Omistin siskoni kanssa vanhan vanhempieni mökin syrjäseudulla. Naapurin vanhapoika Pekka huolehti talvisin mökin kunnossapidosta ja me n 50v siskokset maksoimme hänelle siitä korvauksen.
Kevät oli taas tulossa ja olin menossa mökille Pekkaa tapaamaan. Maksaisin samalla korvauksen kunnossapidosta. Mieheni Kimmo oli painottanut että, Pekalle maksetaan kunnolla. Hyvää työtä kun hän tekee. Kimmo ei vain aavistanut minkälainen maksusta tulisi.
En uskonut, että Pekka oli saanut naista ainakaan koko talvena. Minulla kävi häntä sääli ja päätin että tänä viikonloppuna Pekka saa. Ajatus seksistä vanhemman n 70v miehen kanssa kiihotti kovasti ja turpea tussuni kostui.
Maksusuorituksessa olimme tulleet niin pitkälle, että olin polvillani Pekan edessä ja avasin hänen housunsa. Sieltä pongahti esiin iso, paksu ja suonikas vanhemman suomalaisen miehen kyrpä Hyvä luoja, se on isompi kuin Kimmolla, ajattelin kun kiedoin käteni paksun elimen ympärille. Eikä Kimmollakaan liian pieni ollut.
Kiedoin toisen käteni karvaisten roikkuvien kivespussien ympärille. Puristin hellästi. Aivan kuin olisin tuntenut kuukausien, ellei jopa vuosien siementen painon..
Pekka ei mistään esileikistä välittänyt eikä varmaan ollut sellaisesta mitään kuullutkaan. Suoraan asiaan oli homman nimi. Niinpä asetuin polvilleni mökin lattialle Pekan eteen. Raotin haarojani ja työnsin persettä kohden Pekkaa. Kuulin takaa ihan kuin hevosen korskuntaa. Katsoin taakseni ja näin Pekan lähestyvän pystyssä olevaa leveähköä persettäni paksu elin tanassa mumisten epämääräisesti. Aivan kuin hevonen, joka valmistuu astumaan tammansa. Tästä kulmasta katsottuna Pekan kyrpä näytti, jos mahdollista, vieläkin isommalta ja paksummalta. Kivespussit roikkuivat täyteläisen näköisinä. Pekka veti muutaman kerran esinahkaansa taakse saaden syntymään pari kiimatippaa sinipunaisen terskansa kärkeen. Hyvä niin, ehdin ajatella, tatti liukuu helpommin sisään. Tosin epäilin, että elin ei menisi kerta työnnöllä sisään, ei ainakaan pohjaan saakka.
Pekka otti lujan otteen leveästä uumastani, asetti terskan kärjen pilluni huulille ja alkoi määrätietoisesti työntymään sisääni. Terska avasi pilluani äärimmilleen (Ikää on jo kertynyt ja en ole enää mikään nuori tiukka nainen ja pilluani on työstetty yhden, jos toisenkin kerran mutta pilluni on kuitenkin ihan ok ja tiukahko. Ainakin jos uskoo niitä miehiä, joiden olen antanut astua itseni. Mieheni Kimmon tietämättä….) ja työntyi vastustamattomasti sisääni. Elin täytti pilluni sopukat ja osui viimeinen pohjaan.
Pekka huohotti hetken suonikas kyrpä pohjassa ja aloitti sitten rytmikkäät työnnöt. Äääh..puuhh..Pekka mumisi. Pam..pam..pam..Pekan vatsa hakkasi pehmeitä persekannikoitani. Täyteläiset pingottuneet kivespussit hakkasivat vuorostaan pillun suuta. Riippuvat tissini heiluivat työntöjen tahdissa. Litinä ja lotina täytti huoneen. Kyrpä souti edestakaisin pillussani ja tunsin kuinka iso terska toi pillunesteitä ulos pillustani joka kerta kun Pekka veti kyrpäänsä ulospäin. Olin niin märkä kuin olla ja voi.
Kesken rajun astunnan mieheni Kimmo tuli hetkeksi mieleeni mutta ohitin kaikki omantunnontuskat. Kimmohan oli nimenomaan painottanut, että Pekalle pitää maksaa asianmukaisesti. Ja tässähän sitä maksua parhaillaan peritään. Sitä paitsi olin ollut aina sitä mieltä, että pitäähän vanhapoika Pekankin vielä saada maistaa naisen suloja. Tosin olin ajatellut houkutella siskoani Pirjoa antamaan Pekalle. Epäilin myös, että Kimmo oli yhden, jos toisenkin kerran astunut Pirjon…ehkä jopa anoppinsa (äitini).
Pekan vauhti kiihtyi. Valmista kuulosti tulevan ja valmistauduin ottamaan miehen siemenet sisääni. Oma orkkukin oli jo lähellä. Työnsin persettäni rytmikkäästi vasten Pekan työntöjä. Ei herran jumala…pääsi Pekan suusta. Kyllä..äähh..tuntuu..puuh..hyvältä…kiitos…äähh.
Juuri kun tunsin, että Pekka purkautuisi kuulin kuinka keittiön ovi kävi. Säpsähdin ja sekosin nussimisen tahdista. Käännyin katsomaan ja Pekan takana näkyi….naapurin vanha isäntä. Täällähän on astunta käynnissä, totesi isäntä. Aivan kuten Pekka kutsussaan ilmoitti, isäntä jatkoi ja alkoi riisumaan housujaan.
Tilanne hämmensi sen verran, että yritin keskeyttää yhdynnän. Mutta Pekka ei edes hiljentänyt tahtiaan eikä näyttänyt välittävän isännästä tuon taivaallista. WTF ajattelin, kun ymmärsin, että Pekka oli kutsunut vanhan isännän osille varmana siitä, että pääsee itsekin pukille.
Isäntä kömpi eteeni ja tarjosi puolivelttoa kyrpäänsä suutani kohden. En koskaan aikaisemmin ollut ollut kahden tai useamman miehen kanssa samanaikaisesti. Peräkkäin kyllä mutta en yhtä aikaa.
Maksun aika
2
3418
Vastaukset
- Anonyymi
Ota se suuhusi, isäntä vaati ja tökki elimellä suupieliäni. Hieman vastahakoisesti avasin huuleni ja kirjaimellisesti haukkasin elimen suuhuni juuriaan myöten. Isännän elin paisui silmänräpäyksessä täyteen mittaansa. Ei se Pekan elimen kokoinen ollut mutta riittävän iso kuitenkin. Jotain Kimmon luokkaa. Imuttelin sitä posket lommolla sen minkä kerkesin, kun isäntä otti päästäni kiinni ja painoi elimensä syvälle kurkun päähän. Tunsin tukehtuvani. Isäntä huohotti äänekkäästi ja pelkäsin hänen ampuvan siemenet hetkenä minä hyvänsä suuhuni. Samalla Pekan tahti oli jälleen kiihtynyt ja itsekin lähestyin orkkua.
Pekka rääkäisi äänekkäästi, kädet tiukensivat otettaan uumalihoistani ja Pekka teki vielä muutaman rajun työnnön persettäni vasten. Läiskis…läiskis…läiskis. Samalla hetkellä, kun Pekan kyrvän kova kärki osui kohdun suulle, sain oman orkun. Yritin kiljaista naapurin isännän kova elin suussani. Pekka lysähti vasten persettäni ja kova kuuma kyrpä alkoi sylkeä siementään syvälle pillun perukoille. Yksi..kaksi..kolme..laskin mielessäni Pekan kyrvän sykkeitä ja ruiskahduksia. Siementä tuli ja tuli.
Kaiken tämän keskellä vanha isäntä oli vetänyt oman kovana seisovan elimensä suustani. Ei vielä…ei vielä…isäntä mumisi. Näin kuinka elin oli äärimmilleen pingottunut ja pussit paisuneet kuin purjeet. Arvasin, että isäntä ei olisi kestänyt enää sekuntiakaan käsittelyäni.
Itse olin kuvitellut hengähtäväni hieman Pekan rajun astunnan jälkeen, mutta isäntä oli toista mieltä. Kun Pekka veti puolikovan kyrpänsä sisältäni, isäntä käänsi minut ripeästi selälleen ja otti paikkansa jalkojeni välistä.
Katsoin pitkin ison vatsani pintaa, kuinka isännän elin lähestyi kovana ja vaativana pilluani. Hassua kuinka miesten terskat näyttävät kaikki paksulta sinipunaiselta keihään kärjeltä, kun mies on valmis tunkeutumaan naiseen.
Isäntä työntyi kerta laakista sisääni ja alkoi rytmikkäät työnnöt. Siinä ei sääliä tunnettu, kun isäntä astui rajusti. Huohotin isännän painon alla ja isot leveät rintani heiluivat astunnan tahdissa. Isäntä puuskutti, ähisi ja puhisi. Olin ymmärtäväni hänen muminastaan, että kovasti kiitteli Pekkaa tarjonnasta. Tilanne vähän nolotti. Tässä sitä jaetaan pillua peräjälkeen Pekalle sekä naapurin vanhalle irstaalle isännälle, josta en ollut oikein koskaan pitänyt.
Levitin jalkojani mahdollisimman paljon, että isäntä pääsisi helpommin pohjaan asti. Vähän molempien vatsat olivat tiellä. Nostin vielä jalkani osittain isännän persekannikoiden päälle ja annoin vauhtia. Tästähän isäntä innostui entisestään. Ääh..puuh..liukasta..ääh..on..puuh isäntä totesi kun Pekan siementä valui pillustani kyrvän vartta pitkin hänenkin paisuneille pusseilleen. Äähh..liian…puuh…ääh..liukasta isäntä totesi keskeyttäen yhdynnän, veti kyrvän maiskahtaen turvonneesta pillustani ulos ja vaati minua kääntymään polvilleni. Nyt Tarja saat mitä olet aina ollut vaille…Isäntä riemuitsi suonikkaan kyrvän osoittaessa ylöspäin.
Tein työtä käskettyä ja asetuin polvilleni, avasin jalkojani sekä nostin tottuneesti persettäni kohti isännän vatsaa ja paisunutta elintä. Olin kuvitellut, että isäntä ottaisi minut takaapäin jyystämällä pilluani mutta olin väärässä. Isäntä asetti kovan kyrpänsä kärjen persekannikoiden välissä pilkottavalle reiälle ja alkoi painavasti tunkeutua peräaukkooni. Ei jumalauta…ei sinne..yritin sopertaa ja paeta kyrvän alta. En anna edes mieheni Kimmon enää nykyään tunkeutua takapuoleeni ja tyydyttää itseänsä persettäni nussien. Joskus seurustelusuhteen alussa muutaman kerran näin tehtiin mutta siitä on jo muutama vuosikymmen…
Estelyni eivät auttaneet. Vanha isäntä tunkeutui peräaukkooni milli milliltä, sentti sentiltä. Armoa ei taaskaan annettu. Tää…äähh..on…puuh..sopivan tiukka isäntä totesi ja aloitti taas rytmikkäät työntönsä. Kyrpä liikkui yhä helpommin tiukassa aukossa ja kaikesta huolimatta aloin nauttimaan tilanteesta. Tuntuu hyvältä…tuntuu hyvältä, isäntä puuskutti yhä kovemmin ja pelkäsin hänen saavan sydärin ennen siemensyöksyä. AMPU TULEE…vanha isäntä huusi, lysähti selkäni päälle ja tunsin, kuinka syvälle peräsuoleeni tunkeutunut kova elin paisui, jos mahdollista, entisestään, ja alkoi rytmikkäästi ruiskia kuumaa siementään peräaukkooni. Kun tunsin ensimmäiset sperman ruiskahdukset, kiljaisin ja aloin itsekin täristä orkun vallassa.
Väsyneet jalkani eivät jaksaneet kannatella ei-niin laihaa vanhaa isäntää selässäni, vaan lysähdin lattialle mahalleni isännän elin edelleen peräsuolessani. Isäntä tasasi hengitystään korvani juuressa ja tunsin, kuinka hänen elimensä pehmeni hiljalleen sisälläni. Tilanne oli niin härski kuin olla ja voi. Pekan siemenet sisällä ja nyt vielä vanhan irstaan isännän siemenet peräaukossa.- Anonyymi
Isäntä vetäytyi perseestäni ja kiitteli kovasti Pekkaa, että tämmöisen hänelle järjestit. Noustessani kömpelösti lattialta katseeni osui Pekkaan ja hänen….KOVANA SEISOVAAN KYRPÄÄNSÄ. Ei kai vaan..ajattelin pyyhkiessäni talouspaperilla siemeniä sekä etu- että takapuoleltani. Kyllä..Pekka tarjosi isännälle toista kierrosta. Tällä kertaa niin, että Pekka ottaisi minut ensin takaapäin nussimalla persettäni ja sen jälkeen vanha isäntä pääsisi tyhjentämään pilluuni mitä vielä kivespusseista löytyisi. Minulta ei kysytty ja vaikka olisi kysytty, niin en todennäköisesti olisi kieltäytynyt.
Kesken toisen rundin mielessäni viivähti taas mieheni Kimmo. Täytyy antaa Kimmollekin, jos täältä joskus kotiin päästään, ajattelin kun miehet vuorotellen ähelsivät kimpussani. Mutta sitä ennen tuli vielä kolmas rundi. Miehet rakensivat kerrosvoileivän, jossa Pekka ähelsi allani pillussa ja vanha isäntä selkäni takana pyllyssä. Olin jo aika naatti, kun miehet saivat siemensyöksyn yhtä aikaa. Voi sitä ihanaa härskiä tunnetta, kun siementä pumpattiin samanaikaisesti sekä etu- että takapuolella. Ihmettelin myös, miten vanhasta isännästäkin riitti virtaa ja siementä kolmeen rundiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781