tiedossa muinaisissa kirjoituksissa. Eikä kyse ole vain maapallosta, myös muut planeetat ovat onttoja.

        Onon! Myös kuu on ontto sen rakensivat marssilaiset elementeistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onon! Myös kuu on ontto sen rakensivat marssilaiset elementeistä!

        Jahsoo


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe