Niin Rakasta vihollisesi !!!
Luuk. 23:34
Mutta Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät". Ja he jakoivat keskenään hänen vaatteensa ja heittivät niistä arpaa.
Matt. 5:43
Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
Matt. 5:44
Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
Luuk. 6:27
Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,
Luuk. 6:35
Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.
Jos haluat Kristuksen kaltaiseksi ????
86
722
Vastaukset
Room. 8:29
Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
2. Kor. 3:18
Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.
Fil. 3:10
tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
NIIN !!! PAAVALI TULI ELÄESSÄÄN KRISTUKSEN KALTAINEN ,, NIINKUIN TUOSSA LUKEE !!!- Anonyymi
Mikä saa uskovaiset irrottamaan raamatunlauseita asiayhteydestään? Sinäkin syyllistyt siihen!
“Haluan tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemuksensa voiman ja hänen kärsimystensä osallisuuden ja tulla hänen kaltaisekseen samastumalla hänen kuolemaansa, KUNHAN VAIN PÄÄSEN YLÖSNOUSEMUKSEEN KUOLLEISTA.” (Fil 3:10-11, FinRK)
Eli ei eläessään, vaan nimen omaan KUOLEMAN JÄLKEEN kun hän pääsee ylösnousemuksesta osalliseksi.
Jälleen, asiayhteys:
“Vielä tänäänkin peite on heidän sydämensä päällä Moosesta luettaessa,mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran puoleen, peite otetaan pois. Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus. Me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niin kuin muuttaa Herra, joka on Henki.” (2Kor 3:15-18, FinRK)
On huomioitava, että 2. Korinttolaiskirjeen tekstissä kyse ei ole samasta asiasta kuin Filippiläiskirjeessä. 2.Kor. ei puhu Kristuksen kaltaiseksi tulemisesta. 2.Kor. teksti tarkoittaa, sitä, että he, jotka ovat mielenmuutoksessa saaneet kivisydämensä tilalle rakastavan sydämen muuttuvat Jumalan muuttamina, mutta ei Jeesuksen kaltaisiksi, vaan Jumalan kuvan kaltaisiksi.
Paavali ei puhu itseään vastaan eikä valehtele kun hän sanoo tulevansa Jeesuksen kaltaiseksi vasta kuoleman jälkeen. Hän tietää, että ennen kuolemaa se ei ole mahdollista. 2.Kor. asiayhteys kertoo, että siinä ei ole kyse mistään muusta kuin siitä, että mielenmuutoksen johdosta Jumala muuttaa ihmisen uudeksi. Siinä puhutaan siis uudestisyntymästä, ei Kristuksen kaltaisuudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa uskovaiset irrottamaan raamatunlauseita asiayhteydestään? Sinäkin syyllistyt siihen!
“Haluan tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemuksensa voiman ja hänen kärsimystensä osallisuuden ja tulla hänen kaltaisekseen samastumalla hänen kuolemaansa, KUNHAN VAIN PÄÄSEN YLÖSNOUSEMUKSEEN KUOLLEISTA.” (Fil 3:10-11, FinRK)
Eli ei eläessään, vaan nimen omaan KUOLEMAN JÄLKEEN kun hän pääsee ylösnousemuksesta osalliseksi.
Jälleen, asiayhteys:
“Vielä tänäänkin peite on heidän sydämensä päällä Moosesta luettaessa,mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran puoleen, peite otetaan pois. Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus. Me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niin kuin muuttaa Herra, joka on Henki.” (2Kor 3:15-18, FinRK)
On huomioitava, että 2. Korinttolaiskirjeen tekstissä kyse ei ole samasta asiasta kuin Filippiläiskirjeessä. 2.Kor. ei puhu Kristuksen kaltaiseksi tulemisesta. 2.Kor. teksti tarkoittaa, sitä, että he, jotka ovat mielenmuutoksessa saaneet kivisydämensä tilalle rakastavan sydämen muuttuvat Jumalan muuttamina, mutta ei Jeesuksen kaltaisiksi, vaan Jumalan kuvan kaltaisiksi.
Paavali ei puhu itseään vastaan eikä valehtele kun hän sanoo tulevansa Jeesuksen kaltaiseksi vasta kuoleman jälkeen. Hän tietää, että ennen kuolemaa se ei ole mahdollista. 2.Kor. asiayhteys kertoo, että siinä ei ole kyse mistään muusta kuin siitä, että mielenmuutoksen johdosta Jumala muuttaa ihmisen uudeksi. Siinä puhutaan siis uudestisyntymästä, ei Kristuksen kaltaisuudesta.Menipä ketjun aloittaja hiljaiseksi!
- Anonyymi
Suomessa asiat hyvin on töitä vaurautta kaikilla.
- Anonyymi
Muuten hyvin mutta eläkeläisiä sorretaan ,eläke leikkantuu joka vuosi niin että 10 vuoden päästä jos ollan hengissä ollaan sossu asiakaita. vaikka tehty 50v töitä ja maksettu eläkemaksut
- Anonyymi
Suomessa asiat hyvin on töitä vaurautta kaikilla.
Myös n....ihmisillä,kela maksaa kaiken. He juhlivat,että huulet lärpättää!
- Anonyymi
Tilaa ruokaa tai hakee kaupasta autolla.
- Anonyymi
En halua.
On vain kaksi vaihtoehtoja olemaan !
Olla perkelen kaltainen ja joutua helvettiin hänen kanssa.
Tai tulla Jumalan voimasta Jeesuksen kaltainen ja mennä Hänen ja Hänessä Taivaaseen !!
Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tai tulla Jumalan voimasta Jeesuksen kaltainen ja mennä Hänen ja Hänessä Taivaaseen !!
Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!Ei silti tarvitse olla Perkeleen kaltainen vaikkei olisikaan Kristuksen kaltainen. Yksikään uskovainen kun ei ole Kristuksen kaltainen ennen kuin ylösnousemuksessa. Se on fakta, jonka Paavali paljastaa.
Sitä paitsi, sinä et voi sille yhtään mitään, että jos satut ylösnousemaan pelastettujen joukossa, sinut pakkomuutetaan Jeesuksen kaltaiseksi. Ei ole valinnanvapautta siinäkään. Anonyymi kirjoitti:
Ei silti tarvitse olla Perkeleen kaltainen vaikkei olisikaan Kristuksen kaltainen. Yksikään uskovainen kun ei ole Kristuksen kaltainen ennen kuin ylösnousemuksessa. Se on fakta, jonka Paavali paljastaa.
Sitä paitsi, sinä et voi sille yhtään mitään, että jos satut ylösnousemaan pelastettujen joukossa, sinut pakkomuutetaan Jeesuksen kaltaiseksi. Ei ole valinnanvapautta siinäkään.Rakas Anonyymi . !!
Ei löydy kuin kaksi vaihtoehtoja . Jokos olet maan päällä Perkelen kaltainen tai Kristuksen kaltainen . Valitse vapaasti !!Savis kirjoitti:
Rakas Anonyymi . !!
Ei löydy kuin kaksi vaihtoehtoja . Jokos olet maan päällä Perkelen kaltainen tai Kristuksen kaltainen . Valitse vapaasti !!Siis !! Pistä Lamppu loistamaan !!!
35 Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa;
36 ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle.
37 Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta! Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä.
38 Ja jos hän tulee toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaat ovat ne palvelijat.
39 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä hetkellä varas tulee, hän ei sallisi taloonsa murtauduttavan.
40 Niin olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee."
41 Niin Pietari sanoi: "Herra, meistäkö sinä sanot tämän vertauksen vai myös kaikista muista?"
42 Ja Herra sanoi: "Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen huoneenhaltija, jonka hänen herransa asettaa pitämään huolta hänen palvelusväestään, antamaan heille ajallaan heidän ruokaosansa?- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas Anonyymi . !!
Ei löydy kuin kaksi vaihtoehtoja . Jokos olet maan päällä Perkelen kaltainen tai Kristuksen kaltainen . Valitse vapaasti !!Valitsen Perkelen. Vaihdan sen Jeesukseen juuri ennen kuolemaani. Millisekunteja ennen.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!Ollaksesi Jeesuksen kaltainen....
kuole jo heti. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!
Ihmisen keksimä seurakunta,kuten 1800 -luvun pirtu trokadeinen maallisten hullujen amerikassa syntyin monia sairaita ja ahdistavia lahkoja,kuten adeventismi,jehovat,mormoonit yms.se oli harhan aikaa ja kovaa,ei ymmärretty pelon sijasta mikä on oikeaa,pakko oli liittyä johonkin lahkoon.
Mikään näistä srk ei nouse mitään pyhitetettynä ja puhdistettuna,koska silloin teissä on likaa teoissanne.
Miten on vaikea on ymmärtää Rakkaus mikä lahkoissa ei ole! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaksesi Jeesuksen kaltainen....
kuole jo heti.Ollaksesi Jeesuksen kaltainen....
kuole jo heti.
Mulle sopisi. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!On vain kaksi vaihtoehtoja olemaan !
Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!
Paitsi jos olet Amerikkalaisen eksytysen saasta,mitä Amerikasta tulee muuta ,kuin saatanan ohjeita.
Kaikki lahkot Amersta on saatanaa ja pahaa oksettavaa pedofilia paskaa!
Kaikki Amerikkailaiset saastat pitäisi ajaa ulos meiltä,he tuovat pahaa vain tänne! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!
Höpö höpö Amrikkalaisen paskalahkon edustaja!
Jokainen ihminen on yksilö.
Jos sulla seurakunnassa on tappaja murhaaja,niin se sittenkä Amerikkalsisen hampurilaisen mukaan pääsee kaikki taivaaseen:))
Te olette PERKELEE KALTAISIA AMERIKAN LAHKOLAISET !
Teidän takia ihmiset sekoavat ja joutuvat hoitoon! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas Anonyymi . !!
Ei löydy kuin kaksi vaihtoehtoja . Jokos olet maan päällä Perkelen kaltainen tai Kristuksen kaltainen . Valitse vapaasti !!Rakas Anonyymi . !!
Ei löydy kuin kaksi vaihtoehtoja . Jokos olet maan päällä Perkelen kaltainen tai Kristuksen kaltainen . Valitse vapaasti !!
Kunhan et ole Amerikkalsien saastan mukainen,eli lahko roskaa joka vie ihmisen sekaisin! Savis kirjoitti:
Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!Eikä tosiaan olisi mitään muuta vaihtoehtoa? Oletko aivan varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!
Paitsi jos olet Amerikkalaisen eksytysen saasta,mitä Amerikasta tulee muuta ,kuin saatanan ohjeita.
Kaikki lahkot Amersta on saatanaa ja pahaa oksettavaa pedofilia paskaa!
Kaikki Amerikkailaiset saastat pitäisi ajaa ulos meiltä,he tuovat pahaa vain tänne!"On vain kaksi vaihtoehtoja olemaan !"
Niinpä sinä luulet!
Mutta hänelle, joka ei usko sinun väitteisiisi, on vaihtoehtoja paljon enemmän. On ylimielistä rajata toisten vaihtoehdot sinun omien uskomustesi perusteella vai kahteen. - Anonyymi
"Ei ole muita vaihtoehtoja olemassa !!"
Niin, sinulle ei ole muita vaihtoehtoja, koska olet päättänyt valita uskoa niin. Muille vaihtoehtoja on lukuisia.
- Anonyymi
Jumala rakasti maailmaa lähettäen Poikansa ettei kukaan hukkuisi. Dan. 12: 2
Lihanhimoista uutiset kertovat joka hetki lopunajan.- Anonyymi
Setten jumala osoitti rakkauttaan tappattamalla oman kersansa.
Aikas perverssiä touhua minusta. En halua tuollaisen höyrypään joukkoihin.
Nytkin liuta pakolaisia hukkui Englannin kanaaliin. Eipä ollut Jesse tai jumpe auttamassa ei. Suurta on vain niiden puheet, tekoja ei näy missään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setten jumala osoitti rakkauttaan tappattamalla oman kersansa.
Aikas perverssiä touhua minusta. En halua tuollaisen höyrypään joukkoihin.
Nytkin liuta pakolaisia hukkui Englannin kanaaliin. Eipä ollut Jesse tai jumpe auttamassa ei. Suurta on vain niiden puheet, tekoja ei näy missään.Nytkin liuta pakolaisia hukkui Englannin kanaaliin. Eipä ollut Jesse tai jumpe auttamassa ei. Suurta on vain niiden puheet, tekoja ei näy missään.
Ehkä siinä n-sana taas!
Valitettavaa on mutta Islam vyöryy välillä ja sitten uidaan.
Ei Jesse ole Islamin avustaja vaan Kristin ihmisiä varten.
Islamin jeppe on mohammed,miksi se ei miekallaan auttanut tai soutanut sillä?
On se niin,kun mohammed rofeetta ei auta omiaan,että pääsisisivät hyville rahoille ja lepäämään laisskat n-sana ..Ovat niin n-sana ahkeria soutamaan rahan perään mutta ei rakentaamaan omaa n-sana
valtioita!
- Anonyymi
Rahaa riittää....
- Anonyymi
Raha ei lopu tulee lisää joka päivä
- Anonyymi
Minä en ainakaan haluaisi kristuksen kaltaiseksi, koska silloinhan minä olisin aivan vapaata riistaa kaikenlaisille hämäräperäisille ristiinnaulaajille!
- Anonyymi
Aloitus jätti kertomatta Jeesuksen mustan puolen, sen puolen jossa hän ei hyväksy toisuskovia ja uskonnottomia. Rakkaus latistuu julmuudeksi.
Jeesus laittaa uskottomat ikuisen kidutukseen.
Kuka haluaa enemmistön jokaisesta maailman ikäluokasta kärsivän hirmuisissa tuskissa ikuisesti.
Jeesus ei tunne ihmisoikeuksia eikä noudattaisi niitä jos tuntisi. Jos viivyttelet , voi aikasi mennä ohitse, jonka jälkeen on myöhäistä.
Et sinä tiedä etukäteen milloin aikasi loppuu.
Joh.6:
43. Jeesus vastasi heille: "Älkää nurisko keskenänne.
44. Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.
......
61. Mutta koska Jeesus tiesi, että hänen opetuslapsensa nurisivat siitä, hän sanoi heille: "Loukkaako tämä teitä?
62. Entä jos näkisitte Ihmisen Pojan nousevan sinne, missä hän oli ennen!
63. Henki tekee eläväksi, ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen puhunut teille, ovat henki ja elämä.
64. Teidän joukossanne on kuitenkin muutamia, jotka eivät usko." Jeesus näet tiesi alusta asti, ketkä eivät uskoneet ja kuka kavaltaisi hänet.
65. Hän jatkoi: "Sen tähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei minun Isäni sitä hänelle suo."
Etkä sinä itse tai kukaan muukaan ihminen voi sinua pelastaa.
Matt.19:
25. Kun opetuslapset kuulivat sen, he olivat kovin hämmästyneitä ja kysyivät: "Kuka sitten voi pelastua?"
26. Jeesus katsahti heihin ja sanoi: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista."- Anonyymi
Tuhlaajapoika vertauksessa näemme Jumalan armon. Jeesus itse kertoi tämän. Joten Jumala on hyvin suopea luomiaan lapsia kohtaan. Jeesus tuomitsee meidät kaikki, mutta Jeesuksen vastaan ottaneilla ei ole mitään kadotustuomiota. Jeesus on ehdottoman oikeudenmukainen tuomari. Hän näkee ihmisen koko historian, olosuhteet, traumat, mahdollisuudet, janon Isän syliin, rauenneet yritykset, Jeesus arvioi hänen soveltuvuutensa autuaiden joukkoon ja potentiaalinsa kasvaa pyhiensä kanssa. Isämeidän rukouksessa, Jeesus opettaa ", anna minulle minun syntini anteeksi, niinkuin minäkin annan anteeksi niille, jotka ovat minua vastaan rikkoneet." Jeesus opettaa näin, niin eikö Hän itse noudattaisi opetuksiaan. Jeesus tuomitsee kaikkivaltiaana meidät, joten Hänellä on oikeus tehdä sitä, mikä on ihmiselle mahdotonta, mutta Jumalalle mahdollista.
Anonyymi kirjoitti:
Tuhlaajapoika vertauksessa näemme Jumalan armon. Jeesus itse kertoi tämän. Joten Jumala on hyvin suopea luomiaan lapsia kohtaan. Jeesus tuomitsee meidät kaikki, mutta Jeesuksen vastaan ottaneilla ei ole mitään kadotustuomiota. Jeesus on ehdottoman oikeudenmukainen tuomari. Hän näkee ihmisen koko historian, olosuhteet, traumat, mahdollisuudet, janon Isän syliin, rauenneet yritykset, Jeesus arvioi hänen soveltuvuutensa autuaiden joukkoon ja potentiaalinsa kasvaa pyhiensä kanssa. Isämeidän rukouksessa, Jeesus opettaa ", anna minulle minun syntini anteeksi, niinkuin minäkin annan anteeksi niille, jotka ovat minua vastaan rikkoneet." Jeesus opettaa näin, niin eikö Hän itse noudattaisi opetuksiaan. Jeesus tuomitsee kaikkivaltiaana meidät, joten Hänellä on oikeus tehdä sitä, mikä on ihmiselle mahdotonta, mutta Jumalalle mahdollista.
Tuhlaja pojan kertomuksessa Rakas anonyymi voimme huomata että tuhlajapoika ei langennut enää kun oli päässyt takaisin Isän luokse !
Niin sentakia kysyn miksi ihmeessä opettaa uskovat että se on niin helppoa rikkoa sääntöjä ja Jumala vastaan ja tehdä syntiä. Siis langeta koska Tuhlajapoika ei sitä enää tehnyt ja kumminkin he opettavat että me uskovat ollaan kaikki Tuhlajapoikia.
No varmasti ollaan Tuhlajapoikia mutta ei me sitten enää langetaan syntiin ja harrastetaan syntiä suuressa vale ja halpa armossa enää kun ollaan päässyt Ristinkuoleman kautta takaisin täällä maan päällä Isän Luokse.
Pietari kirjoittaa:
"Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä JOS SEN TEETTE, ETTE KOSKAAN LANKEA;
sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan."
"Teitä ei ole kohdannut muu kuin inhimillinen kiusaus; ja Jumala on uskollinen, hän ei salli teitä kiusattavan yli voimienne, VAAN SALLIESSAAN KIUSAUKSEN HÄN VALMISTAA MYÖS PÄÄSYN SIITÄ, NIIN ETTÄ VOITTE SEN KESTÄÄ."- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tuhlaja pojan kertomuksessa Rakas anonyymi voimme huomata että tuhlajapoika ei langennut enää kun oli päässyt takaisin Isän luokse !
Niin sentakia kysyn miksi ihmeessä opettaa uskovat että se on niin helppoa rikkoa sääntöjä ja Jumala vastaan ja tehdä syntiä. Siis langeta koska Tuhlajapoika ei sitä enää tehnyt ja kumminkin he opettavat että me uskovat ollaan kaikki Tuhlajapoikia.
No varmasti ollaan Tuhlajapoikia mutta ei me sitten enää langetaan syntiin ja harrastetaan syntiä suuressa vale ja halpa armossa enää kun ollaan päässyt Ristinkuoleman kautta takaisin täällä maan päällä Isän Luokse.
Pietari kirjoittaa:
"Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä JOS SEN TEETTE, ETTE KOSKAAN LANKEA;
sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan."
"Teitä ei ole kohdannut muu kuin inhimillinen kiusaus; ja Jumala on uskollinen, hän ei salli teitä kiusattavan yli voimienne, VAAN SALLIESSAAN KIUSAUKSEN HÄN VALMISTAA MYÖS PÄÄSYN SIITÄ, NIIN ETTÄ VOITTE SEN KESTÄÄ."Höpö höpö Savis !
Missään ei sanota niin, ettei tuhlaajapoika enää langennut !!!
Se on sinun oma lisäyksesi tai muiden menestysteologiaan eksyneiden oma lisäys !!!
Taas kerran on Savis tätä menestysteologian synnittömyys / täydelliseksi tulemis oppia ja sen opetuksia tyrkyttämässä !
Siinä ihinen OIKEASTI yrittää siis tulla Jumalaksi !
Se on sen sanoman ydin, eli antikristuksen sanoma !
Jeesus oli synnitön ja Jeesus siis oli lihaksi tullut Jumala !!!
Savis siis kuvittelee oikeasti tulevansa / voivansa tulla Jumalaksi !!!
Tämä on siis Saviksen opin YDIN SANOMA:
" Ihmisestä tulee Jumala eli synnitön ! "
Toisaalta Savis itse tuomitsee menestysteologian harhaoppina, mutta itse siis uskoo sen oppeihin !!!
Voi hyvää päivää sentään Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen ei ei koskaan tehnyt mitään syntiä, eikä Hänen tarvinnut pyyttää syntejä anteeksi.
Lue Matt. 6. luku kokonaan omasta Raamatustasi , niin huomaan, selvemmin, miksi Jeesus antoi rukoilemisesta ohjeet opetuslapsilleen .
Matt.5:
"Varokaa harjoittamasta hurskauttanne ihmisten edessä sitä varten, että he katselisivat teitä, muuten ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
2. Kun siis annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kaduilla, jotta ihmiset ylistäisivät heitä. Totisesti minä sanon teille: he ovat jo palkkansa saaneet.
3. Kun sinä annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea kätesi tekee,
4. jotta almusi pysyisi salassa. Isäsi, joka salassa näkee, palkitsee sinut.
5. Kun rukoilette, älkää olko niin kuin tekopyhät. He asettuvat mielellään rukoilemaan synagogiin ja katujen kulmiin, jotta ihmiset näkisivät heidät. Totisesti minä sanon teille: he ovat jo palkkansa saaneet.
6. Mutta kun sinä rukoilet, mene kammioosi, sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka salassa näkee, palkitsee sinut.
7. Kun rukoilette, älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka luulevat tulevansa kuulluiksi monisanaisuutensa tähden.
8. Älkää siis olko heidän kaltaisiaan. Teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennen kuin häneltä anottekaan.
9. Rukoilkaa te siis näin:
Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
10. Tulkoon sinun valtakuntasi. Tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niin kuin taivaassa.
11. Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
12. Ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme.
13. Äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.
Jatka tästä eteenpäi lukemista Raamatusta.- Anonyymi
Välva kirjoitti:
Jeesuksen ei ei koskaan tehnyt mitään syntiä, eikä Hänen tarvinnut pyyttää syntejä anteeksi.
Lue Matt. 6. luku kokonaan omasta Raamatustasi , niin huomaan, selvemmin, miksi Jeesus antoi rukoilemisesta ohjeet opetuslapsilleen .
Matt.5:
"Varokaa harjoittamasta hurskauttanne ihmisten edessä sitä varten, että he katselisivat teitä, muuten ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
2. Kun siis annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kaduilla, jotta ihmiset ylistäisivät heitä. Totisesti minä sanon teille: he ovat jo palkkansa saaneet.
3. Kun sinä annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea kätesi tekee,
4. jotta almusi pysyisi salassa. Isäsi, joka salassa näkee, palkitsee sinut.
5. Kun rukoilette, älkää olko niin kuin tekopyhät. He asettuvat mielellään rukoilemaan synagogiin ja katujen kulmiin, jotta ihmiset näkisivät heidät. Totisesti minä sanon teille: he ovat jo palkkansa saaneet.
6. Mutta kun sinä rukoilet, mene kammioosi, sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka salassa näkee, palkitsee sinut.
7. Kun rukoilette, älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka luulevat tulevansa kuulluiksi monisanaisuutensa tähden.
8. Älkää siis olko heidän kaltaisiaan. Teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennen kuin häneltä anottekaan.
9. Rukoilkaa te siis näin:
Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
10. Tulkoon sinun valtakuntasi. Tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niin kuin taivaassa.
11. Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
12. Ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme.
13. Äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.
Jatka tästä eteenpäi lukemista Raamatusta.Rakas Savis ja Välva. Olen kanssanne täysin samaa mieltä. Mutta Jeesuksen vastaan otto sisältää myös ehdottoman kuuliaisuuden Jeesuksen opetuksille. Tälläinen uskova varoo tekemästä väärin. Mutta meistä kukaan ei siihen pysty, siksi ne eivät ole kadotukseen vieviä, koska kuuliaisina osaamme katua tekojamme, jolloin Jeesus antaa, lupauksensa mukaan anteeksi. Tietenkin Jeesuksen torjujat joutuvat kadotukseen, kuten Jeesus itse opetuksissaan sanoo. Maallisena ihmisenä, en välttämättä osaa täysin ilmaista itseäni täydellisesti, joten pyydän anteeksi, kun kuitenkin meille näyttää Jeesuksen sanoma olevan selvä.
- Anonyymi
Niin Savis!
Jälleen, asiayhteys:
Paavali ei puhu itseään vastaan eikä valehtele kun hän sanoo tulevansa Jeesuksen kaltaiseksi vasta kuoleman jälkeen. Hän tietää, että ennen kuolemaa se ei ole mahdollista. 2.Kor. asiayhteys kertoo, että siinä ei ole kyse mistään muusta kuin siitä, että mielenmuutoksen johdosta Jumala muuttaa ihmisen uudeksi. Siinä puhutaan siis uudestisyntymästä, ei Kristuksen kaltaisuudesta.Rakas anonyymi !
Tarkoitatko että Pyhä Raamattu on asiayhteys joka tulis kirjoittaa kokonaisena tänne. Siihen menee moni sivuja. No jos halua jaaritella ja puolustaa synti asianyhteydessän kanssa ja kautta,, niin kyllä Pirukin myös osaa tuon temppun.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas anonyymi !
Tarkoitatko että Pyhä Raamattu on asiayhteys joka tulis kirjoittaa kokonaisena tänne. Siihen menee moni sivuja. No jos halua jaaritella ja puolustaa synti asianyhteydessän kanssa ja kautta,, niin kyllä Pirukin myös osaa tuon temppun.Osoitin, että väitteesi on tuulesta temmattu. Kenenkään ei tarvitse yrittää olla Kristuksen kaltainen. Jumala muuttaa meidät kaltaisekseen omalla aikataulullaan. Omaa yrittämistä ei tarvita.
Väitteesi on paitsi Raamatun vastainen, se voi johtaa myös jonkun helvettiin, jos tuo joku sattuu luottamaan omiin tekoihinsa sinun kannustamanasi. Ja sitten, mikä pahinta, yrität saada toiset luottamaan itseensä vaikka meidän pitäisi antautua Jumalan muutettavaksi. Tekosi saa todennäköisesti aikaan myös ahdistusta, sillä kukaan ei pysty olemaan Jeesuksen kaltainen. Se tietää kovaa yrittämistä varsinkin pikkutarkoille perfektionisteille. Ja jatkuvaa masennusta niille, jotka eivät siihen pysty.
Et taida ymmärtäkään kuinka vahingollista toimintasi on.
Fil. 3:10
tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
MITEN TULLA HÄNEN KALTAINEN TÄSSÄ AJASSA NIINKUIN TÄSSÄ PYHÄ SANA KERTOO ETTÄ NE OVAT JOTKA LÖYTÄVÄT HÄNEN RAKKAUDEN >>>
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.- Anonyymi
"MITEN TULLA HÄNEN KALTAINEN TÄSSÄ AJASSA..."
Ei mitenkään, sillä niin kuin Paavali kertoo, se tapahtuu vasta Jeesuksen saapuessa ylösnousemuksessa:
“Haluan tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemuksensa voiman ja hänen kärsimystensä osallisuuden ja tulla hänen kaltaisekseen samastumalla hänen kuolemaansa, kunhan vain pääsen ylösnousemukseen kuolleista.” (Fil 3:10-11, FinRK)
- Anonyymi
Taas kerran on Savis tätä menestysteologian synnittömyys / täydelliseksi tulemis oppia ja sen opetuksia tyrkyttämässä !
Siinä ihinen OIKEASTI yrittää siis tulla Jumalaksi !
Se on sen sanoman ydin, eli antikristuksen sanoma !
Jeesus oli synnitön ja Jeesus siis oli lihaksi tullut Jumala !!!
Savis siis kuvittelee oikeasti tulevansa / voivansa tulla Jumalaksi !!!
Tämä on siis Saviksen opin YDIN SANOMA:
" Ihmisestä tulee Jumala eli synnitön ! "
Toisaalta Savis itse tuomitsee menestysteologian harhaoppina, mutta itse siis uskoo sen oppeihin !!!
Voi hyvää päivää sentään !Rakas !!!
Ei ihminen voi tulla mitään itsestä . Julistat omavanhurskaus ja oma pyhyyden tie ja omauskoa..
Se on Jumalan tekoja että ihmiset tulee Jumalan kaltaisia ja saa Jumalan tuoksu ja vaeltaa kuin Hän vaelsi !!
Sanot ehkä että olet Kristuksessa mutta et vaella kun Hän vaelsi. Kuule olet valehtelija ja perit sen muka myös palkkan.
1. Joh. 2:6
Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas !!!
Ei ihminen voi tulla mitään itsestä . Julistat omavanhurskaus ja oma pyhyyden tie ja omauskoa..
Se on Jumalan tekoja että ihmiset tulee Jumalan kaltaisia ja saa Jumalan tuoksu ja vaeltaa kuin Hän vaelsi !!
Sanot ehkä että olet Kristuksessa mutta et vaella kun Hän vaelsi. Kuule olet valehtelija ja perit sen muka myös palkkan.
1. Joh. 2:6
Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.Höpö höpö !
Et tajua yhtään mitään Savis !
- Anonyymi
Ei huvita tulla Jeesuksen kaltaiseksi.
Itsetuhoisuus, pössyttely ja homoseksuaalisuus ei vain ole mun juttu.- Anonyymi
Uskonto n suuri satujirja kukaan ei ole tullut kertomaan kuoleman jälkeen mitä siellä on,
kaikki on pelkkää satua.
- Anonyymi
Helluntalaisuus roska 1800 luvultako sen opettaa?
Syökää lahkolaiset xxxxx!
Te,ette sen ihmisen opastajan takia tiedä mitään muuta kuin alistamista ja harhaa amerikasta! - Anonyymi
Aloitus alentaa Kristuksen jumaluuden ihmisen tasoiseksi ja opettaa, että ihmisestä samoin voi näin tulla "Kristuksen kaltainen".
Kunhan hän vain "antaa anteeksi vihollisilleen", muuta ei tarvita kuin tämä yksi, luetteloitu, oma hyve. Samoin kuin hellarit luetteloivat "eri arvosia" syntejä, he luetteloivat myös eri arvoisia "hyviä tekoja", joista näköjään vihollisen rakastaminen (ja omiensa pettäminen) on nyt (tällä viikolla) se korkein hyve joka kohottaa ihmisen jumalaksi!
Ei sanaakaan Jeesuksen sovitustyöstä ja lahjavanhurskautuksesta, joka kuitenkin (toisin kuin vapaamuurarien gnostilaiset opit) on raamatullista.
Jos aloittaja tunnustaisi Jeesuksen jumaluuden ja ainoan Herruuden, hän ei voisi noin opettaa.
Vapaamuurarien oppeja tämäkin, niissä looshien korona-tilaisuuksissa opittuja.
Mutta muistakaa käyttää maskeja, ettei käy kuin herrallenne, "suurmestari" Paavolalle!Rakas anonyymi !!
On ikävä että olet joutunut vapamuurarien paulaan . Saatana iloitsee sinusta kun tarjoat heidän rivit muillekin ja opetata >> (toisin kuin vapaamuurarien gnostilaiset opit) on raamatullista. .
Jumala voi muuttaa meidät Jumalan kaltaisia jos uskoisit Hänen tekoja !!!Savis kirjoitti:
Rakas anonyymi !!
On ikävä että olet joutunut vapamuurarien paulaan . Saatana iloitsee sinusta kun tarjoat heidän rivit muillekin ja opetata >> (toisin kuin vapaamuurarien gnostilaiset opit) on raamatullista. .
Jumala voi muuttaa meidät Jumalan kaltaisia jos uskoisit Hänen tekoja !!!Et näköjään lue ollenkaan Pyhä Raamattu >>
Tässä erehdyt pistä sen Taivaaseen mitä tulis tapahtua sinulle maan päällä ja sun tulis maan päällä saada valkoiset vaatteet sisäisesti...
>>>> "MITEN TULLA HÄNEN KALTAINEN TÄSSÄ AJASSA..."
Ei mitenkään, sillä niin kuin Paavali kertoo, se tapahtuu vasta Jeesuksen saapuessa ylösnousemuksessa:
“Haluan tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemuksensa voiman ja hänen kärsimystensä osallisuuden ja tulla hänen kaltaisekseen samastumalla hänen kuolemaansa, kunhan vain pääsen ylösnousemukseen kuolleista.” (Fil 3:10-11, FinRK) <<<<Savis kirjoitti:
Et näköjään lue ollenkaan Pyhä Raamattu >>
Tässä erehdyt pistä sen Taivaaseen mitä tulis tapahtua sinulle maan päällä ja sun tulis maan päällä saada valkoiset vaatteet sisäisesti...
>>>> "MITEN TULLA HÄNEN KALTAINEN TÄSSÄ AJASSA..."
“Haluan tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemuksensa voiman ja hänen kärsimystensä osallisuuden ja tulla hänen kaltaisekseen samastumalla hänen kuolemaansa, kunhan vain pääsen ylösnousemukseen kuolleista.” (Fil 3:10-11, FinRK) <<<<Katsos tuossa kuolemasta puhutaan Uudestisyntymisestä >>>>
Mutta tämä et tiedä että sun tulis Hengellisesti samastua Hänen kuolemaan Voi voi >>>
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
Eihän uuskarismaattiset helposti julistaa Ristinkuoleman jos ollenkaan,, koska heidän Herransa inhoa Rsitin tapahtumat !!
Sensijaan ennenvanha opettajat Rakasti Risinkuoleman ja sen sieltä tuleva Voima heihiin niinkuin minäkin Rakastaan Ristinkuoleman ja sen Herra !!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas anonyymi !!
Jumala voi muuttaa meidät Jumalan kaltaisia jos uskoisit Hänen tekoja !!!Minkähän paulaan sinä olet joutunut? Tuollaista omin teoin Kristuksen kaltaiseksi pyrkimistä opettavat lisäksesi vain mormonit ja adventistien valeprofeetta Ellen G. White sekä häntä palvovat.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Katsos tuossa kuolemasta puhutaan Uudestisyntymisestä >>>>
Mutta tämä et tiedä että sun tulis Hengellisesti samastua Hänen kuolemaan Voi voi >>>
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
Eihän uuskarismaattiset helposti julistaa Ristinkuoleman jos ollenkaan,, koska heidän Herransa inhoa Rsitin tapahtumat !!
Sensijaan ennenvanha opettajat Rakasti Risinkuoleman ja sen sieltä tuleva Voima heihiin niinkuin minäkin Rakastaan Ristinkuoleman ja sen Herra !!Raamattu ei puhu hengellisesti samaistumisesta. Sinun olisi parempi lukea jotakin muuta käännöstä, koska et tunnu ymmärtävän, mitä tuo teksti oikein sanoo. Sitä paitsi, yleensä samastuminen eli samaistuminen kohdistuu elävään olentoon. Tuossa raamatunpaikassa se kohdistuu kuolemaan. Ihmisen on lähes mahdotonta samaistua kuolemaan kuolematta itse, joten epäilen vahvasti ettet sinäkään siihen kykenisi.
Vuoden 1992-käännös sanoo sen näin:
"Minä tahdon tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemisensa voiman ja tulla hänen kaltaisekseen osallistumalla hänen kärsimyksiinsä ja kuolemaansa."
Toisin sanoen, ymmärtämällä hänen kärsimyksensä ja ymmärtämällä hänen kuolemaansa me voimme Paavalin mukaan tuntea Kristuksen JA hänen ylösnousemisensa voiman JA tulla hänen kaltaisekseen.
Pointti ei loppujen lopuksi olekaan Kristuksen kaltaiseksi tulemisesta vaan Kristuksen tuntemisesta, hänen ylösnousemisensa voiman tuntemisesta sekä hänen kaltaisekseen yrittämisestä sitä kautta, että ymmärtää hänen kuolemansa ja sen merkityksen.
Kyseessä on Paavalin mielipide, ei oppi. Tätä ajatusta ei löydy mistään muualta Raamatusta eikä mikään muu Raamatun teksti tue sitä. Siksi se ei ole kovin tärkeä asia eikä oppi lainkaan, vaan mielipide. Sen sijaan Raamatusta löytyy useita kohtia, joiden perusteella Jumala muuttaa meitä haluamallaan tavalla, kun otamme hänet vastaan. Anonyymi kirjoitti:
Minkähän paulaan sinä olet joutunut? Tuollaista omin teoin Kristuksen kaltaiseksi pyrkimistä opettavat lisäksesi vain mormonit ja adventistien valeprofeetta Ellen G. White sekä häntä palvovat.
Rakas Anonyymi !!
Paula sulla on sydämessä kun et näe että puhun Jumalan Teoista joka muuttaa meitä.
En ole koskaan puhunut omista teoista mutta olet likinäköinen valheissa ja rakennat oma oppi minusta vaikka sun tulis tutkia Ristinkuoleman tarkoitus sinun elämässä joka muuttaa sinua Kristuksen kaltainen.Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei puhu hengellisesti samaistumisesta. Sinun olisi parempi lukea jotakin muuta käännöstä, koska et tunnu ymmärtävän, mitä tuo teksti oikein sanoo. Sitä paitsi, yleensä samastuminen eli samaistuminen kohdistuu elävään olentoon. Tuossa raamatunpaikassa se kohdistuu kuolemaan. Ihmisen on lähes mahdotonta samaistua kuolemaan kuolematta itse, joten epäilen vahvasti ettet sinäkään siihen kykenisi.
Vuoden 1992-käännös sanoo sen näin:
"Minä tahdon tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemisensa voiman ja tulla hänen kaltaisekseen osallistumalla hänen kärsimyksiinsä ja kuolemaansa."
Toisin sanoen, ymmärtämällä hänen kärsimyksensä ja ymmärtämällä hänen kuolemaansa me voimme Paavalin mukaan tuntea Kristuksen JA hänen ylösnousemisensa voiman JA tulla hänen kaltaisekseen.
Pointti ei loppujen lopuksi olekaan Kristuksen kaltaiseksi tulemisesta vaan Kristuksen tuntemisesta, hänen ylösnousemisensa voiman tuntemisesta sekä hänen kaltaisekseen yrittämisestä sitä kautta, että ymmärtää hänen kuolemansa ja sen merkityksen.
Kyseessä on Paavalin mielipide, ei oppi. Tätä ajatusta ei löydy mistään muualta Raamatusta eikä mikään muu Raamatun teksti tue sitä. Siksi se ei ole kovin tärkeä asia eikä oppi lainkaan, vaan mielipide. Sen sijaan Raamatusta löytyy useita kohtia, joiden perusteella Jumala muuttaa meitä haluamallaan tavalla, kun otamme hänet vastaan.Rakas vanha tuttu anonyymi .
Osaat kyllä Pyhä Raamattu ja monesti myös ulkoa mutta mitä se auttaa kun Pyhä Henki ei pääsee näyttämään mitä sisältö voisi saada aikaiseksi sinussa jos löytäisit Jumalan Voima josta Paavali puhui kun sanoi että Kuolema on Hänelle Voitto,
Ei oma kuolema ole Voitto meille vaan Jeesuksen Kristuksen Kuolema Ristillä on meille voitto Jonka hän lahjoitti meille perinnöksi kun Hän kuoli ja teki sen että me Pyhän Hengen kautta pääsemme kokemaan sen ja saamaan Voitton Kasten haudan kautta,, jonka kautta se käy Tie käy Elämään se Kristuksen Tie joka johdattaa meitä Ristin kuoleman kautta Elämään Kristuksessa Jeesuksessa !!
Jos me vain kokemme lihallinen kuolema ,, kun erkamme pois maan päältä niin olemme surkempia kuin surkein . Kun Jumala on lahjottanut kaikki mahdollisuus meille Pojan kuolemassa ja Hänen kuoleman kautta. Ja meidän tulis kuolla pois itsestä jo maan päällä Kristuksen kanssa ja Kristuksessa..
Älä puhu nyt enää puhu mulle lihasta ja lihassa,, joka ei ole Jumalalle otollinen ja vie vaan helvettiin. Te parannus.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas Anonyymi !!
Paula sulla on sydämessä kun et näe että puhun Jumalan Teoista joka muuttaa meitä.
En ole koskaan puhunut omista teoista mutta olet likinäköinen valheissa ja rakennat oma oppi minusta vaikka sun tulis tutkia Ristinkuoleman tarkoitus sinun elämässä joka muuttaa sinua Kristuksen kaltainen.Se, että yrität samaistua, on oma tekosi.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas vanha tuttu anonyymi .
Osaat kyllä Pyhä Raamattu ja monesti myös ulkoa mutta mitä se auttaa kun Pyhä Henki ei pääsee näyttämään mitä sisältö voisi saada aikaiseksi sinussa jos löytäisit Jumalan Voima josta Paavali puhui kun sanoi että Kuolema on Hänelle Voitto,
Ei oma kuolema ole Voitto meille vaan Jeesuksen Kristuksen Kuolema Ristillä on meille voitto Jonka hän lahjoitti meille perinnöksi kun Hän kuoli ja teki sen että me Pyhän Hengen kautta pääsemme kokemaan sen ja saamaan Voitton Kasten haudan kautta,, jonka kautta se käy Tie käy Elämään se Kristuksen Tie joka johdattaa meitä Ristin kuoleman kautta Elämään Kristuksessa Jeesuksessa !!
Jos me vain kokemme lihallinen kuolema ,, kun erkamme pois maan päältä niin olemme surkempia kuin surkein . Kun Jumala on lahjottanut kaikki mahdollisuus meille Pojan kuolemassa ja Hänen kuoleman kautta. Ja meidän tulis kuolla pois itsestä jo maan päällä Kristuksen kanssa ja Kristuksessa..
Älä puhu nyt enää puhu mulle lihasta ja lihassa,, joka ei ole Jumalalle otollinen ja vie vaan helvettiin. Te parannus.Et vastannut sanallakaan kommenttiini. Ilmeisesti et tajunnut mitä siinä sanottiin. Loppu teksti sinulta olikin liirumlaarumia. Sinähän et tunne minua vaikka teeskenteletkin tuntevasi kun sanot: vanha tuttu. Emmekä todellakaan ole niin tuttuja, että saisit kutsua minua rakkaaksi.
"Älä puhu nyt enää puhu mulle lihasta ja lihassa,, joka ei ole Jumalalle otollinen ja vie vaan helvettiin. Te parannus."
Et näköjään todellakaan ole mikään sanomaan minulle noin. Et sinä yhden kommentoinnin perusteella pysty päättelemään kuka täällä on matkalla helvettin ja kuka ei. Olet satusetä.
Häpeäisit!
Kaikenlaisia itseensäuskojia sitä täällä kohtaakin. Anonyymi kirjoitti:
Se, että yrität samaistua, on oma tekosi.
Rakas .
Joko samaistut Jumalan voimasta tai sitten yrität samaistua lihassa niinkuin monet Herätysliiket on ajautunut matkimaan Pyhä Hengen ja Jeesuksen Työt kun Herätyksen Voima on loppunut.
Siis ei omiin voimiin vaan Hengellä Jumalaan !!!
https://www.youtube.com/watch?v=oPerroU6txk&list=RDCGhAPqWHpEg&index=4
- Anonyymi
Helluntalainen Amereikallainen huuuhaa lahkolainen kysyy,jos haluat kristuksen kaltaisesksi?
Mitä ihmettä,lahko Amerikasta edes kysyy tälläistä?
Näillä saastaisilla lahkoilla ei ole Kristus mukana vaan ahditus,kuten sisar lahkollla Jehovat!!
Nämä Amerikkalaiset paskalahkot joutas pyyhkiä pois maasta,näillä ei ole mitään merkitystä!
Ihmisen ahdistelijoita ja helvetin rienaajia! Niin se vaan on RAKKAAT että on täkeetä tulla Jumalan kuvaksi Minkä takia Jumala otti Pojan muoto että Hän pystyy muuttaa meidät ja saada oma Kirkkaus meihiin. Niinkuin kirjoitettu ON !!!!!!
Miksi kuusi huutomerkkiä? Oletko sinä NIIN varma asiastasi?
Mutta itse asiaan. Miksi yrittää _tulla_ Jumalan kuvaksi? Miksi ei yrittäisi vain olla rehellisesti oma itsensä, ja katsoa sitten mitä Jumala sillä tekee? Ettekö te kaikki ole "jumalan kuvia"?
Ettekö te kaikki ole samoin jumalia?
Nouskaa ja uskokaa.- Anonyymi
demon_of_dawn kirjoitti:
Miksi kuusi huutomerkkiä? Oletko sinä NIIN varma asiastasi?
Mutta itse asiaan. Miksi yrittää _tulla_ Jumalan kuvaksi? Miksi ei yrittäisi vain olla rehellisesti oma itsensä, ja katsoa sitten mitä Jumala sillä tekee? Ettekö te kaikki ole "jumalan kuvia"?
Ettekö te kaikki ole samoin jumalia?
Nouskaa ja uskokaa.Hyvin kommentoitu. Savis ei vain tajua näitä asioita niin kuin Raamattu sanoo.
Sillä Seurakunta nostetaan ylös Pyhitettynä ja Puhdistettuna !!!- Anonyymi
Nuo ovat sinun vaihtoehtojasi. Monilla niitä on useampia.
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ovat sinun vaihtoehtojasi. Monilla niitä on useampia.
Aivan Rakas anonyymi.
Ja se just on surullista että moni niin usko ! Vaikka heillä on vain kaksi vaihtoehtoja !
Uskoa Jumalaan ja saada iankaikkien Elämä Kristuksessa tai
Kuolla perkelen kanssa iankaikkisesti ja joutua helvettiin perkelen kanssa!
Saa vapaasti valita kumpa vaan !!
- Anonyymi
Kuollut mikä kuollut, ja pajon valheita liikkeellä.
En halua Jeesuksen kaltaiseksi, en ainakaan vielä.Surullista Rakas Anonyymi !
Vaikka suoraan Pyhä Raamattu opettaa että jotkut ovat tulleet Hänen kaltaiseksi Hänen Voimasta !!!
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia MEKIN OLEMME tässä maailmassa.
- Anonyymi
Jumalan teko:
>>Sillä ne, jotka hä on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi...<<
Saviksen / ihmisen / Saatanan teko:
>>Jos haluat Kristuksen kaltaiseksi ????
Savis
24.11.2021 01:03
Niin Rakasta vihollisesi !!!<<
Kaksi aivan eri / päinvastaista asiaa ja kaltaisuuden vaikuttajaa.
Savis / Saatana🐍 vs: ✝ 🕊 🔥 Jumala / Jeesus Kristus / Pyhä Henki. Siis Rakkaat !!
Rukoilkaamme että Jumala tekee meitä Hänen kaltaiseksi !!
Me tiedämme että kaikki mitä Hän Tahtoo ! Sen Hän tekee !!!!!- Anonyymi
Eli sinusta tulee siis lihaan / lihaksi tullut Jumala !
Eli kun sinusta ei tule millään Häntä, niin silloinhan sinusta tulee siis antikristus !
Siis antikristuksen henki vaikuttaa niin juuri, että ihminen kuvittelee jo itseään Jumalaksi !
2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
1. Joh. 2:18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Mutta Savis, usko jo vihdoin se edes, että sinusta ei voi millään tulla Jeesuksen kaltaista !!!
Jeesus Oli ja On Jumala, joka tuli lihaan / lihaksi, sellaista sinusta ei tule koskaan !!! Anonyymi kirjoitti:
Eli sinusta tulee siis lihaan / lihaksi tullut Jumala !
Eli kun sinusta ei tule millään Häntä, niin silloinhan sinusta tulee siis antikristus !
Siis antikristuksen henki vaikuttaa niin juuri, että ihminen kuvittelee jo itseään Jumalaksi !
2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
1. Joh. 2:18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Mutta Savis, usko jo vihdoin se edes, että sinusta ei voi millään tulla Jeesuksen kaltaista !!!
Jeesus Oli ja On Jumala, joka tuli lihaan / lihaksi, sellaista sinusta ei tule koskaan !!!Eli minusta Rakas,, tulee Uudestisyntynyt Hengellinen Uskova jossa tulee ilmi mitä minussa Jumala on jo alkulehdistä aivoinut ja halunnut antaa Perintönä minulle sen kirkkauden joka saa minut Pojan kaltaiseksi ja josta Isä niin paljon rakastaa ja rakasti.
Älä sotke sun lihassa peto siihen mitä Jumala haluaa antaa Hänen Rakkaisiin !!
Kristuksessa me saamme kaikkeen mutta lihassa joka ei ole otollinen eikä tulee koskaan otolinen menetät kaikkeen.
Joka syntyy Hengestä on elämä ja mitä lihasta on kuolemaksi !!
Älä enää riitelee Pyhä Raamattu vastaan,, siin käy huonosti !!Savis kirjoitti:
Eli minusta Rakas,, tulee Uudestisyntynyt Hengellinen Uskova jossa tulee ilmi mitä minussa Jumala on jo alkulehdistä aivoinut ja halunnut antaa Perintönä minulle sen kirkkauden joka saa minut Pojan kaltaiseksi ja josta Isä niin paljon rakastaa ja rakasti.
Kristuksessa me saamme kaikkeen mutta lihassa joka ei ole otollinen eikä tulee koskaan otolinen menetät kaikkeen.
Älä enää riitelee Pyhä Raamattu vastaan,, siin käy huonosti !!1. Kor. 15:50
Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.Savis kirjoitti:
Eli minusta Rakas,, tulee Uudestisyntynyt Hengellinen Uskova jossa tulee ilmi mitä minussa Jumala on jo alkulehdistä aivoinut ja halunnut antaa Perintönä minulle sen kirkkauden joka saa minut Pojan kaltaiseksi ja josta Isä niin paljon rakastaa ja rakasti.
Älä enää riitelee Pyhä Raamattu vastaan,, siin käy huonosti !!Ettekö ymmärtää että Jeesuksen Testamenttin mukaan Perimme Hänen kuolemasta ja Kuoleman kautta sen Elämän joka muuttaa meidät Hänen kaltainen !!
Ef. 1:11
Hänessä me myös olemme saaneet perintöosan, ollen siihen edeltämäärätyt hänen aivoituksensa mukaan, hänen, joka vaikuttaa kaikki oman tahtonsa päättämän mukaan,
Ef. 1:14
sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi.
Ef. 1:18
ja valaisisi teidän sydämenne silmät, että tietäisitte, mikä on se toivo, johon hän on teidät kutsunut, kuinka suuri hänen perintönsä kirkkaus hänen pyhissään
Ef. 5:5
Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella-sillä hän on epäjumalanpalvelija-ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.
Kol. 1:12
kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa,- Anonyymi
Savis kirjoitti:
1. Kor. 15:50
Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.Kovin on teillä köykäiset ja perusteettomat toiveet.
Oletko lapsena leikkinyt rikkinäistä puhelinta?
Raamatun tarinat ovat olleet evoluution kohteena tuhansia vuosia. Mahdollinen totuuskin olisi hukkunut matkalle.
Herätkää hyvät ihmiset todellisuuteen.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072725Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen212280Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631021866- 1141610
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1671324Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2801149- 711024
- 801014
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178930