Missä iässä saitte hammasproteesit ja minkä ikäinen olet nyt?
Itse sain kokoproteesit ylös ja alas 42-vuotiaana. Nyt olen 51 vuotias mies.
Missä iässä saitte hammasproteesit?
5
777
Vastaukset
- Anonyymi
Noinkin nuorella miehellä on ollut ilmainen tai melkein ilmainen hammashuolto koko elämän ajan.
Nyt kiinnostaa, mitä on tapahtunut. Huumeveikko, rapa-alkoholisti vai mikä tausta?
Itse olen 75 v. Pari vuotta sitten sain osaproteesit ylös ja alas. Hampaiden omahoito on ollut säännöllistä lapsuuden jälkeen ja hammaslääkäriin olen kantanut rahaa valtavasti koko aikuisiän. Siinä on ollut hammaslääkäritkin ihmeissään, mikä on, kun hampaat hajoo.
Oikeastaan tekee mieli sanoa, että pääset vähällä, kun sait tekarit jo 42 v.- Anonyymi
Paha hammaslääkärikammo jo ala-asteelta ollut. Hampaat reikiintyi ja ne alkoivat lohkeilla jne.
Suomessa oli hyvä hammashoito lapsuudessa ja nuoruudessani. On vielä nykyäänkin.
Että siinä syy miksi tekarit suussa.
Terveisin. Aloittaja - Anonyymi
Täällä tuntuu siltä että huonommas kunnos vaikka käyn hammaslääkärissä.Mulla yks kaveri joka jätti hoitamatta yli kymmenen vuotta sitten nyt kävi tarkastuksessa kuvat otettiin hampaat kunnos muutama pieni reijjän alku.Voipi olla että hampaat kestäis paremmin kun ei juoksis rahojaan viemäs lääkäriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha hammaslääkärikammo jo ala-asteelta ollut. Hampaat reikiintyi ja ne alkoivat lohkeilla jne.
Suomessa oli hyvä hammashoito lapsuudessa ja nuoruudessani. On vielä nykyäänkin.
Että siinä syy miksi tekarit suussa.
Terveisin. AloittajaOnko tietoa missä Tampereella tehdään hyvät hammasproteesit.
Tuntuu tosi turhauttavalta teettää proteesia jos se ei onnistu.
- Anonyymi
Olisi tosiaan mukava tietää missä iässä legot hajoo lopullisesti , itse nyt 56v ja 3 revittyä hammasta ja juuri tulin lekurista ja taas 1 huonoennusteinen hammas joka eilen lohkesi eikä muottia saanu lekuri paikalleen niin paikka päälle ja kuulemma joko kestää tai sitten ei . mulla lapsuudsta asti kova narskuttaminen yöllä , muuten säännöllisesti hoitanu ja kortisoneja joutunu syömään viimeiset 10 v muutaman kuurin vuodessa nenäonteloiden krooniseen tulehdukseen , taidan olla kumminkin suht onnekas , kait näillä vielä jokunen vuosi menee vaikka muutamasta joutuisiki vielä luopumaan kun ei esteettistä haittaa takahampaiden menetyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019