Taistelussa koronavirusta vastaan, syökää marjoja joka päivä.
Syökää marjoja
51
731
Vastaukset
- Anonyymi
Auttaakohan marjat muutoin kuin ylläpitämään muutoin hyvää kuntoa?
Luullakseni viruksen torjunta, eli maskit, rokotukset, desinfioinnit ja eristys-käyttäytyminen lienevät se paras keino. - Anonyymi
Kyllä niillä marjojen flavonoideilla saattaa olla omakin tärkeä osuus.
Ei toki unohdeta käsien pesa myskään. - Anonyymi
KYLLÄ OLET SAIRAS. IHAN SITTEN TOSI SAIRAS. SINUT PITÄÄ HETI SAADA KIINNI JA PISTÄÄ LUKKOJEN TAAKSE, SENKIN SAIRAS PETO.
Marja- Anonyymi
Marja, nimesi ei suojaa sinua sen enempää kuin rokotuksetkaan.
Kaikki mikä tapahtuu, on sallittua. - Anonyymi
Älä pelkää. Hänen armonsa ei lopu milloinkaan.
- Anonyymi
Miksi Marja kiukustui aika neutraalista kommentista. Haluatko avautua, mikä suututti viikko sitten?
- Anonyymi
Luultavasti Marja oli sisäkehälle ja marjojensyöjä ulkokehällä. Mutta Marja Sannikan viime perjantain keskusteluohjelma muutti asetelmia niin että osat vaihtuivat.
Kiitos, Esko Valtaoja, maltillisesta käytöksestä ja esiintymisestä mahdottomassa tilanteessa. - Anonyymi
Kuulutko lainkaan sivistyneisiin ihmisiin, Marja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti Marja oli sisäkehälle ja marjojensyöjä ulkokehällä. Mutta Marja Sannikan viime perjantain keskusteluohjelma muutti asetelmia niin että osat vaihtuivat.
Kiitos, Esko Valtaoja, maltillisesta käytöksestä ja esiintymisestä mahdottomassa tilanteessa.No joo, Ebrahimi ei ollut erityisen maltillinen keskustelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti Marja oli sisäkehälle ja marjojensyöjä ulkokehällä. Mutta Marja Sannikan viime perjantain keskusteluohjelma muutti asetelmia niin että osat vaihtuivat.
Kiitos, Esko Valtaoja, maltillisesta käytöksestä ja esiintymisestä mahdottomassa tilanteessa.Valtaojat pitää olla kunnossa jos haluaa rakennuttaa suoperäiseen maastoon viihtyisiä koteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulutko lainkaan sivistyneisiin ihmisiin, Marja?
Niin, Marja. Joko uskallat avautua, miksi ärsyynnyit noinkin pahoin 20.11.
Olihan se seuraavana aamuna Sannikan Marjan ohjelman jälkeen.
Tuli todella pippurista tekstiä, uhkailua taviskirjoittajan hämmästykseksi.
- Anonyymi
Suuvedellä kurlaaminen aamun illoin torppaa virukset.
Suuvedessä kylpeminen puhdistaa koko ruumiin. Suosittelen alkoholipitoisia vaihtoehtoja tähän, mutta suuhun taas alkoholitonta, koska suusyövän vaara.
Hevosmiesten tietotoimisto kertoi keltaisen lumen ja kaduilta löytyvien ruskeiden pötköjen auttavamattomasti tuhoavan koronaviruksen - eikun nautiskelemaan!
- Anonyymi
Ole hyvä vain. Kukaan ei voi viedä sinulta nautintoasi.
- Anonyymi
Hevosmiesten tietotoimisto vaikuttaa epäilyttävältä konsultointitoimistolta.
- Anonyymi
Ei pysty! Liian hapokasta.
- Anonyymi
Kokeilehan Kackelsbergin marjoja, mielestäni niissä on vain hyvin lievästi hapokkuutta, voisivat sopia sinullekin! Voisit julkaista arvostelusi niistä palstalla, jos teet niistä itsellesi vaikkapa marjapuuroa.
- Anonyymi
Onko mansikka marja vai vihannes?
- Anonyymi
Syökää kanaa ja silakkaa, jos virus johtuu ilmasto muutoksesta bile sannan logiikan mukaan!!😭🤣😂
- Anonyymi
Kana sisältää kananlihaa ja silakka sisältää kalanlihaa eikä lihaa saisi syödä.
Anonyymi kirjoitti:
Kana sisältää kananlihaa ja silakka sisältää kalanlihaa eikä lihaa saisi syödä.
Sanoo kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kana sisältää kananlihaa ja silakka sisältää kalanlihaa eikä lihaa saisi syödä.
Miksi lihaa ei saa syödä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kana sisältää kananlihaa ja silakka sisältää kalanlihaa eikä lihaa saisi syödä.
Huomaa konditionaali!
Vaikkei olis koronaa niin marjat on aina hyviä.Vaikka aamuisin kaurapuuron sekaan ni on hyvää.
- Anonyymi
Kaurapuurosta ei saa hyvää vaikka millä yrittäisi sen makua peittää. Kaupastakaan ei meinaa enää löytää vaaleaa leipää jota ei olisi pilattu kauralla, eläinten rehulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaurapuurosta ei saa hyvää vaikka millä yrittäisi sen makua peittää. Kaupastakaan ei meinaa enää löytää vaaleaa leipää jota ei olisi pilattu kauralla, eläinten rehulla.
Tee maitoon, ei tule veden maku läpi ja on pehmeämmän makuinen.
LS
Kyllä kaurapuuro on erinomaisen hyvää...tekee hyvää vatsalle ,ellei ole allergiaa
- Anonyymi
C-vitamiini tappaa viruksia laajakirjoisesti.
- Anonyymi
Miksi tällainen laajakirjoinen valhe?
- Anonyymi
Hmmm. Elin koko kesän lähinnä marjoilla.
Voisi tuota jatkaa nyt vielä talvellakin. - Anonyymi
Riisipuuroon sopii rusinasoppa.
- Anonyymi
Petri Paavola olisi minun mielestäni nyt sitten selitysvelvollinen siinä, miksi mm. marjojen syönti eli oma, Jumalan luoma immuunipuolustus ja terveellinen elämä, ei estänytkään koronaan sairastumista.
Samalla hän voisi myöntää, että huolimatta tästä immuunijärjestelmästämme, enin osa ihmisistä sairastaa vähän väliä jotain pienenmpää tai suurempaa, myös kuolemanvakavia sairauksia. Kuten hän itse. - Anonyymi
Tulehduskipulääkkeillä on tunnetusti monia haittavaikutuksia, minkä takia lääkärit toppuuttelevat ihmisiä käyttämästä niitö joka särkyyn. Mutta niinpä vain niitä popsitaan kuin karkkia, vailla huolen häivää, varoituksista piittaamatta. Ei ole ketään uskovaakaan kiinnostanut selvittää niiden ainesosia ja laatia videoita ja kirjoituksia niistä. Ja monia vastaavia aineita löytyy, joista voisi älähtää. Kuten huumeet.
Koronapiikkivastustus on siis farssia.- Anonyymi
"Korona piikki farssi". Epäilen tuota samaa ja minua ympäröi kuiskuttelijapiiri, jok a Marjan tavoin haluaisi tuomita minut alimpaan helvettiin.
Siihen olen tottunut oikeastaan moniuskonnollisessa perheessä.
Mutta tuntuu kohtuuttomalta ettäAnneli Auer halutaan tuomita minunmukana siihen helvettiin. En tiedä onko anneli Auer ottanut piikkejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Korona piikki farssi". Epäilen tuota samaa ja minua ympäröi kuiskuttelijapiiri, jok a Marjan tavoin haluaisi tuomita minut alimpaan helvettiin.
Siihen olen tottunut oikeastaan moniuskonnollisessa perheessä.
Mutta tuntuu kohtuuttomalta ettäAnneli Auer halutaan tuomita minunmukana siihen helvettiin. En tiedä onko anneli Auer ottanut piikkejä.Mistä vielä kiikastaa? Siskoni ei halua puhua Anneli Auerista, mutta entä sitten.
Ei siitä pitaisi meteli nousta, vai?
- Anonyymi
Jos Petri jaksaa jo fb-sivuilleen kirjoitella, niin miksi ei ole tullut julkista kirjoitusta tai videota hänen nettisivuilleen? Fb:hän on vain rajatulle ryhmälle. Eihäb hän ole koskaan fb-sivujaan pitänyt pääasiallisena fooruminaan.
Marjat ovat terveellisiä ja koronan voi estää rokottamalla.
Nyt helluntailaiset kehottavat medioissaan estämään koronan laittamalla valkaisuainetta peräruiskeena.
Kloriitti kyllä tuhoaa oikeasti suolen.- Anonyymi
Oliko antaa linkki sellaiseen peräsuoli-mediajulkaisuun? Vai tuliko taas vain lohkaistua?
- Anonyymi
Mistä Pe. Ku. noin hulluja ideoita helluntailaisten näkemyksistä on saanut?
Ihanko omia harha-näkemyksiä?
- Anonyymi
Joka päivä on koronavirusta vastustettava, monin erilaisin keinoin.
Vähäisin ei ole se mikä suun kautta sisään menee. - Anonyymi
Raamatun opetusten suoralla tiellä tulee tietenkin syödä terveellisesti. Se kuuluu puhtaaseen hengellisyyteen.
Pyhä elämä alkaa:
https://Jeesus-on-Herra.com/elamme-maailmassa/ - Anonyymi
Missä viipyy julkinen parannuksentekosi, PP?
Opetat, että jos opettaa julkisesti väärin, on tehtävä julkisesti parannusta. Mutta et ole korjannut julkisesti sitä virheellistä opetusta, jonka mukaan oma immuunipuolustus riittäisi vastustamaan koronaan sairastumista. Sillä sairastuit, eli osoitit opetuksesi virheelliseksi.- Anonyymi
Petri on sanonut, että osa tulee suhtautumaan nurjasti häneen, koska hän sairastui. No tottakai tulee, jos hän ei myönnä oman opetuksensa pieleen menemistä tässä sairastumisasiassa.
- Anonyymi
Uusi aloitus ihan turha, täällä jäi pohdinta puolitiehen.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519