Videolla opastettiin että "älä käytä markiisia kovalla tuulella tai sateella"!!
No tuo oli mullekin uutta ettei sitä voi sateella käyttää.
Omasta retkeilyautossa onkin telttairaan pujotettava markiisi, varsinaisesti aurinkomarkiisi mutta olen käyttänyt sitä sateella kun ja toimii.
Markiisin käyttö?
10
112
Vastaukset
- Anonyymi
Sadevaroitus on siltä varalta, että markiisi painuu pussille ja hajoaa veden pain, jos ei ole tarpeeksi viistossa.
- Anonyymi
Typerä video. Olisivat nyt sitten opastaneet että markiisin toinen kulma jätettävä alemmas että vesi valuu pois
- Anonyymi
Varkauden hönö-karavaanari täälläkin jakelee noita linkkejään.
- Anonyymi
Nämä on niitä uusavuttomien opetusvideoita. Kun ei koskaan ole itse tarvinnut ajatella eikä osata mitään ja kaikista vähiten tehdä mitään. Kaikki katsotaan netistä tai kysytään kaverilta. Elämänkoulu on paras opettaja.
- Anonyymi
Niin, kyllä se opettaa kun aamulla unisena krapulassa seisoskelee markiisin vieressä ja sytyttää röökin, sitten kun markiisin päältä holahtaa 30litraa kylmää vettä niskaan niin silloin oppii miten markiisi pitää olla.
- Anonyymi
Elämän koulu jakantapään kautta oppiminen. Mikäpä siinä, voihan sitä härkäpäisesti jyrätä laput silmillä menemään niin halutessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kyllä se opettaa kun aamulla unisena krapulassa seisoskelee markiisin vieressä ja sytyttää röökin, sitten kun markiisin päältä holahtaa 30litraa kylmää vettä niskaan niin silloin oppii miten markiisi pitää olla.
Hyi saakeli jos joku polttaa markiisin alla ja kaikki savut menee vaunuun. Sikamaista.
- Anonyymi
Jotkut "terävät tyypit" keksii noita kun luulevat ettei ihmiset osaa ajatella omilla aivoillaan.
- Anonyymi
Onhan noita sateessa romahtaneita markiiseja ja etutelttoja nähty. Useimmiten kausipaikkalaisten murheita.
- Anonyymi
He eivät olekaan karavaanareita..mökkiläiset ovat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491154Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770