Hermosärky

Anonyymi

Määrättiin minulle Cababentin hermosärkyyn..Onko kellään kokemusta alkavatko haittavaikutukset heti ensimmäisestä tabletissa vai meneekö päiviä ,jos niitä on tullakseen?? Kuinka nopeasti alkavat kipuun tehota.? Luin pakkaus selosteen enkä uskalla aloittaa ,kun järkyttäviä haittoja ilmoitettu ,siksi kärvistelen burannan kanssa vähän auttaa... Voisiko joku kertoa omia kokemuksia , Kiitos! Odottelen täällä jos joku vastaisi, että uskaltaisin edes kokeilla:-(

7

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rohkeasti vain lääkitys käyntiin,kyllä pikku pöhnään tottuu.Itsellä mennyt gabrionia jo yli vuosi 6x400 , Tramal,panadol ja Arcoxia .

      • Anonyymi

        Siis ne kuvatut haitat eivät olekkaan vain alussa vaan pysyviä!!!? Niinkö? Enpä taida uskaltaa edes aloittaa ,millä sitä sitten autoa ajaa , lapset hoitaa ym. Jos pöhnässä? Niin töissäkin pitäisi yrittää käydä voi taivas!t ap


    • Anonyymi

      Mä söin gaboja 800 mg Max annoksella. Korvaa mun bentsoriippuvuuden hyvin. Tehokasta ahdistukseen. Tosin ei mulla mitään respoja ole. :D en kommentoi enempää siitä täällä. Rohkeasti vaan ryynejä naamaan.

      • Anonyymi

        Eihän tuo 800mg mikään Maxi annos ole ,ainakaan pakkaus selosteen mukaan,,ja minulla tuo lääke määrätty kipuun ei ahdistukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo 800mg mikään Maxi annos ole ,ainakaan pakkaus selosteen mukaan,,ja minulla tuo lääke määrätty kipuun ei ahdistukseen.

        Tarkoitin useampaa korjaan 4000 mg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin useampaa korjaan 4000 mg.

        4000!!!Apua... Ja mä en meinaa uskaltaa edes Tota300mg. Täällä edelleen Burannan pistelen.Täytyy varmaan soittaa lääkärille tästä mun pelosta,koska kova kipu kuitenkin Onko vielä kellään kokemuksia noita haitoista? T ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4000!!!Apua... Ja mä en meinaa uskaltaa edes Tota300mg. Täällä edelleen Burannan pistelen.Täytyy varmaan soittaa lääkärille tästä mun pelosta,koska kova kipu kuitenkin Onko vielä kellään kokemuksia noita haitoista? T ap

        Joo niinkin isoja annoksia voi käyttää. Tosin mulla taipumusta väärinkäyttöön. Niistä sain samat olot kuin pregabaliinilla. Tuota pitää ottaa noin paljon samaan olotilaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      101
      1912
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1397
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1167
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1148
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      994
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      980
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe