(vetokoukkujen asennushintoja?mahdollisia suasituksia,onko siis paikka jossa asentaa kovin ratkaseva hinnallisesti/laadullisesti?
kesäetukatksien hintoja?ja mistä mahdollisesti kannattaisi katsella?
aloittajan kyselyitä
4
542
Vastaukset
- Setä
Asennushinnasta osa on jo koukun myyntihinnassa.
Asennushinta on n. 100 €uroa.
Moniin autoihin, esim. Vulvaani "asennus" oli pulttien kiertäminen paikoilleen ja sähköjohtojen kytkeminen ryöstäjillä.
Itse asentamalla säästin vähällä työllä asennushinnan.
Biltemassa halvimmat koukut, ruostuvat varmaan rumiksi, mutta tekevät tehtävänsä.se kalliimpi kotimainenkin koukku. Ainakin jauhemaalattu. Maali jää huokoiseksi ja siitähän vesi pääsee vaikuttamaan rautaan.
Rosvoliittimiä älkää hyvät ihmiset laittako! Niistä ei tule kuin harmia sitten myöhemmin.- Setä
sitroen kirjoitti:
se kalliimpi kotimainenkin koukku. Ainakin jauhemaalattu. Maali jää huokoiseksi ja siitähän vesi pääsee vaikuttamaan rautaan.
Rosvoliittimiä älkää hyvät ihmiset laittako! Niistä ei tule kuin harmia sitten myöhemmin.Ryöstäjillä ne kytkevät liikkeissäkin ja ainakaan itse laittamissani ei koskaan ole ollut ongelmia.
Suolakurakylvyssä rypevät töpselit sen sijaan on vaikea pitää johtavina. - tabi
Setä kirjoitti:
Ryöstäjillä ne kytkevät liikkeissäkin ja ainakaan itse laittamissani ei koskaan ole ollut ongelmia.
Suolakurakylvyssä rypevät töpselit sen sijaan on vaikea pitää johtavina.ei aina rosvoja itse olen asentanut opel astraan koukun. siihen haettiin valmis johto sarja joka tuli lampun ja liittimen väliin kummallekin puolelle noin ne uusissa autoissa menee. sitten niissä voi vielä että aivoille täytyy syöttää että koukku on ja muistaakseni 200x vuodesta eteen päin koukun pitää olla e:hyväksytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285