Olen rasisti

Anonyymi

Kannatan valkoista ylivaltaa, olen rasisti ja arvostan Hitleriä. En häpeä sitä yhtään, enkä ymmärrä mitä pahaa siinä on?

25

1033

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä ei ole tutkimusryhmää vaeltamassa maailmaa ristiinrastiin ja dokumentoimassa sikäläistä rasismia. Mutta tiedämme että sitä on ja paljon. Sekä orjuutta. Ilman hitlereitäkin. Kriittiset asenteemme ei ole rasismia eikä tarvitse johtaa mihinkään joukkotuhoon.

      • Anonyymi

        Mutta on hyvä kun on pakkasta niin mamut ei tarkene olla ulkona aivan kun olis saatu suomi takaisin. Tänä aamuna yksi musta tuli vastaan mutta mummon olivat ryöstäneet


    • Anonyymi

      Ajattele mainoksissakin on mustilla ylivalta. Valtaavat joka paikan. Jos kahvilassa on musta myyjä niin sanon hyi helvetti ja lähden pois. On niin likaiset kädet ei uskalla syödä mitään

      • Mä taas en pysty syömään mitään jos rasisti samassa tilassa. Hyi hel..

        Ihmiset jotka matkustavat paljon ja ovat tekemisissä ulkomaalaisten kanssa tajuavat että loppu peleissä aika samanlaisia ollaan. Ja kulttuurit on rikkaus jne.

        Mut rassikan matkustaminen rajoittuu Eestin risteilyyn. 😔 Ja silläkään ei osata käyttäytyä. 😀

        Eikös se näin mene?!


      • Anonyymi

        Olispa kuin ennen mustilla omat kuppilat ja meillä omat. Pinkin värinen kieli lipsuu kun huuliaan lipovat kyllä herättää inhoa


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Mä taas en pysty syömään mitään jos rasisti samassa tilassa. Hyi hel..

        Ihmiset jotka matkustavat paljon ja ovat tekemisissä ulkomaalaisten kanssa tajuavat että loppu peleissä aika samanlaisia ollaan. Ja kulttuurit on rikkaus jne.

        Mut rassikan matkustaminen rajoittuu Eestin risteilyyn. 😔 Ja silläkään ei osata käyttäytyä. 😀

        Eikös se näin mene?!

        Toihan olis hyvä dietti kun ei ruoka maita jos on r pöydässä. Kokeilen!


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Mä taas en pysty syömään mitään jos rasisti samassa tilassa. Hyi hel..

        Ihmiset jotka matkustavat paljon ja ovat tekemisissä ulkomaalaisten kanssa tajuavat että loppu peleissä aika samanlaisia ollaan. Ja kulttuurit on rikkaus jne.

        Mut rassikan matkustaminen rajoittuu Eestin risteilyyn. 😔 Ja silläkään ei osata käyttäytyä. 😀

        Eikös se näin mene?!

        Olen matkustanut seitsemässä eri maassa, myös Euroopan ulkopuolella. Ja olen todennut, että ei todellakaan olla samanlaisia. Rasismille on vahvat perusteet.

        Rasismin vastustajille suosittelen matkaa vaikkapa Saudi-Arabian kaltaiseen maahan, jossa naisia hakataan ja vääräuskoisia tapetaan.

        Kyllä sellainen kulttuuri ilman muuta on rikkaus...


    • Anonyymi

      Petomaisuus nivoo yhteen eri kulttuureja!Vegaanit ymmärtävät tämän hyvin!

    • Anonyymi

      Entä sitten?
      Et kerro mitään uutta. Maailma on täynnä erilaisia ääriliikkeitä, joilla on oma kannattajakuntansa.

      Eli so what?

    • Anonyymi

      Suomeen ei olisi IKINÄ saanut päästää YHTÄKÄÄN matupakolaista !!!

      Suomalaisten elämä on tuhoutunut ihan SAIRAASTI.

    • Anonyymi

      Mamuista pitää pitää kahden metrin väli. Pinkin värinen kieli lipsuu kun huuliaan lipovat. Se jo herättää inhoa. Ja haisevat oudolle

      • Anonyymi

        Kyllä nämä Helsinginkadulla päivystävät mustat tytöt ovat varsin seksikästä no 🌚


    • Anonyymi

      Hitler oli mikä oli mutta ei mikään nynny.

      • Anonyymi

        Osasi se Aatu ainakin tehdä tulosta!


    • Anonyymi

      Olen. Rasisti kun mamut on niin ahneita. Monta tonnia saavat auton ostoon arabian astiastot ainostaan kelpaa oma myynyikanava on jossa myyvät ostamansa tavarat. Ja on kalliimmasta päästä. Mamut on itse saaneet aikaseksi rasismin taksikortit automaattisesti mutta mummolta evättiin. Pirskatti mun mummo oli vääränvärinen. Hunnutettu 6 lapsinen perhe sai uudet ja kalliit polkupyörät mutta eivathän voineet ajaa kun helmat jäi väliin pirulaiset möivät pyöräliikkeeseen olisivat palauttaneet kaupungille

    • Anonyymi

      miekin oon'

    • Anonyymi

      pidetään kahvi mustana ja suomi valkoisena

      • Anonyymi

        minä en mustaa kahvia juo


    • Anonyymi

      BASED

    • Anonyymi

      Jos suomeen tule liikaa ulkomaalaisia niin ei ole suomalaisia ollenkaan

    • Anonyymi

      mistä saat palkkaa?

      • Anonyymi

        työpaikasta josta sinulle maalittava vajakki ei hiiskuta sanaakaan , montako autoa olet polttanut ? teillä on tällainen rasisti röissä 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      common W

    • Anonyymi

      Paljon on puhuttu turvallisesta tilasta.
      Joillekin n-sanan käyttö aiheuttaa turvattomuutta.
      Parempi olisi, jos suomalaisen ei tarvitsisi kuunnella kotimaassaan verorahoilla eläviltä muukalaisilta vaatimuksia kuinka elää, että ei loukkaa heitä.
      Minulle turvallinen tila on sellainen, jossa on länsimaisen kulttuurin valkoihoisia kasvatteja.
      Venäläiset yms. eivät kuulu joukkoon, sillä ovathan he mongolien jälkeläisiä.

    • Anonyymi

      Kuinkas tuo burkha..
      Kun tuon asun kanssa käydään vessassa on laitettava ksylitolburkha suuhun!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1806
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1386
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1309
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1303
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1237
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1028
    Aihe