Jeesus, sä ainoa
heikkojen auttaja,
anteeksiantaja uupumaton!
Pyhyys ja puhtaus,
rakkaus, virvoitus,
totuus ja armahdus sinussa on.
JEESUS, SÄ AINOA!
19
331
Vastaukset
- Anonyymi
Herrani, armahda,
ohjaa ja taivuta,
minne ja milloinka tahtosi vie.
Neuvoilla Henkesi
valaise mieleni.
Tee, Jeesus, rakkaaksi ristisi tie.- Anonyymi
Kun uuvun, haavoitun,
huomassas, Herra, sun,
suuren ja siunatun, levätä saan.
Toiset jos hylkäävät,
kasvosi lempeät
puoleeni kääntyvät rohkaisemaan. - Anonyymi
Siinäpä puhutteleva runo.
- Anonyymi
Ainoa puhtaus,
syntisen uskallus,
tuskassa lohdutus: pyhyytesi.
Vaatteeksi anna se!
Ohjaa ja varjele
jokainen askele, Jeesukseni. - Anonyymi
Kun kansa yössä vaeltaa,
varjoissa kuoleman,
se valon suuren nähdä saa
taivaasta loistavan.- Anonyymi
Palvotaan sitä aurinkoa kunhan se taas suvaitsee näyttäytyä. Ei se onneksi niin ujo ole kuin nämä ihmisten keksimät jumalat.
- Anonyymi
Vieläkö joku väittää, että uskovat pitäisivät itseään jotenkin erinomaisina?
Ei, heidän ainoa toivonsa on Jeesus, johon he turvaavat.- Anonyymi
Voitttohon voittohon viepi VERI JEESUKSEN !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitttohon voittohon viepi VERI JEESUKSEN !!!
Sotaisaa porukkaa nuo "jeesuksenomat," taistelulauluilla itseään kiihoittavat.
- Anonyymi
Aika heikoissa kantimissa sitten on heillä toivottomilla tilanne,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotaisaa porukkaa nuo "jeesuksenomat," taistelulauluilla itseään kiihoittavat.
Ovatko esim. urheilukisoissa ihmiset sotaisia, kun ”taistelulauluilla itseään kiihottavat”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitttohon voittohon viepi VERI JEESUKSEN !!!
Eespäin eespäin tiellä taistojen,
rintarinnan astukaamme siskot veikot.
Soipi laulu meidän joukkojen,
teitä taistoon kutsuen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitttohon voittohon viepi VERI JEESUKSEN !!!
Mulla on jääkaapissa verilettujakin, mutta Lotossa ei tullut voittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko esim. urheilukisoissa ihmiset sotaisia, kun ”taistelulauluilla itseään kiihottavat”?
Näinhän se on ymmärrettävissä.
Nyt hiljaa hiljaa hiivitään
Näin Kardemumman yössä.
On kaikki kansa pötköllään,
Vain rosvot raataa työssä.
Kun pakko on niin siepataan,
Ei tarpeetonta milloinkaan.
Hei, rensselit selkähän, nassakat kourahan,
Kasper ja Jesper ja Joonatan.- Anonyymi
Miksi sinä olet liittynyt pilkkaajien kuoroon?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä olet liittynyt pilkkaajien kuoroon?
En tiedä. En kai ymmärrä ajatusta Raamatun siteerauksesta tai virsien kopioimisesta.
Olisi kai pitänyt jättää tekemättä.
- Anonyymi
Mahtava laulu Pyhässä Hengessä!
- Anonyymi
Pyhä Henki antaa voiman elää votollisesti tässä ajassa ja tässä äänitteessä tämä voima vaikuttaa voimallisesti. https://www.youtube.com/watch?v=vHPiYabxTF8
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532