Tähän kasvosyöpään niin pääsee pois täältä jotain positiivista sentäs
Onneks kuolee hiljalleen
8
<50
Vastaukset
Kateeksi käy. Olen jo pari kertaa ollut niin lähellä kuolemaa, että olen luullut pääseväni kaikesta, mutta sitten olenkin pettynyt rankasti. Ikää on jo tullut liki 80 wee. Mutta jokainen päivä on on yksi vähemmän loppuelämästä. Olen jo vanha ja sairas, mutta loppusuoralla.
Onnea sinulle!- Anonyymi
No parempi noin päin.
- Anonyymi
Siis että jos ei olisi vielä valmis lähtemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis että jos ei olisi vielä valmis lähtemään.
Niinpä. Ei tarvi enää kuunnella/lukea ihmisten jatkuvaa vitt..uilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ei tarvi enää kuunnella/lukea ihmisten jatkuvaa vitt..uilua.
Ei kahta ilman kolmatta
Kato, että se et oo sinä
Huomenta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kahta ilman kolmatta
Kato, että se et oo sinä
HuomentaJätähän mut jo rauhaan. Erittäinkin tietoinen teijän pikku palsta harrastuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kahta ilman kolmatta
Kato, että se et oo sinä
HuomentaJa lisään viel....Lopetaha jo se mun stalkkaaminen ja mustamaalaaminen. Ei muuta. Jatkakaa.
- Anonyymi
Luoja teki ihmisen kasvojensa yhteyteen 🔥 https://youtu.be/U7ZUdutweeo
Ja Hänellä on aivan kaamea ikävä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827