Määrättiin minulle Cababentin hermosärkyyn..Onko kellään kokemusta alkavatko haittavaikutukset heti ensimmäisestä tabletissa vai meneekö päiviä ,jos niitä on tullakseen?? Kuinka nopeasti alkavat kipuun tehota.? Luin pakkaus selosteen enkä uskalla aloittaa ,kun järkyttäviä haittoja ilmoitettu ,siksi kärvistelen burannan kanssa vähän auttaa... Voisiko joku kertoa omia kokemuksia , Kiitos! Odottelen täällä jos joku vastaisi, että uskaltaisin edes kokeilla:-(
Hermosärky
7
231
Vastaukset
- Anonyymi
Rohkeasti vain lääkitys käyntiin,kyllä pikku pöhnään tottuu.Itsellä mennyt gabrionia jo yli vuosi 6x400 , Tramal,panadol ja Arcoxia .
- Anonyymi
Siis ne kuvatut haitat eivät olekkaan vain alussa vaan pysyviä!!!? Niinkö? Enpä taida uskaltaa edes aloittaa ,millä sitä sitten autoa ajaa , lapset hoitaa ym. Jos pöhnässä? Niin töissäkin pitäisi yrittää käydä voi taivas!t ap
- Anonyymi
Mä söin gaboja 800 mg Max annoksella. Korvaa mun bentsoriippuvuuden hyvin. Tehokasta ahdistukseen. Tosin ei mulla mitään respoja ole. :D en kommentoi enempää siitä täällä. Rohkeasti vaan ryynejä naamaan.
- Anonyymi
Eihän tuo 800mg mikään Maxi annos ole ,ainakaan pakkaus selosteen mukaan,,ja minulla tuo lääke määrätty kipuun ei ahdistukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo 800mg mikään Maxi annos ole ,ainakaan pakkaus selosteen mukaan,,ja minulla tuo lääke määrätty kipuun ei ahdistukseen.
Tarkoitin useampaa korjaan 4000 mg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin useampaa korjaan 4000 mg.
4000!!!Apua... Ja mä en meinaa uskaltaa edes Tota300mg. Täällä edelleen Burannan pistelen.Täytyy varmaan soittaa lääkärille tästä mun pelosta,koska kova kipu kuitenkin Onko vielä kellään kokemuksia noita haitoista? T ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4000!!!Apua... Ja mä en meinaa uskaltaa edes Tota300mg. Täällä edelleen Burannan pistelen.Täytyy varmaan soittaa lääkärille tästä mun pelosta,koska kova kipu kuitenkin Onko vielä kellään kokemuksia noita haitoista? T ap
Joo niinkin isoja annoksia voi käyttää. Tosin mulla taipumusta väärinkäyttöön. Niistä sain samat olot kuin pregabaliinilla. Tuota pitää ottaa noin paljon samaan olotilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708